borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


Se***nya Kristen Stewart Dalam Majalah V

Posted: 09 Jan 2013 08:45 AM PST


Kristen Stewart dikenal dengan penampilannya yang simple namun tetap menarik. Gadis satu ini rupanya sadar betul untuk tampil seksi tak perlu harus mencolok atau berlebihan. Dalam pemotretan untuk majalah V, Kristen tampak sederhana namun tetap seksi dengan balutan tank top putih dan jeans, serta rambut yang terurai.







Seorang Wanita Sanggup Paksa Anak Kecil Makan Serbuk Cili Hingga Tewas

Posted: 09 Jan 2013 08:30 AM PST


Amanda Sorensen (21 thn) ditahan oleh pihak polis California Selatan dengan tuduhan pembunuhan. Anak perempuan  dari kekasih Amanda tewas setelah dilarikan ke rumah sakit setelah menderita kejang- kejang.

   

Usai diperiksa rupanya balita yang masih berusia 2 tahun tersebut dipaksa memakan sebuk cili oleh Amanda, hingga ia kesulitan bernafas dan kejang- kejang, hingga akhirnya tewas.


Tak banyak yang tahu kalau serbuk cili sangat berbahaya terutama bagi kanak-kanak. Serbuk ini dapat membuat saluran pernafasan membengkak dan membuat kita kesulitan bernafas, selain itu boleh berakibat fatal pula bagi penderita asma.

(Foto) Fashion Disaster Kim Kardashian: Pakai SeluarTipis Tanpa S**** D****

Posted: 09 Jan 2013 08:15 AM PST


Kim Kardashain terlihat di Los Angeles pada Khamis, 3 Januari 2013  saat sedang dalam perjalanan menuju salah satu pusat kesegaran.

Paparazzi selalu memburu Kim Kardashian

Ia menjadi sorotan kerana seluar transparan yang dikenakannya. Seluar itu berbahan sangat tipis sehingga membuat punggungnya terlihat dengan jelas. Dan menunjukkan bahawa ia memang tidak mengenakan seluar dalam.

Inib enar-benar bencana...

Kim memadukan seluartersebut dengan jaket sport warna abu-abu. Sayangnya, jaket tersebut tidak cukup panjang untuk menutupi  punggungtnya. Entah ini disengaja atau tidak, yang pasti peristiwa ini cukup membuat sensasi.
(Daily Mail)

Ini dia wanita paling hot di China

Posted: 09 Jan 2013 08:00 AM PST


Anda tidak harus mengikuti pertandingan kecantikan untuk boleh menjadi puteri negara atau miss dari sebuah negara. Kerana wanita muda kelahiran 1990 ini terpilih sebagai the People's Hottie of China atau orang paling hot dan populer di China. Dia adalah Xin Yuan Zhang yang dinobatkan menjadi wanita paling hot di China. Bukan karena mengikuti kontes kecantikan, melainkan karena dipilih oleh para pengguna internet di China yang jumlahnya sangat banyak  penduduk di sana.


Sumber 

Makeup Ekstrim Membuat Wanita-Wanita Ini Makin Cantik

Posted: 09 Jan 2013 07:00 AM PST


Wajah cantik mungkin menjadi prioritas utama bagi kaum Hawa. Kecantikan pula yang menjadi tolak ukur kaum Adam untuk mencari kekasih hati. Sehingga tak jarang jika wanita rela melakukan apa saja demi terlihat cantik dan menarik. Berbagai trik makeup dipakai agar wanita bisa menutupi kekurangan pada wajah sekaligus menonjolkan susut tercantik di wajahnya.


Sumber 

Wanita ini ingat setiap inci kisah hidupnya

Posted: 09 Jan 2013 06:00 AM PST




Sumber

Ada 57 Ulat Bersarang di Kuping Wanita Ini

Posted: 09 Jan 2013 05:00 AM PST


Mengerikan, mungkin kalimat itu tepat untuk menggambarkan peristiwa yang dialami Catherine McCann ini. Dari telinga wanita 92 tahun ini keluar ulat hingga 57 ekor banyaknya. WTF!!
Catherine diketahui memiliki penyakit Alzheimer's stadium lanjut yang mana ia tidak boleh berbicara dan juga tidak mampu mengurus dirinya sendiri, kerana itu sang suami mengirimnya untuk dirawat di sebuah rumah orang tua. Sayangnya di sana ia malah mengalami hal tersebut.
Alhasil Catherine harus menjalani operasi guna mengularkan semua belatung yang bersarang di telinganya. Para ahli yang melakuakn penanganan medis terhadap Chaterine menyimpulkan bahwa ada lalat yang masuk ke telinga dan meletakkan telur-telur tersebut hingga menetas menjadi 57 ulat dan telah bersarang selama 2-3 hari disana.

Inilah Pekerjaan yang Paling Menyenangkan di Dunia

Posted: 09 Jan 2013 04:00 AM PST


Adakah diantara kalian yang sedang mencari pekerjaan? Jika ada, cubalah pekerjaan yang satu ini, dijamin akan sangat menyenangkan dan tidak memerlukan keahlian atau gelar khusus.
Pekerjaan tersebut adalah 'Waterslide Tester'. Perusahaan perjalanan 'First Choice' telah mengiklankan lowongannya untuk merekrut seorang pekerja yang akan menjajal gelongsor air di seluruh dunia, khususnya taman-taman air dengan rating seluncuran yang menakjubkan.
Sesuai dengan pekerjaannya, tidak diperlukan keahlian atau gelar khusus untuk mengisi posisi ini. Tapi mungkin Anda harus sedikit boleh menggunakan tayar. Hehehe…

Video:

Band robot mainkan muzik metal

Posted: 09 Jan 2013 03:00 AM PST


Aksi yang ditampilkan salah satu robot yang memainkan alat musik drum pun tidak kalah menarik. Kebolehannya memukul drum layaknya drummer sungguhan tersebut pun bakal menjamin orang yang melihatnya terkagum-kagum dibuatnya.

Video: 






Read more: wisbenbae 

Perpustakaan Organik di Helsinki

Posted: 09 Jan 2013 02:00 AM PST


Perpustakaan adalah tempat dimana siswa sekolah, mahasiswa dan khalayak umum lainnya akan datang dan mencari bahan bacaan. Nah, di Helsinki, Finland, ada sebuah perpustakaan akan dibangun bagi memenuhi keperluan warga Helsinki. Selain berfungsi sebagai sebuah perpustakaan, bangunan yang dirancang oleh Djuric bersama Tardio Architectes ini juga mempunyai sebuah taman umum pada tingkat atas, spa serta ruang serbaguna. Konsep desain perpustakaan ini diambil dari bentuk dahan kayu untuk memberikan konsep bangunan yang lebih organik dan ramah lingkungan. Berikut adalah gambar desain Perpustakaan tersebut:






Ayah Gila Ini Tinggalkan Bayi di Kedai Minuman Dan Pergi ke Kelab Tarian Dewasa

Posted: 09 Jan 2013 12:00 AM PST




Sumber

Nenek 99 Tahun Ini Pertama Kali Bercuti Ke Luar Negeri

Posted: 08 Jan 2013 11:30 PM PST


Traveling tidak terbatas pada umur dan jenis kelamin. Buktinya, seorang wanita berumur 99 tahun bernama Doris Hall masih ingin traveling. Bahkan, ini jadi liburan pertamanya menjejakkan kaki di negara lain. 


Sumber 

Pkaian Kim Kardashian setelah dinyatakan hamil 3 bulan

Posted: 08 Jan 2013 11:00 PM PST


Wanita yang satu ini selalu saja membuat sebuah sensasi, setelah dirinya dinyatakan hamil 3 bulan oleh sang dokter. Walaupun begitu tidak menyurutkan Kim Kardashian untuk memakai baju-baju yang mengumbar payudara.
 










Kini Kim tertangkap kamera paparazi saat dirinya sedang menghadiri acara makan malam disebuah restoran mewah di Miami. Kim tampil seksi dengan balutan gaun ketat berwarna biru neon.
Seperti yang dilansir dari Dailymail, dirinya tampil dengan penuh percaya diri sambil melangkahkan kakinya dalam sebuah balutan nan ketat bermodel streples dengan hiasan lubang tepat di sekutar belalahan dada hingga payudara.
 










Wanita yang saat ini sudah menginjakkan umur 32 tahun ini seperti memang sengaja mempertontonkan keindahan payudaranya yang indah, padat itu.
Untuk memaksimalkan penampilannya itu, Kim sengaja memadukan gaunnya dengan atasan semi jas atau yang sering disebut blazer berwarna hitam yang sengaja dipasang untuk menutupi bagian pundaknya.
 










Pada malam itu ia tak banyak memakai aksesoris. Pada malam itu Kim hanya mengenakan anting-anting bermata satu, dompet kecil hitam serta stiletto berwarna senada dengan dompet yang dikenakannya.
 

Perlukah wanita merayu kekasih sampai melutut seperti dalam gambar ini?

Posted: 08 Jan 2013 10:30 PM PST




Ngeri..kepala terkoyak diserang beruang kutub

Posted: 08 Jan 2013 10:00 PM PST

Di tengah malam saat sekelompok orang yang sedang menikmati liburan mereka dikejutkan oleh serangan beruang kutub yang mengakibatkan salah seorang di antaranya mengalami luka parah. Tubuhnya dipenuhi bekas cakaran binatang buas tersebut sementara itu kulit kepalanya terkelupas dan kakinya hancur digigit sang beruang. Walaupun mengalami luka yang sangat parah,lelaki malang ini masih dapat diselamatkan dan beruang kutub itupun berhasil di lumpuhkan dengan ditembak dan mati.

BeruBeruang Kutub Menyerang Perkemahan Sebabkan 1 Orang Luka Parah

Beruang Kutub Menyerang Perkemahan Sebabkan 1 Orang Luka Parah

Beruang Kutub Menyerang Perkemahan Sebabkan 1 Orang Luka Parah

Beruang Kutub Menyerang Perkemahan Sebabkan 1 Orang Luka Parah

Beruang Kutub Menyerang Perkemahan Sebabkan 1 Orang Luka Parah

Beruang Kutub Menyerang Perkemahan Sebabkan 1 Orang Luka Parah

Beruang Kutub Menyerang Perkemahan Sebabkan 1 Orang Luka Parah

Beruang Kutub Menyerang Perkemahan Sebabkan 1 Orang Luka Parah


Read more: http://realifact.blogspot.com/2013/01/beruang-kutub-menyerang-perkemahan.html#ixzz2HRiqgTWm

Sejuknya Terowongan Cinta Di Ukraine

Posted: 08 Jan 2013 09:30 PM PST


[imagetag]

Banyak bangunan dan julukan kota romantis yangt ersebar di seluruh dunia. Masing-masing memiliki keunikannya sendiri-sendiri.Seperti Taj Mahal di India dan kota paling romantis di Paris. Bila Anda mengunjungi Ukraine, Anda boleh mendapati satu tempat romantis yang indah bernama terowongan cinta .

Anton Kozachuk, 18, dan Nastya Guz, 16, sedangberjalan menyusuri Terowongan Cinta di Klevan, Ukraine

[imagetag]

Lokasi terowongan berada di dekat kota Klevan,sebelah timur Ukraina. Terowongan cinta ini memiliki panjang sekitar tiga kilometer, dengan dahan pepohonan yang saling menyatu dan membentuk seperti pintu panjang berwarna hijau yang teduh.

Meski terlihat sangat romantis, Anda harus hati-hati saat berjalan di terowongan itu. Kerana, terowongan cinta itu sebenarnya jalur rel kereta api swasta, yang mengangkut bahan  kayu, yang akan beroperasi tiga kali dalam sehari.

[imagetag]

Terowongan Cinta ini sebenarnya adalah rel kereta api swasta sepanjang tiga kilometer

Setiap hari dilintasi kereta api, tidak membuat terowongan cinta itu menjadi gersang. Nuansa hijau yang teduh hadir hingga ke permukaan tanah, yang terlihat seperti permadani indah yang terhampar memanjang.

Terowongan hijau ini menjadi tempat favourite bagi kaum muda Ukraina yang ingin mencari suasana romantis bersama pasangannya.

[imagetag]

Menurut berita yang dilansir dari Dailymail,terowongan cinta itu akan terlihat indah saat musim semi. Pohon yang hijau, bunyi halus kereta api yang melintas, dan udara yang segar, menjadit empat favorit kaum muda Ukraine untuk berjalan-jalan bersama kekasihnya.

Dikatakan bahwa pasangan boleh datang kesini untuk membuat permohonan dan jika mereka tulus, permohonan mereka itu akan menjadi kenyataan


Pemain golf paling brutal di dunia

Posted: 08 Jan 2013 09:00 PM PST


memang dahsyat gila..lihat'kayu'dan 'bola' yang digunakan...

Ini dia Koala yang beruntung, selalu dipeluk selebrti Hollywood

Posted: 08 Jan 2013 08:30 PM PST




Sumber 

Wang $1 juta di tinggalkan di Restoran?

Posted: 08 Jan 2013 08:00 PM PST


Restoran khas Itali yang berada di Australia ini baru saja dikejutkan oleh penemuan wang dengan jumlah mengejutkan ditinggal begitu saja oleh seorang lelaki tak dikenal. Pihak polisSydney menyebutkan jika wang cash yang ditinggalkan itu sebesar $ 1 juta .
  
(Sumber:wordpress.com)
Wang Ditinggalkan di Restoran (Sumber:wordpress.com)
Seorang lelaki yang tak diketahui identiti nya ini telah membingungkan polis dan para saksi, ketika ia tiba-tiba meninggalkan restoran Marco Cafe sekitar jam 8 pagi, dan meninggalkan sebuah beg berisi lebih dari $ 1 juta dalam bentuk tunai.
Salah seorang pelanggan kafe – yang juga sebagai saksi, menyebutkan jika lelaki itu nampak seperti orang Asia, berusia 30-an, mengenakan pakaian pantai, dengan seluar pendek dan t-shirt.
Menurut saksi, saat tiba di restoran lelaki itu tampak gugup. Ia memesan kopi dan sempat berbicara kepada pelanggan di dekatnya. Beberapa orang mengatakan jika lelaki itu tampak ketakutan dan tak lama ia berlari keluar dengan meninggalkan sebuah beg misteri.
Beg itu pun diamankan oleh pemilik kafe, dan langsung melaporkan temuannya kepada polis – kerana yang ditakutkan beg itu berisi bom.
Mereka meletakan beg itu diluar jangkauan pelanggan sampai pihak berkuasa tiba untuk memeriksanya. Dan saat polis datang dan langsung menangani beg tersebut, para petugas dan banyak orang terkejut saat melihat isinya, kerana ternyata beg itu sama sekali bukan berisi bom, melainkan sejumlah besar wang tunai.
Polisi memperkirakan bahwa ada sekitar $ 1.280.000 lebih di dalam beg. Namun setelah itu, polis setempat mengklaim telah menangkap seorang lelaki sesuai dengan deskripsi lelaki tak dikenal tersebut. (**)
Sumber :  uniknya.com,

Aksi gagak yang cuba mencuri kuali kecil

Posted: 08 Jan 2013 07:30 PM PST


Video ini memperlihatkan seekor gagak yang cuba mencuri sebuah kuali kecil dengan cara mengalihkan perhatian dari sang pemilik . Sayangnya ia tidak berhasil dan kita tidak akan tahu untuk apakuali kecil ini akan dipakai oleh si gagak kelak. Tapi aksinya yang pintar dan pantang menyerah ini rasanya perlu kamu saksikan sendiri.
Haiwan ini benar-benar cerdas.

Hacker Jepun Membuat Pusing Polisi dengan Mengirimkan Teka-teki dan Ancaman Bom

Posted: 08 Jan 2013 07:00 PM PST


Cerita yang biasanya kita temukan dalam film superhero ini menjadi kenyataan di Jepun. Seorang hacker berilmu tinggi yang misteri telah membuat virus dan mengancam akan melakukan aksi pengeboman. Polis menyediakan sejumlah wang bagi siapapun yang berhasil menangkap sang kriminal.
Dalam sejarah negeri sakura, inilah kriminal cyber pertama yang benar-benar membuat polis begitu kewalahan. Saking frustasinya, pada bulan Disember kelmarin, polis mengumumkan bahawa siapapun yang berhasil membuka identiti hacker tersebut akan diberi hadiah wang sebesar 3 juta yen.
Hacker ini sudah beraksi semenjak berbulan-bulan yang lalu. Dalam aksinya, kriminal ini telah mengirimkan beberapa ancaman melalui email kepada polis serta organisasi media di seluruh Jepun. Isi ancaman tersebut berupa pengeboman di sekolah dan tadika-tadika, termasuk salah satu tadika yang dihadiri oleh cucu kaisar Akihito.
Pada tahun baru kelmarin, stesen televisyen dan surat khabar mengumumkan jika mereka menerima email yang berisi "ajakan untuk sebuah permainan yang baru". Jawaban dari permainan / teka-teki ini dikatakan akan dapat "membuka sebuah informasi yang besar".
Selain melalui email, si hacker juga mengumumkan aksi terornya melalui sebuah forum. Tapi sampai saat ini polii belum berhasil menemukan siapa dan dimana alamat si pengirim. Polis menduga jika si pengirim menggunakan teknik khusus yang seringkali digunakan para hacker untuk menghilangkan jejak mereka di internet. Teknik itu yang disebut dengan teknik "Kantor Surat Siberia", memungkinkan penggunanya untuk melompat dari IP blok satu ke yang lain melalui sejenis proxy.
Polis juga menduga jika si hacker adalah orang yang sama yang telah melahirkan sebuah virus bernama "iesys.exe". Sebuah virus yang ditulis dalam bahasa pemrograman C Sharp (C#). Virus ini digunakan oleh si hacker untuk menebar pesan terornya melalui berbagai komputer di seluruh negeri yang telah terinfeksi virus tersebut.
Tahun lalu polis sempat menahan 4 orang kerana diketahui menggunakan teknik penghilang jejak yang sama. Tapi setelah menyedari bahwa email teror itu terus berlanjut, polis terpaksa menahan malu dan mengakui bahwa mereka telah menahan orang yang salah dan memaksa orang-orang itu untuk mengaku sebagai penjahat yang mereka cari.
Sebuah teka-teki terkini didapatkan polisi dari sebuah memory card yang diikatkan pada leher seekor kucing. Isi memory card itu diketahui mengandung informasi mengenai virus iesys.exe, informasi yang hanya diketahui oleh sang kreator virus.
Walaupun motif asli si hacker belum diketahui, ada desas-desus dimana aksi teror ini terkait dengan adanya hukum anti pembajakan yang baru yang mulai aktif semenjak bulan Oktober 2012 di Jepun. Hukum tersebut memang sebelumnya mengundang kontoversi yang cukup besar kerana dirasa terlalu berlebihan dalam membatasi akses internet penduduk Jepun.
foto: DC Comics

Mengaku tembak rakan selepas dipersenda

Posted: 08 Jan 2013 06:30 PM PST


Kalasin: Seorang lelaki mengaku menembak mati rakannya dan mencederakan adik mangsa selepas mereka mempersendakannya dan mengetuk kepalanya berulang kali, kata polis semalam.
Polis menahan Krenkamol Chaweewong, 27, kerana menembak Kiat Phasdor, 28, dan Tortrakul Phasdor, 26 di kediaman mereka pada 5 Januari lalu.

Torttakul masih dalam keadaan kritikal di hospital.
Suspek yang mengaku menembak kedua-dua lelaki berkenaan memberitahu polis, mereka bertindak melampau apabila mengetuk kepalanya dan tidak menghormatinya di depan teman wanitanya pada satu majlis makan malam.

Menurutnya, dia merayu mereka supaya berhenti tetapi mereka terus mempersendakannya. Kerana hilang sabar, dia pergi ke traknya dan mengambil pistol lalu menembak kedua-dua beradik itu. Suspek berkata, dia menyesal terhadap tindakannya itu. - BP
sumber : mymetro

Kerja mengarut

Posted: 08 Jan 2013 06:00 PM PST


London: Tujuh anggota bomba bergegas menyelamatkan seekor tupai dalam satu operasi bernilai enam ribu pound (RM29,000).
Anggota bomba tiba di tempat kejadian dengan tiga jentera bomba selepas seorang penduduk melaporkan haiwan itu terperangkap dalam lalang di tengah kolam. Mereka membuat laluan ke tebing tasik menggunakan dua tangga dengan seorang anggota bomba masuk ke dalam air memujuk tupai yang ketakutan itu. Haiwan itu kemudian merapati "jambatan" sementara sebelum berlari menaiki anak tangga dan melompat ke tempat selamat.

Balai Bomba dan Penyelamat Herts, semalam mengesahkan insiden di Watford High Street itu. Jurucakapnya berkata: "Tiga jentera bomba dikejarkan ke tempat kejadian di mana seekor tupai terperangkap." Bagaimanapun, ahli Parlimen tempatan dari parti Konservatif, Richard Harrington mengkritik operasi menyelamat yang mengarut itu.
Harrington berkata: "Balai Bomba dan Penyelamat Herts melakukan tugas yang hebat - bagaimanapun, ia seolah-olah tindakan yang berlebihan dan membazir.

"Tidak pasti mengapa terlalu banyak jentera bomba dan anggota bomba yang dihantar ke tempat kejadian. "Persoalan yang serius perlu dijawab jika tindakan itu akan menyebabkan panggilan lebih serius lain tidak dapat dipenuhi," katanya.

Kaunselor daerah Herts, Steven Giles-Medhurst berkata: "Mereka biasanya menghantar tiga jentera bomba untuk kes melibatkan kemalangan jiwa.
"Ia keterlaluan bagi seekor tupai, tetapi mungkin soalan perlu dikemukakan," katanya.

Kos untuk menghantar sebuah jentera bomba bagi menangani panggilan palsu dianggarkan kerajaan bernilai 1,970 pound (RM9,600) pada 2008. Ia menyebabkan kos menyelamatkan tupai di daerah itu bernilai RM29,000. Haiwan berkenaan terperangkap kerana ia tidak dapat melompat menaiki tembok konkrit di kolam itu.
Pada Mac 2011 anggota bomba di Gosport, Hants, enggan memasuki tasik sedalam tiga kaki di mana seorang lelaki jatuh selepas mengalami serangan epilepsi. Peraturan keselamatan menggariskan mereka tidak boleh memasuki air lebih dalam daripada separuh paras but kecuali situasi mengancam keselamatan nyawa. Mereka percaya lelaki terbabit sudah mati. - The Sun
sumber:mymetro

Bapa, anak kantoi khalwat

Posted: 08 Jan 2013 05:30 PM PST


Melaka: Bapa borek anak rintik. Itu yang digambarkan terhadap dua beranak apabila si ayah ditahan kerana disyaki berkhalwat dengan seorang ibu tunggal dan pada masa sama anak gadisnya ditemui berkurung bersama teman lelakinya di bilik di rumah sama di Bukit Katil, di sini.
Dalam operasi jam 12.30 tengah malam, Sabtu lalu, sepasukan penguat kuasa Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) menyerbu rumah didiami seorang ibu tunggal berusia 46 tahun dan anak lelakinya berusia 15 tahun. 
Dalam pemeriksaan dilakukan, anggota penguat kuasa menemui seorang lelaki berusia 48 tahun berstatus duda di ruang tamu rumah berkenaan dan siasatan mendapati dia kenalan rapat kepada wanita terbabit. 

Ketua Pegawai Penguat Kuasa Agama JAIM, Rahimin Bani berkata, selepas menemui lelaki berstatus bukan muhrim itu anggotanya terus membuat pemeriksaan lanjut. Selepas soal tanya mendapati ada dua lagi individu iaitu anak kepada wanita terbabit dan anak perempuan lelaki itu yang berusia 14 tahun.

Katanya, ketika pintu sebuah bilik diketuk ia dibuka remaja perempuan berkenaan dan apabila diperiksa menemui seorang lelaki berusia 18 tahun menyorok di dalam almari.
sumber : mymetro

Wanita ‘tangkap’ suami, anak saudara berpelukan

Posted: 08 Jan 2013 05:00 PM PST


Kuala Lumpur: Luluh hati seorang wanita apabila 'menangkap' suaminya sedang tidur bersama anak saudaranya berusia 25 tahun dalam sebuah bilik di rumahnya di Bandar Baru Sentul, di sini, kelmarin.
Lebih menyedihkan apabila mangsa adalah individu yang menjaga dan membesarkan anak saudaranya itu sejak kecil selepas kehilangan ibu dan bapanya yang maut dalam nahas jalan raya.

Difahamkan, suami wanita itu sudah menjalin hubungan dengan anak saudara isterinya itu sejak lima tahun lalu, namun kejadian itu hanya disedarinya kira-kira jam 12 tengah malam, kelmarin.
Menurut isteri berkenaan yang mahu dikenali sebagai Tipah, 42, dia membesarkan anak saudaranya itu sejak berusia 15 tahun.

"Anak saudara saya itu menjadi yatim piatu pada 2003 selepas ibu dan bapanya maut dalam kemalangan jalan raya," katanya.

Katanya, skandal suami dan anak saudaranya itu terbongkar selepas dia terjaga dari tidur apabila mendapati suami tiada di sisinya.
"Saya kemudian menjalankan periksaan dan mendapati suami serta anak saudara itu berpelukan di bilik sebelah," katanya.

Menurutnya, susulan kejadian itu, dia mendesak anak saudaranya itu berterus terang mengenai hubungannya dengan suami dan akhirnya anak saudaranya itu mengaku menjalin hubungan sulit sejak lima tahun lalu.
"Bagi mengelak mereka meneruskan hubungan sulit itu, saya mencadangkan kepada suami untuk menghantar anak saudara saya itu ke rumah saudara lain tetapi dihalang.

"Akibatnya, saya pula dibelasah suami bagi menutup hubungan sulit mereka. Saya cedera di kaki dan kepala sebelum saya melarikan diri dari rumah bagi mengelak terus dibelasah suami," katanya.

Berikutan kejadian itu, Tipah membuat laporan polis di Balai Polis Sentul.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan. berhubung kejadian dan siasatan lanjut sedang dijalankan.
sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment