borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


"Love is Blind" tanpa memandang kesempurnaan, dua korban luka bakar ini melangsungkan pernikahan

Posted: 01 Apr 2013 09:30 AM PDT

Lelaki transplantasi wajah pertama, Dallas Wiens, rasmi menjadi suami dari seorang korban luka bakar. Pasangan ini menikah di suatu gereja di Texas, AS, di mana kecelakaan elektrik telah menghancurkan wajah dan penglihatan Dallas.

Dia dan istrinya bertemu pada tahun 2011 di Parkland Memorial Hospital, Mereka saat itu menjadi aktivis perkumpulan motivator untuk korban luka bakar.

Dallas telah menghabiskan waktu berbulan-bulan di rumah sakit untuk penyembuhan. Saat memperbaiki jendela, kepalanya menyentuh kabel listrik tegangan tinggi, seperti yang dilansir news.com.au.

Kecelakaan itu membuat Dallas kehilangan wajah dan penglihatan. Untuk kembali normal Dallas menjalani 30 serangkaian operasi dari tahun 2008, waktu di mana ia mengalami kecelakaan.

Beda lagi dengan pasangannya, Nash, yang mengalami luka bakar 70 peratus di tubuhnya. Nash mengalami kecelakaan mobil pada tahun 2010, saat ia mengemudi sambil berkirim sms.

Meski tubuhnya penuh dengan bekas luka bakar, Nash tetap percaya diri mengenakan gaun pink tanpa lengan di pesta pernikahannya. (ren)





http://media.viva.co.id/thumbs2/2013/04/01/198613_hasil-operasi-wajah_663_382.jpgTogether again: In an emotional reunion Mr Wiens was able to show three-year-old daughter Scarlette his new face and feel her kisses
 So how does it feel? Little Scarlett had not seen her father for some weeks but remarked how handsome he looked when she saw his new face
 Unveiled: Mr Wiens, who was left blinded by his horrific accident, recently had blue acrylic eyes implanted
 About 200 people attended the wedding at Ridglea Baptist Church, including doctors and nurses who had treated the couple
 First dance: Wiens, who became the first in the nation to receive a full face transplant recipient after a 2008 power line accident, wed Nash, another burn victim he met at a support group, on Saturday
The couple met in a support group for burn victims and started dating a couple of months later

C-String, Seluar Dalam Wanita Yang Se*y Tapi Unik

Posted: 01 Apr 2013 09:15 AM PDT


Takasih - C String

 Cuba lihat seluar dalam ini benar-benar ini seluar dalam seksi sedunia mungkin, gimana tidak c-string namanya hanya memerlukan dawai besi atau baja yang tidak mudah berkarat serta sedikit kain untuk membuatnya, dan dapat juga dibuat dengan menggunakan bahan plastik atau getah. 

Dilansir takasih.com , Ada saja kreasi manusia yang nyeleneh dan terbilang aneh namun unik, bernama C-STRING, seluar dalam awek yang super mini dan super sexy. Menurut iklan nya seluar dalam ini sangat nyaman digunakan saat menggunakan gaun, kerana ada rasa bebas dari ikatan tali dan tidak meninggalkan tanda pada gaun awek. Gimana tertarik membeli untuk mencuba, atau membuat sendiri untuk dijual

UnikBaca.Blogspot.com



Kakak please jangan berpakaian begini

Posted: 01 Apr 2013 09:00 AM PDT


tolong jangan berpakaian begini..ukur dengan badan sendiri..
rosak binasa....

Petani ini Rela Habiskan Wang Untuk Beli Plat Nombor Cantik

Posted: 01 Apr 2013 08:00 AM PDT




Sumber

Orang yang paling gila dan iseng yang pernah ada

Posted: 01 Apr 2013 07:00 AM PDT




Sumber 

Kerana Visa, Wanita Ini Melahirkan Tanpa Didampingi Suami

Posted: 01 Apr 2013 06:00 AM PDT




Sumber

Momem Lucu yang Tertangkap Saat Prosesi Pernikahan

Posted: 01 Apr 2013 05:00 AM PDT


Dalam sebuah prosesi pernikahan, pastinya semua orang memiliki perasaan yang bercampur aduk. Ada yang bahagia, sedih, tegang bahkan ada beberapa orang yang sangat emosional kerana tak kuasa menahan rasa tegang saat acara pernikahan digelar.


Sumber 

"Mobil Monster" dari China ynag korang tak pernah lihat

Posted: 01 Apr 2013 04:00 AM PDT


Berikut foto "Mobil Monster" di jalanan China.. Seperti Monster Truck habis ......











Macamana wanita ini parking keretanya

Posted: 01 Apr 2013 03:00 AM PDT


Seorang wanita  berhasil "memarkingkan" keretanya dengan cara yang unik hehehe... pertanyaannya? Macam mana boleh jadi begini...???





Kontroversi Model Seksi Termuda di Dunia

Posted: 01 Apr 2013 02:00 AM PDT

Kenapa Kontroversi? Karena ia baru berusia 10 Tahun!!

Model termuda yang tampil di Majalah Vogue ini bernama Thylane Lena-Rose Blondeu dari Prancis, Thylane baru berumur 10 Tahun dan diperkirakan akan memiliki masa depan yang cerah di dunia permodelan.

Namun banyak pihak yang tidak suka dengan penampilan Thylane yang berdandan dan berpose seksi layaknya oran dewasa. di Inggris gambar gambar yang menampilkan anak kecil berdandan seperti orang dewasa dilakukan sensor kerana dikhuatirkan akan berdampak traumatis terhadap masa depannya.

Banyak yang menanyakan kenapa boleh Thylane berpose seperti itu dan dimana orang tuanya, dan ternyata ibu Thylane adalah seorang Artis dan bapaknya adalah Pemain Bola, sehingga orang tuanya sangat mendukung Thylane masuk ke dunia Fashion.

Wah apa tidak terlalu muda ???














Canggihnya Virtual Supermarket ala Korea Selatan

Posted: 01 Apr 2013 01:00 AM PDT


Namanya Homeplus Smart Virtual Store, merupakan toko virtual yang terletak di Subway Station Seolleung di Kota Seoul Korea Selatan.

 Jadi sistemnya, belanja menggunakan Smartphone... Macam Macam Gambar Barang diberi barcode , kemudian pembeli melakukan scan barcode melalui smartphone, kemudian barang barang yang di scan akan masuk ke Shopping Cart. Setelah itu pembeli membayar secara online dan dalam hitungan jam barang sudah diantar kerumah. Praktis dan Moden Sekali...


Fashion Ini bikin Cantik atau Horror?

Posted: 01 Apr 2013 12:30 AM PDT

Zaman sekarang banyak orang yang sangat ingin menjadi Trend Setter khususnya didunia Fashion, dimulai dari riasan sampai dengan operasi dan implantasi. nah wanita satu ini ingin menjadi Trendsetter dengan membuat riasan seperti urat / pembuluh darah.

Jadi cantik atau jadi menyeramkan ya??? hiii


Linda Robins, Ratu Photoshop

Posted: 01 Apr 2013 12:00 AM PDT

Seorang wanita pengguna aplikasi Flickr bernama Linda Robins, dianugerahkan oleh para pengguna internet menjadi "Ratu Photoshop". Kenapa? Dia Telah mengupload sebanyak 169 foto "dirinya" dengan berbagai pose. Apa yang aneh? yang aneh dalam foto foto tersebut adalah Linda hanya menempelkan Wajahnya diberbagai foto foto milik orang lain.


Akun linda sudah dihapus, namun foto foto Linda masih beredar diinternet.









Mungkin ini pawang ular yang cantik dan se*si

Posted: 31 Mar 2013 11:30 PM PDT


Pawang Ular Paling Cantik n Seksi 







Tutorial Bikin Foto Profil yang Paling Narsis

Posted: 31 Mar 2013 11:00 PM PDT

Mungkin Kumpulan Foto Foto yang Berjudul "Boyz and Girlz du Net" ini bisa menginsiprasikan teman teman yang mempunyai kecenderungan Narsis di Social Media. Atau mungkin teman teman ada yang membuat Picture Profile seperti Foto Foto Dibawah Ini?










 





Kreatif dan Uniknya Orang China

Posted: 31 Mar 2013 10:30 PM PDT


Berikut foto foto lucu hasil googling... Lucu Lucu dan Kreatif...






Transformasi Luar Biasa Lelaki Rusia .

Posted: 31 Mar 2013 10:00 PM PDT


Lelaki asal Rusia ini mengalami hal paling buruk dalam hidupnya, dipecat dari pekerjaan, ditinggal kekasih pergi plus tak punya wang untuk pulang kampung. Akhirnya lelaki ini merubah total Dirinya hingga boleh menggapai kembali bahkan lebih baik lagi kehidupannya. seperti apa perubahaannya?


Menjadi :

Gila...bungkusan snack yang teramat sadis

Posted: 31 Mar 2013 09:30 PM PDT


Doritos adalah snack, namun di Jepun entah kerana pemasaran atau rasanya yang sedap, dibuatlah desain bungkus yang agak sadis... .



Siapa Kata Jadi Artis P***o itu Enak?

Posted: 31 Mar 2013 09:00 PM PDT

Bagi kebanyakan negara, filem dewasa merupakan barang yang haram beredar. Namun di negara barat dan Eropah, film dewasa adalah industri yang sah dan legal.

Industri ini adalah jalan pintas bagi yang ingin cepat dapat wang banyak dan terkenal. bagi yang beruntung, dia akan menjadi terkenal dan banyak wang seperti misalnya Tera Patrick atau Miyabi. Namun bagi yang kurang beruntung, dia akan tetap menjadi budak nafsu yang terus berada dalam arahan produser dan sutradara....

Banyak yang bertanya-tanya dalam hati, bagaimanaproses syuting film dewasa? Apa bezanya dengan syuting film biasa? Sama ribetnya, bahkan film dewasa ini lebih ribet.
Salah satu contohnya seperti syuting film dewasa yang dilakukan oleh rumah produksi di Chezko. Dan inilah salah satu rakaman lensa prossnya

Seorang aktris p**no sedang bersiap siap


Rehat setelah syuting yang melelahkan

Dan banyak yang bilang jadi bintang film dewasa itu enak? Artis ****o malah mengatakan hal yang sebaliknya. N

Heboh, Seorang Anal Kecil Berfoto Mempamerkan Senjata AK-47 Asli

Posted: 31 Mar 2013 08:30 PM PDT



Keadaan Syria semakin memprihatinkan. Gejolak memanas yang terjadi di negara itu itu seakan tak pernah padam. Justru semakin memanas.

Dilansir liputan6, Anak kecil pun sepertinya sudah ikut berjuang mempertahankan hidupnya, dengan dipersenjatai senapang layaknya orang dewasa. Tak hanya itu, dalam foto yang dimuat di media The Sun yang dilansir Sabtu (30/3/2013) juga terlihat si anak bernama Ahmed sedang merokok.

Bak perokok profesional, wajah putra pejuang Syria itu terlihat bergitu percaya diri meski umurnya baru menginjak 7 tahun.

Ahmed disebut-sebut sebagai salah seorang anak kecil yang menjaga barikade di Aleppo.

Sumber

Vittra Telefonplan, Sekolah Moden Tanpa Ruang Kelas

Posted: 31 Mar 2013 08:00 PM PDT


Terkadang suasana kelas yang terlalu formal dan kaku malah membuat kita tidak leluasa dan bosan. Alasan itu pula lah yang mendasari idea dari ter-realisasi-kan nya konsep Vittra Telefonplan school ini.
vittraschool02
vittraschool04
Berlokasi di Stockholm, Sweden, sekolah ini dirancang oleh desainer interior kenamaan Rosan Boschin. Seluruh ruang kelas diganti dengan ruang terbuka. Konsep ini dinilai sangat efektif untuk mendorong kolaborasi dan interaksi antara siswa.

vittraschool03
vittraschool06
Tak ada batasan bagi pelajar dalam ruangan yang terdiri dari furnitur berwarna-warni, zona belajar, meja, dan workstation ini. Bahkan siswa diwajibkan untuk aktif bergerak bebas di sekitar lingkungan.
vittraschool07
vittraschool09
Untuk mendukung perkembangan otak semua pelajar, sekolah ini juga mengajarkan para siswanya dalam sebuah kelompok kecil. Tak cukup sampai di situ, para siswa pun akan mendapat fasilitas laptop. Tak ketinggalan, panggung kecil pun ada untuk menunjang presentasi para siswa.

Marah ibu mentua dukung anak, wanita bunuh diri

Posted: 31 Mar 2013 07:30 PM PDT


Situbondo: Seorang wanita, Tutun, 24, mati selepas minum racun serangga apabila mengetahui anak tunggalnya didukung ibu mentuanya, semalam.
Suami wanita itu, Didik, sempat membawanya ke hospital di daerah di Jawa Timur ini tetapi dia gagal diselamatkan.

Seorang jiran berkata: "Tutun sering cuba membunuh diri. Semalam, dia melakukannya lagi dan akhirnya mati selepas minum racun serangga." Ketua polis tempatan Ipda Warsih berkata, hasil siasatan menunjukkan wanita itu mengalami tekanan jiwa.
"Dia sering mengancam membunuh diri sekiranya melihat anaknya didukung ibu mentuanya. Punca dia begitu marah dengan ibu suaminya tidak diketahui," kata Ipda. - Kompas
sumber : mymetro

Senyuman dalam rahim

Posted: 31 Mar 2013 07:00 PM PDT

Foto
London: Imej kabur pada skrin hospital adalah gambar pertama untuk kebanyakan bakal ibu bapa melihat anak mereka.
Bagaimanapun, perisian pengimejan terkini mampu untuk mempamerkan janin dengan maklumat yang lebih menakjubkan.

Perisian itu menjalankan pengimbasan ultra bunyi 3D konvensional dan menambah warna, tekstur kulit, pencahayaan dan bayangan. Teknologi itu menghasilkan imej yang sungguh jelas dan membenarkan ibu bapa melihat wajah anak mereka sebelum ia dilahirkan.
Terdapat juga versi 4D yang bermakna ibu bapa boleh melihat anak mereka tersenyum dan menendang dalam perut secara langsung. Ia boleh juga dirakam dan dijadikan dalam bentuk DVD.

Perisian itu membenarkan doktor mengesan masalah pada janin lebih pantas daripada sebelum ini.

Perisian itu dihasilkan oleh Dr Bernard Benoit dari Hospital Princes Grace, Monaco yang terkenal di seluruh dunia kerana komitmennya memperkenalkan teknologi imbasan ultra bunyi yang inovatif.

Beliau juga pakar dalam mengesan kecacatan pada janin pada peringkat awal kehamilan. - Daily Mail
sumber : mymetro

Gadis Indonesia elak dilacur patah kaki

Posted: 31 Mar 2013 06:30 PM PDT




MIRI - Seorang gadis Indonesia yang tidak rela dijadikan pelacur patah kedua-dua belah kaki selepas terjatuh dari tingkat dua bangunan rumah kedai di Jalan Sri Dagang di sini ketika cuba menyelamatkan diri daripada majikannya.
Semasa kejadian pada pukul 1.30 pagi kelmarin, mangsa yang dikenali sebagai Nadia, 23, cuba melarikan diri melalui tingkap belakang sebuah bilik yang terletak di tingkat dua bangunan itu.
Nadia yang berasal dari Jawa, Indonesia itu menggunakan kain selimut yang diikat di tingkap dalam usahanya melarikan diri tetapi ikatan kain tersebut terkoyak menyebabkan dia terjatuh dan mengalami patah pada kedua-dua tulang kakinya.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my 

Pelajar rai perkenalan atas katil

Posted: 31 Mar 2013 06:00 PM PDT


MUAR - Seorang pelajar perempuan berusia 16 tahun yang baru menyambut ulang tahun perkenalan pertama bersama kekasihnya di sebuah hotel bajet di bandar Tangkak di sini semalam dicekup kerana disyaki berkhalwat.
Semasa serbuan pada pukul 3.10 pagi oleh sepasukan Penguat Kuasa Pejabat Agama Daerah Ledang (PPADL), pasangan remaja itu sedang tidur tanpa berpakaian.
Pelajar itu mengaku dia berada di hotel itu selepas menipu ibunya dengan memberitahu mahu bermalam di rumah seorang rakan sekolah di bandar ini.
"Ibu yang percaya saya telah menghantar saya ke sebuah restoran makanan segera di bandar ini tetapi saya sebenarnya berjumpa teman lelaki saya yang berusia 18 tahun," cerita pelajar itu semasa ditemui selepas operasi cegah maksiat semalam.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment