borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


Dilarang tunjuk punggun*,JLo tunjuk peha pula

Posted: 11 Feb 2013 08:45 AM PST


 Larangan untuk tampil seksi di acara penghargaan Grammy Awards ke-55 nampaknya tak dipedulikan oleh Jennifer Lopez.
Mengutip Dailymail, Isnin, (11/2), Grammy Awards kerap kali jadi sorotan publik dan cuci mata orang banyak. Pasalnya para selebriti Hollywood pada unjuk keseksian di acara musik bergengsi itu.


Larangan mengenakan pakaian yang menonjolkan payudara dan PUNGGUNG pun mulai diterapkan. Namun Jlo pun tak ingin menyia-nyiakan kesempatan itu.


Penyanyi lagu On The Floor itu justru tampil dengan mempamerkan peha seksinya di Grammy Awards. Ia mengenakan gaun hitam yang pada bahagian peha terbuka lebar.


Jlo pun terlihat mendatangi Grammy bersama dengan kekasihnya, Casper Smart.

Fashion Disaster Marion Cotillard Di BAFTA Awards

Posted: 11 Feb 2013 08:30 AM PST


Aktris cantik asal Perancis, Marion Cotillard memang disebut sebagai salah satu aktris dengan selera fashion yang luar biasa baik. Namun hal tersebut tak berarti, artis berusia 37 tahun ini boleh terbebas dari pengalaman memalukan di red carpet.


Pada acara penganugerahan BAFTA tanggal 10 lalu, Marion mengalami kejadian memalukan di red carpet. Marion datang dengan gaun berwarna kuning yang memiliki potongan cukup unik. Meskipun di bahagian depan gaun tersebut tampak sempurna ternyata bagian belakang gaun tersebut terdapat bagian yang transparan, sehingga memperlihatkan bagian paha atas Marion. Bahkan bahagian punggung Marion nyaris terlihat.


     

PALING ANEH !!! penyanyi AWEK ni ada misai dan janggut

Posted: 11 Feb 2013 08:15 AM PST

This unique and never before seen woman performer sang at the Austrian Eurovision casting show to a delighted crowd. Her voice impressed many people.

1Conshita Wurst Tries Out for Eurovision
2Conshita Wurst Tries Out for Eurovision
3Conshita Wurst Tries Out for Eurovision
4Conshita Wurst Tries Out for Eurovision
5Conshita Wurst Tries Out for Eurovision
6Conshita Wurst Tries Out for Eurovision
7Conshita Wurst Tries Out for Eurovision
8Conshita Wurst Tries Out for Eurovision
9Conshita Wurst Tries Out for Eurovision


sumber 

AWEK CANTIK...ADUHAI ini IDAMAN KAMU ?

Posted: 11 Feb 2013 08:00 AM PST


1Your Type?
2
Your Type?
 
 
 
AWEK CANTIK...ADUHAI  ini IDAMAN KAMU ??? 






v





v





v





v




v
 
 
 
 
 
 
 
 
3Your Type?
Actually, this is Boris April, the male Ukrainian singer.


sumber : http://iniunic.blogspot.com/2013/02/cewek-cantik-aduhai-ini-idaman-kamu.html#ixzz2KaKIuZRC

Salah GAUL.. awek CANTIK ini jadi SETAN

Posted: 11 Feb 2013 07:00 AM PST

This pretty young girl decided to make a bizarre fashion statement that you have likely never seen before.

1What Happened to This Chick?
2What Happened to This Chick?
3What Happened to This Chick?
4What Happened to This Chick?
5What Happened to This Chick?

#6What Happened to This Chick?


Wow,, McDonalds di Australia Gunakan Piring Seramik dan Gelas Kaca

Posted: 11 Feb 2013 05:00 AM PST




Sumber

Perempuan Ini Ditahan Kerana Conteng Lukisan

Posted: 11 Feb 2013 04:00 AM PST




Sumber 

Jadi Gila Kerana Penyakit Misteri

Posted: 11 Feb 2013 03:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

Foto: Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip di Belanda

Posted: 11 Feb 2013 01:00 AM PST


Bunga tulip merupakan bunga khas negara Belanda di negara ini kamu bisa menemukan banyak taman bungga tulip namun di kota Anna Paulowna kamu akan menemukan taman bunga tulip yang sangat indah nah penasaran seperti apa keindahan taman bunga tulip ini simak Foto: Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip di Belanda berikut ini.
 Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip
 Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip
 Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip
 Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip
 Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip
 Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip
 Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip
 Pemandangan Indah Taman Bunga Tulip

Onda Matsuri, Ritual Minta Kesuburan Yang Pertontonkan Adegan Intim

Posted: 11 Feb 2013 12:00 AM PST


Seks adalah hal yang tabu dipertontonkan secara gamblang di depan umum. Namun, di Jepang, hal ini malah menjadi bagian dari ritual kuno yang digelar di depan umum. Ritual ini dilakukan di sebuah kuil bernama Asuka ni-imasu pada tanggal 3 Februari.
Uniknya, kuil ini sudah 87 kali memiliki pemimpin kuil bernama Asuka. nama ini berkaitan dengan legenda mengenai kesuburan yang bisa membawa keberuntungan dalam perjodohan, pernikahan dan mudah melahirkan anak. Selain itu, ketika Anda memasuki kuil, Anda akan menemukan berbagai batu dengan bentuk yang aneh, terutama batu yang berbentuk penis dan vagina.
Jangan salah, Ladies, karena ternyata batu-batu ini dianggap suci dan sering disandingkan berpasang-pasangan. Pada ritual ini, kita akan menemukan beberapa orang yang menggunakan topeng dengan bentuk aneh. Mereka semua terdiri dari laki-laki, namun salah satunya ada yang berperan sebagai perempuan.
Foto dari Berbagai Sumber
Sebenarnya Onda Matsuri sendiri adalah ritual untuk menanam padi agar tumbuh dengan subur. Ritual ini sudah dilakukan 1000 tahun lamanya. Diawali dengan beberapa orang berpakaian putih yang akan membawa beras untuk persembahan pada dewa-dewa.
Kita akan menemukan adegan di mana seorang pria seperti sedang membuang air kecil. Kemudian adegan seperti sepasang suami istri yang akan melakukan hubungan intim. Ritual ini dilakukan dengan menggunakan pakaian, sehingga tidak perlu khuatir Anda akan melihat sesuatu yang vulgar.
(c) en.rocketnews24.com
Para penonton akan sesekali tertawa dengan tontonan ini, kerana ritual tersebut mirip pantomim dan pemerannya menggambarkan adegan yang menggelikan sehingga menggelitik pengunjung yang menontonnya. Anda bisa menonton selengkapnya di video di bawah ini.
Jepun memang kaya dengan penemuan dan ritual aneh. Namun setiap negara memang selalu punya ciri khas dan budaya nenek moyang yang harus dipelihara untuk menjaga kemakmuran dan kesejahteraan. Mitos atau fakta? Semua kembali pada keyakinan masing-masing.

Aksi tak sayang nyawa

Posted: 10 Feb 2013 11:30 PM PST


Ngeri..Tumor Ini Membuat Dada Penderitanya Pecah

Posted: 10 Feb 2013 11:00 PM PST

Tumor tumbuh didada orang ini sejak 3 tahun lalu, walaupun lambat pertumbuhannya namun 3 tahun bukanlah waktu yang sebentar. Tumorpun tumbuh semakin besar hingga akhirnya menyebabkan kulit dada pria ini pecah dan tumorpun muncul dari dadanya. Atas kejadian tersebut pria malang ini akhirnya datang ke dokter untuk melakukan pengangkatan tumor yang sangat menakutkan ini. Operasi pengangkatanpun berhasil.

Pepatah yang menyatakan mencegah adalah lebih baik daripada mengobati, saya rasa cocok dengan kasus ini. Saya yakin selama 3 tahun belakangan lelaki tersebut sangat menderita dengan penyakitnya tersebut. Setelah melalui proses operasi juga pasti menimbulkan bekas yang tentunya akan menyakitkan selama dalam proses penyembuhan.

Jadi mulailah berfikir bijak untuk tidak melakukan hal-hal yang dapat memicu tumbuhnya tumor.











Foto Unik : Jemur Duit Setelah Kebanjiran

Posted: 10 Feb 2013 10:30 PM PST


Akibat banjir besar yang melanda Jakarta minggu lalu selain menyisakan pilu bagi sebagian korban banjir, usai banjir juga menyisakan barang-barang yang basah akibat terendam air, Sahabat selain pakaian dan perabotan ternyata ada duit yng terendam dan menjadi basah, seperti yang terjadi pada keluarga dalam foto di atas, di saat hari cerah mereka berinisiatif untuk menjemur duit-duit basah mereka di teras rumah.


ups.. pernah lihat Kereta MELEDAK di stesen pam minyak

Posted: 10 Feb 2013 10:00 PM PST



 

ups.. pernah lihat Kereta MELEDAK di stesen pam minyak


Acara Gila di majlis pernikahan ala orang ARAB

Posted: 10 Feb 2013 09:30 PM PST





Acara Gila di majlis pernikahan  ala orang ARAB 


Kekasih Cristiano Ronaldo bikin panas lagi

Posted: 10 Feb 2013 09:00 PM PST


Milan - Kekasih Cristiano Ronaldo, Irina Shayk benar-benar boleh membuat jantung lelaki berdebar. Kali ini posenya di sebuah iklan pakaian dalam buat deg-degan.

Seperti yang terpampang di The Sun, Model asal Rusia itu dengan nakal berpose membelakangi kamera sambil memperlihatkan 'bemper'-nya. Foto in diambil saat tunangan CR7 itu menjadi bintang sebuah iklan pakaian dalam produksi Italia, Intimissimi.


Dalam foto yang lain, Irina memainkan rambutnya sambil sedikit mengangkat lingerie-nya sehingga terlihat pakaian dalam yang ia kenakan, lalu terlihat memakai lingerie seksi berwarna hitam sambil sekali lagi memainkan rambutnya yang berwarna cokelat.


Meski gemar mempamerkan kulitnya, Irina baru-baru ini menegaskan dirinya terlalu berkelas untuk tampil bogel di majalah dewasa Playboy.

"Saya selalu memikirkan diri saya sebagai cover girl. Tapi saya tidak akan melakukannya untuk sebuah majalah murahan," ucapnya beberapa waktu lalu.
sumber

Baju Awek Yang Lucu Dan Seksi

Posted: 10 Feb 2013 08:30 PM PST


Baju Awek Yang Lucu Dan Seksi

008
008
008
008
008
008
008
008
008
008
008
008
008
008

Aksi Nekad Pasangan Pemuda Ini Dicaci

Posted: 10 Feb 2013 08:00 PM PST

Aksi nekad sepasang pemuda di China dikritik keras kerana naik di atas gondola di atas pegununungan. Keduanya melakukan aksi nekad itu di atas tebing gunung sekira 3.000 kaki.


Pasangan ini duduk dengan tenang makan makanan ringan sambil menggantungkan kaki mereka di tepi gondola. Mereka justru tidak masuk ke dalam gondola tersebut.

"Kita tidak boleh percaya apa yang kita lihat," ucap seorang saksi, seperti dikutip Orange, Minggu (10/2/2013)

"Setelah beberapa minit mereka membuka pintu dan naik ke atap dan duduk di sana sebagai santai seolah-olah mereka telah duduk di tanah. Tetapi ketika mereka sampai di puncak mereka hanya melompat turun dan tampak sangat senang," lanjutnya.

Pihak berwenang di taman di Jiaozuo, Provinsi Henan, mengecam tindakan kedua pemuda itu. Mereka menilai keduanya justru mengundang para pemacu adrenalin untuk mengikuti hal sama

Australia Akan Larang Tiup Lilin Kek Ulang Tahun

Posted: 10 Feb 2013 07:30 PM PST

Masalah kesihatan menjadi fokus pemerintahan Australia hingga mengeluarkan peraturan tidak lazim. Mereka akan melarang meniup lilin yang ditancapkan di atas kue ulang tahun. Pasalnya, kegiatan meniup lilin itu bisa menyebarkan virus.

Menteri Kesihatan negara bagian Australia, Tanya Plibersek, akan melarang acara tiup lilin kue ultah di pusat penitipan anak-anak. Mereka akan menyarankan mengganti cake ultah dengan cupcake agar tidak ada yang meniup makanan. Namun ia memastikan tidak akan menugaskan "polisi cake" untuk melakukan razia.

Pemerintah mengklaim penyebaran virus diantara anak-anak sering terjadi kerana aktiviti seperti meniup lilin tersebut. Saat meniup lilin kek ultah, anak-anak di sekitar si peniup akan kena udara dari dalam mulut yang kemungkinan mengandung kuman.

"Kami tidak akan memeriksa pusat penitipan anak-anak untuk mengawall peraturan ini. Namun mensosialisasikan pada mereka untuk mengurangi infeksi di pusat penitipan anak," ucap Tanya. "Ini akan banyak membantu keluarga, anak-anak dan para pekerja di sana juga."

Peraturan tersebut juga akan mengajarkan bagaimana mengganti pampers tanpa menyebarkan kuman, cara terbaik mencuci tangan dan mencegah pencegahan infeksi lainnya. Namun pihak kementerian juga akan mengkonsultasikan peraturan baru ini dengan publik lebih dulu.

Pasangan kekasih pencuri kabel dicekup

Posted: 10 Feb 2013 07:00 PM PST


Kulim: Tindakan sepasang kekasih merempuh sekatan jalan raya yang dilakukan sepasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Bandar Bharu pada 31 Disember lalu membongkar kegiatan sebenar pasangan itu.
Pasangan itu disyaki terbabit mencuri kabel dan pecah rumah di sekitar Kulim, Pulau Pinang dan Perak selepas siasatan dilakukan terhadap kedua-dua mereka.

Dalam kejadian jam 1 tengah hari itu, pasangan yang berusia 24 dan 28 tahun memandu sebuah kereta sebelum ditahan di kawasan Ladang Kelapa Sawit Batu Hampar, Kampung Air Puteh, Serdang selepas melarikan diri daripada sekatan polis.
Ketua Jabatan Siasat Jenayah Kedah, Assisten Komisioner Mohd Nashir Ya berkata, pasangan itu berjaya ditahan dan hasil daripada soal siasat berjaya membongkar kegiatan jenayah mereka selepas sepasukan polis melakukan serbuan terhadap sebuah premis di Sungai Ular, dekat sini.

"Hasil serbuan itu, kami berjaya menahan enam orang termasuk seorang wanita berusia 22 hingga 71 tahun di premis berkenaan yang menjalankan perniagaan mengutip besi buruk.

"Pemeriksaan lanjut terhadap premis itu menemui kira-kira 100 kilogram kabel tembaga milik Tenaga Nasional Berhad (TNB) dan Telekom Malaysia (TM)," katanya kepada pemberita, di sini, semalam.
Beliau berkata, serbuan itu turut menemui beberapa peralatan yang dipercayai digunakan untuk pecah rumah termasuk kad pengenalan milik orang lain. Katanya, premis menjual besi buruk itu hanya digunakan untuk melindungi kegiatan sebenar mereka.
sumber : mymetro

Lelaki cuba perkosa wanita 81 tahun ditangkap

Posted: 10 Feb 2013 06:30 PM PST


Lampang (Thailand): Seorang lelaki ditangkap selepas dia cuba merogol seorang wanita berusia 81 tahun di rumah mangsa di daerah Muang.
Polis berkata, lelaki berumur 53 tahun itu memasuki rumah wanita tua berkenaan malam Khamis lalu dan cuba merogolnya ketika anggota keluarga wanita itu berada di rumah jiran.

Wanita berkenaan memukul muka penyerangnya sambil menjerit meminta pertolongan.
Lelaki terbabit yang panik cuba melarikan diri menerusi pintu depan tetapi dihalang oleh anak wanita berkenaan yang menumbuknya hingga jatuh.

Bagaimanapun, penyerang itu masih berupaya melarikan diri.

Polis yang menerima laporan kejadian, mengesan lelaki itu dua jam kemudian di Hospital Lampang.
Dia berada di situ mendapatkan rawatan sebelum polis bertindak menangkapnya.

Lelaki itu, Jarun Kumjongga mengaku ini kali kedua dia cuba merogol wanita tua berkenaan.
Dia ditahan dan akan dihadapkan ke mahkamah dalam masa beberapa hari lagi. - Bangkok Post.
sumber : mymetro

Silap bakar mayat

Posted: 10 Feb 2013 06:00 PM PST


London: Dua pekerja sebuah syarikat pengurusan mayat dipecat sementara siasatan dilancarkan untuk memastikan punca dua mayat bertukar hingga menyebabkan kesilapan membakar mayat berkenaan.
Kesan kesilapan itu menyebabkan anggota keluarga yang mempercayai mereka mengadakan penghormatan terakhir sebenarnya mengadakannya untuk orang yang mereka langsung tidak kenal.

Keranda yang dipercayai mengandungi orang yang mereka sayang berisi mayat orang lain.
Kesilapan itu hanya diketahui selepas upacara pembakaran mayat yang diadakan di Gateshead apabila satu keluarga lain terpaksa mengadakan upacara serupa dengan keranda kosong kerana mayat anggota keluarga mereka sudah dibakar pada majlis terdahulu. - Agensi
sumber : mymetro

Putus cinta, bakar kereta

Posted: 10 Feb 2013 05:30 PM PST


Shah Alam: Gara-gara berang hubungannya putus di tengah jalan, seorang wanita sanggup membakar kereta milik bekas kekasihnya dalam kejadian di Klang, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 3 pagi itu, suspek berusia 30-an bersama rakannya yang juga berusia 30-an pergi ke rumah bekas kekasihnya itu sebelum menyimbah petrol pada keseluruhan kereta dan membakarnya.
Menurut sumber, sebaik kereta berkenaan dibakar, suspek tergesa-gesa meninggalkan tempat kejadian bimbang tindakan gilanya itu diketahui bekas kekasihnya dan orang ramai yang tinggal berhampiran.

Sumber berkata, keseronokan suspek yang berjaya membalas dendam bagaimanapun tidak kekal apabila tindakannya disedari anggota Unit Kereta Peronda (MPV) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Utara yang membuat rondaan cegah jenayah di kawasan berkenaan.

"Terkejut dengan kehadiran polis, suspek segera masuk ke dalam kereta sebelum memecut ke arah jalan utama untuk melarikan diri.
sumber : mymetro

Pelakon uzur cari calon isteri

Posted: 10 Feb 2013 05:00 PM PST

Kajang: "Kalau semua anak dah tak peduli lagi, pak cik nak cari calon isteri. Tak kiralah umur berapa, wanita tempatan atau Indonesia, asalkan dia benar-benar ikhlas nak jaga pak cik, cukuplah. Jika sanggup (berkahwin), pak cik akan wasiatkan semua harta, termasuk sebuah banglo di Taman Keramat, kepada bakal isteri."
Itulah tawaran dibuat Ibrahim Othman, 83, yang bercadang menamatkan zaman dudanya jika menemui calon isteri sesuai yang dapat menjaga makan minumnya.
Nilai tanah dan banglo berkenaan kini dianggarkan antara RM1.5 juta hingga RM1.8 juta.

Ibrahim, bekas pelakon drama radio pada 1970-an hingga 1980-an yang terkenal dengan watak Seman dalam Kebun Pak Awang, menjadi penghuni Pusat Jagaan Al-Fikrah Malaysia (Fikrah), Sungai Sekamat, di sini, sejak tiga bulan lalu, selepas menjalani rawatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL) kerana masalah saraf dan trauma.
Disebabkan tiada seorang pun daripada tujuh anak kandungnya datang menjemput selepas dia dibenarkan keluar dari wad, pengurusan hospital mengambil keputusan menghantarnya ke pusat jagaan itu selepas mendapat persetujuannya.
Ketika zaman mudanya, Ibrahim antara pelakon utama Kebun Pak Awang yang berjaya mengangkat populariti drama radio berunsur pembangunan terbitan RTM itu hingga mampu bersiaran selama 
sumber : mymetro

Shila kembali selepas 'hilang' sekejap

Posted: 10 Feb 2013 04:32 PM PST


GEORGETOWN: Penyanyi Shila Amzah yang mencetuskan kontroversi mengenai kisah percintaannya tiba di sebuah hotel ,di sini, bersama bapanya, N D Lala, kira-kira 10.45 malam tadi.
Dia kelihatan ceria ditemani pengawal peribadi dan bapanya itu tetapi enggan mengulas mengenai kemelut itu. Tetapi, Shila tetap melayan peminatnya di perkarangan hotel itu.
Shila, 23, yang sebelum ini 'menghilangkan' diri sejak tujuh hari lalu kerana tertekan dengan konflik percintaannya bersama pelakon, Sharnaaz Ahmad sudah kembali ke pangkuan keluarganya.

Difahamkan, Shila menghubungi bapanya yang juga penyanyi dan pengacara, ND Lala, 53, selepas berita ND Lala membuat laporan polis mengenai kehilangan Shila disiarkan akhbar, semalam.
Akhbar melaporkan ND Lala membuat satu laporan polis di Ibu Pejabat Polis
Daerah (IPD) Kajang pagi kelmarin selepas hampir seminggu anak sulungnya itu menghilangkan diri.
sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment