borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


WASPADA Video Yang Berbahaya Di YouTube

Posted: 25 Jan 2013 08:45 AM PST


1. Mereana Mordegard glesgorf
sebuah video dengan latar belakang merah dan seorang laki laki menatap tajam anda
berhati hatilah kerana bila tidak Fokus maka anda akan terhipnotis mencongkel mata anda sendiri


PERHATIAN !! JIKA ANDA MERASA TAKUT, JANGAN SEKALI-KALI MEMBACA ARTIKEL INI !!

Judul video Mereana Mordegard Glesgorv
Gini Ceritanya  :
tentang Mereana modegard glesgory

Mereana Mordegard Glesgorv adalah Urban Legend dimulai pada bulan April 2008. Cerita misteri mengelilingi video di YouTube yang menyebabkan orang untuk menipu mata mereka keluar dan melakukan bunuh diri setelah menonton itu.

Anda boleh mencari Video tersebut di YouTube dengan KeyWord "Mereana Mordegard Glesgorv". Setelah mencari, anda tidak akan menemukanya. Jika anda beruntung, anda akan menemukan, Video berdurasi 20 detik, dengan seorang lelaki menatap tajam ke anda, dan dan akan menyeringai pada 2 detik terakhir. Latar belakang tidak diketahui. Ini merupakan cuplikan dari video.

Video aslinya, berdurasi 2 minit, telah dihapus oleh YouTube setelah 153 orang mencungkil matanya setelah melihat video tersebut dan mengirim E-mail ke pejabat pusat YouTube di San Bruno. Tidak diketahui mengapa boleh mereka mengirim email setelah matanya dicongkel.

Youtube akan secara berkala memasang 20 saat pertama dari video untuk memadamkan kecurigaan, sehingga orang tidak akan pergi mencari hal yang nyata dan meng-uploadnya. Video tersebut ditonton oleh salah satu staff YouTube dan berteriak selama 45 saat. Staf tersebut sekarang dalam ruang penenang dan tidak boleh menggambarkan apa yang dia lihat. Orang yang berada dalam satu ruangan ketika staf tersebut melihat video tersebut, hanya mendengar suara bernada tinggi, dan mereka tidak berani untuk melihat layar.

Orang yang meng-upload video tersebut secara misteri menghilang, IPnya tidak teridentifikasi, dan orang tersebut tidak pernah teridentifikasi.

NB:Harus Dengan Suara~


2.username666


1. Ketika mengakses akan muncul tulisan account suspended
2. Refresh 10x youtube akan berubah menjadi merah darah
3. Video buffering tanpa henti dan SANGAT MEGERIKAN
4. Warna merah akan berganti menjadi jantung berdetak dan berganti setiap detiknya
5. Browser tak bisa
alt tab, close, alt f4, alt ctrl del, restart, dan shutdown
6. Setelah di paksa menonton komputer otomatis mati
7. Ketika dinyalakan komputer di gandrungi virus

Lelaki ini sambut Tahun Baru Cina dengan kotoran lembu

Posted: 25 Jan 2013 08:30 AM PST


Terkadang, kreativitas manusia memang tidak terduga. Seperti yang dilakukan oleh bapak yang satu ini.

Mikhail Bopposov, seorang penduduk Siberia, membuat sebuah karya seni yang terbuat dari kotoran lembu. Ya, kamu tidak salah baca, kotoran lembu! Karya ini dibuatnya di desa Yolba, hasil dari 17 lembu miliknya. Menurut Buzzfeed, Mikhail membuat karya ini juga untuk memperingati Tahun Baru Cina yang adalah Tahun Ular yang akan dirayakan pada10 Februari mendatang.

1

2
(FOTO: via Buzzfeed)

Perempuan India di Perkosa di Depan Suaminya

Posted: 25 Jan 2013 08:15 AM PST



Kes pemerkosaan brutal kembali terjadi di India. Setelah negeri Sungai Gangga itu menjadi sorotan tajam lantaran insiden pemerkosaan terhadap seorang mahasiswi di dalam sebuah bas di Ibu Kota New Delhi, kini India kembali digoncang tindak pemerkosaan terhadap seorang perempuan di Distrik Mayurbhanj, Negara Bagian Orissa.

Surat khabar Gulf News melaporkan, Rabu (23/1), korban berusia 25 tahun itu diperkosa oleh enam lelaki pada Ahad malam. Lebih kejinya lagi, tindak pemerkosaan ini dilakukan di depan suami korban yang saat itu diikat di sebuah pohon.

Polis mengatakan kejadian bermula saat kedua pasangan ini pergi ke sebuah rumah sakit untuk menjenguk abang korban yang sedang dirawat lantaran mengalami kecelakaan.

Namun,setelah keduanya menjenguk, dua pekerja rumah sakit itu kemudian menggoda korban saat jalan pulang. Empat pekerja lainnya kemudian ikut bergabung.

Keenam pelaku kemudian memukuli suami korban dan mengikat lelaki itu di sebuah pohon ketika dia mencuba melawan. Setelah itu, keenam pelaku langsung melampiaskan nafsu bejat mereka terhadap korban di depan suaminya.

Polis akhirnya menangkap keenam pelaku setelah keduanya melaporkan kejadian itu ke polisi. Keenam pelaku itu adalah Kundan Mukhi (23 tahun), Raghu Biswal (19 tahun), Gopi Mukhi (19 tahun), Balaram Mukhi (27 tahun), Sibaram Ghadei (20 tahun), dan Chandan Mukhi (20 tahun).

Kejadian ini turut menambah daftar panjang kes pemerkosaan setelah sebelumnya India diguncang dengan pemerkosaan brutal terhadap perempuan 23 tahun oleh enam lelaki di New Delhi pertengahan bulan lalu. Korban akhirnya meninggal setelah menjalani perawatan di Rumah Sakit Mounth ELizabeth akhir bulan lalu.

Menurut data statistik, setiap 48 minit sekali seorang perempuan mengalami pemerkosaan di India. Rendahnya tuntutan dan tidak kerasnya hukuman bagi para pelaku pemerkosaan menyebabkan angka kejahatan terhadap perempuan meningkat.

Penampilan Se**i Nicole Scherzinger Promosi 'Boomerang'

Posted: 25 Jan 2013 08:00 AM PST

Nicole Scherzinger tampil seksi untuk promosi dan tampil dalam video single terbarunya yang berjudul Boomerang.  Penyanyi seksi ini tampil mengenakan busana yang berlubang-lubang yang tampak membuat dirinya semakin seksi.



Uniknya Ketika Lelaki Menggunakan High Heels

Posted: 25 Jan 2013 07:00 AM PST


 Tidak setiap wanita boleh melakukannya. Diperlukan kesabaran dan banyak latihan. Ini harus menjadi sempurna. Kesalahan bukanlah suatu pilihan. Tersandung bukanlah pilihan. Bentuk tubuh perempuan yang semakin tinggi dalam cara yang sensasional, memberikan mereka kekuatan untuk tampil memikat. Itulah mengapa terlihat begitu lucu ketika banyak pria mencoba untuk melakukannya. Pria dengan sepatu berhak tinggi? Ini terlihat sangat lucu. Kami tidak ingin tahu penyebabnya. Ini mungkin terlihat gay, seperti sandiwara atau tujuan kemanusiaan. Kami tidak ingin tahu.
Pria-Menggunakan-High-Heels1
Pria-Menggunakan-High-Heels2
Pria-Menggunakan-High-Heels3
Pria-Menggunakan-High-Heels4
Pria-Menggunakan-High-Heels5
Pria-Menggunakan-High-Heels6
Pria-Menggunakan-High-Heels7
Pria-Menggunakan-High-Heels8
Pria-Menggunakan-High-Heels9
(sumber : )
(sumber : junglemagazine.com)

Sumber : junglemagazine.com, uniknya.com,

Dilarang!! Mengambil gambar Makanan Di Restoran

Posted: 25 Jan 2013 06:00 AM PST


  • detail berita




Sumber 

Fashion Ini Ditujukan Untuk Pengguna iPhone

Posted: 25 Jan 2013 05:00 AM PST


 kini ada jeans legging khusus untuk pengguna iPhone. Jeans legging atau jegging ini memudahkan pengguna iPhone memakai telefon itu tanpa harus mengeluarkannya dari seluar.


Sumber 

Kaki dilenyek bas tapi masih sempat telefon

Posted: 25 Jan 2013 04:00 AM PST



hanya yang bersemangat waja yang dapat melakukan begini...

Wah, Video Boleh Jadi Tweet Sekarang

Posted: 25 Jan 2013 03:00 AM PST




Sumber 

Kebun Dalam Botol Berusia 53 Tahun

Posted: 25 Jan 2013 02:00 AM PST




Sumber 

Potongan kepala manusia dalam pertandingan make up

Posted: 25 Jan 2013 01:00 AM PST

Beberapa waktu yang lalu di Los Angeles di adakan sebuah pertandingan make up horor yang diikuti oleh banyak peserta. Masing-masing peserta yang rata-rata adalah "perias" professional unjuk kebolehan dalam make up wajah dengan berbagai macam wajah yang sangat mengerikan. Hasilnya sungguh sangat menakjubkan, sangat realistis dan sangat horor, ada potongan kepala manusia, kepala monster dan lain sebagainya.


















Gambar ini membuat binggung sesiapa yang melihatnya

Posted: 25 Jan 2013 12:00 AM PST

Melihat gambar-gambar ini tentu akan membuat siapapun yang melihatnya terkagum-kagum, begitu lihainya sang seniman melakukan manipulasi gambar-gambar ini sehingga gambar ini tampak nyata tapi membingungkan yang melihatnya.

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung

Gambar-Gambar Yang Membuat Pemirsanya Jadi Bingung


Tersambar Petir, Tubuh Korban Terbakar Tinggal Tulang

Posted: 24 Jan 2013 11:30 PM PST

Seorang  pekerja lapangan  tersambar petir dan tewas seketika  dan tubuhnya benar-benar hangus terbakar. Begitu parahnya luka yang di alaminya hingga menyebabkan pria ini tak dapat di kenali lagi, kulit dan dagingnya terbakar hanya meninggalkan tulang dan tengkorak saja, Mengerikan










Anak Gadis China Berusia 11 Tahun Mempunyai Pay**ara Sangat Besar

Posted: 24 Jan 2013 11:00 PM PST

Ini memang sulit di percaya seorang gadis berusia 11 tahun mempunyai ukuran payudara yang sangat besar sekali bahkan besarnya jauh melebihi payudara orang dewasa. Kelainan ini mungkin disebabkan oleh kelainan hormon yang dimiliki gadis tersebut dan tidak ada indikasi penyakit yang diderita oleh gadis ini. Atas keunikan yang dimilikinya, seseorang telah mempublikasikannya lewat sebuah blog pribadi, hasilnya blog tersebut mempunyai hit kunjungan hingga puluhan ribu. China memang mempunyai banyak cerita yang unik.borakkosong.com

Gadis China Berusia 14 Tahun Mempunyai Payudara Sangat Besar

Gadis China Berusia 14 Tahun Mempunyai Payudara Sangat Besar


Comel dan lucu benar bayi ini bergambar

Posted: 24 Jan 2013 10:30 PM PST



Melihat tingkah lucu bayi kita yang baru belajar tentu membuat kita ingin mengabadikan setiap moment perkembangannya. Hal tersebut yang dilakukan oleh ibu bayi ini, tapi berbeda dengan ibu lainnya, dia melakukan dengan cara yang istimewa,,

Nicole Lepper dari Monmouth, Illinois sangat  terobsesi dengan dongeng. Dia  menugaskan seorang fotografer profesional untuk mometret bayi perempuannya, Maddie dengan tema Negeri Dongeng.

Sang gadis kecil ini berfoto dengan lucunya dalam peran Alice in Wonderland, Little Red Riding Hood, Putri Tidur, dan Putri Salju. Hal ini dilakukan ibu kepada putri keempatnya pada saat Meddie berusia enam dan sembilan bulan

Lihat saja aksi Maddie dalam rangkaian foto dibawah ini:



Maddie Dalam Alice in Wonderland




Maddie dalam Cinderella




Maddie Dalam Snow White



Maddie Dalam Peterpan



Maddie dalam Gadis Tudung Merah





Sumber 

Tshirt ini buat kecoh penerbangan Qantas

Posted: 24 Jan 2013 10:00 PM PST




Sumber

Remaja bunuh diri selepas beberapa jam dibuang dari sekolah

Posted: 24 Jan 2013 09:30 PM PST




Sumber 

Inilah lirik-lirik lagu yang memiliki rayuan maut dan membuat wanita menyerahkan cinta

Posted: 24 Jan 2013 09:00 PM PST


Yang namanya merayu bukan hanya sekedar berkata "I love you" saja, maka hati akan luluh. Perlu lebih dari tiga kata untuk meruntuhkan barisan tembok di hati seorang wanita.
Tetapi para penulis lirik lagu ini telah berhasil membuktikannya. Mereka tak hanya meruntuhkan barisan tembok di hati wanita, tetapi membuat setiap bibir mengembangkan senyum tersipu malu.
Inilah lirik-lirik lagu yang memiliki rayuan maut dan membuat wanita menyerahkan cinta.

God Must Have Spent A Little More Time On You - N'Sync
Truly Madly Deeply - Savage Garden
All About Loving You - Bon Jovi
Your Call - Secondhand Serenade
She Will Be Loved - Maroon 5
Fix You - Coldplay
Wonderwall - Oasis
Just The Way You Are - Bruno Mars
Brighter Than Sunshine - Aqualung
Right Here Waiting - Richard Marx

Dress untuk lelaki...biar benar

Posted: 24 Jan 2013 08:30 PM PST


"Aduh.. besok pakai dress apa ya? Mahu ke pernikahan saudara sepupu nih.." Anda pasti akrab dengan kalimat itu, biasanya diucapkan oleh sahabat atau saudara perempuan Anda. Terbayang tidak jika yang mengucapkannya adalah lelaki?
Kami tidak sedang bercanda, ladies, kerana di tahun 2013, ada beberapa dress terbaru atau gaun yang dirancang khusus untuk lelaki. Dress-dress ini adalah rancangan J.W. Anderson yang ditampilkan dalam runaway Autumn/Winter 2013. Jadi jangan salah, sebentar lagi dress tidak melulu untuk wanita, tetapi juga plelaki. Lihat gambar-gambar di bawah ini!
Imaxtree
(c) Imaxtree
Lelaki juga punya sisi feminin, itulah tema rancangan J.W. Anderson. Maka terciptalah beberapa dress yang.. hebat. Dress yang disajikan ada yang berbentuk kemban, dress terusan yang mirip dengan dress-dress kesukaan Victoria Beckham, ada juga dress dengan bawahan yang mirip dengan skirt. Warna-warna yang disajikan khas lelaki, hitam, abu-abu, cokelat dan putih.
Imaxtree
(c) Imaxtree
Rancangan ini memang terlihat aneh dan tidak biasa. Mungkin banyak lelaki yang menggelengkan kepala jika ditawari dress-dress seperti ini.  Baguskah rancangan ini? Silakan tunjukkan artikel ini atau share pada sahabat atau saudara laki-laki Anda, kira-kira mereka suka tak ya?
(vem/yel)

Karl Lagerfeld Lancar Gaun Pengantin untuk Sokong Pernikahan Sesama Jenis

Posted: 24 Jan 2013 08:00 PM PST

Designer Karl Lagerfeld memberikan dukungan terhadap legalisasi pernikahan sesama jenis di Perancis. Menujukkan dukungannya, Karl merilis gaun pengantin untuk lesbian.

Gaun berwarna putih tersebut diperagakan dua model wanita dalam Haute Couture Spring-Summer 2013 yang diadakan di Grand Palais, Paris, Selasa (22/1/2013). Anak baptis Karl ikut tampil bersama dua model wanita itu di atas catwalk.



"Aku tidak mengerti kenapa orang yang hidup bersama tidak boleh memiliki keamanan yang sama seperti kaum borjuis yang menikah," ujar Karl dalam wawancara dengan Reuters selesai shownya. "Dua wanita menikah, menurutku itu natural dan punya dua ibu itu bagus," katanya lagi seperti dikutip Telegraph.

Karl menegaskan busana yang ditampilkannya di Haute Couture itu memang untuk mendukung legalisasi pernikahan sesama jenis di Perancis. "Aku sama sekali tidak boleh mengerti (kenapa) diperdebatkan. Kerana sejak 1904 (di Prancis) gereja dan negara telah dipisahkan," tutur desainer kelahiran Jerman itu.

Desainer Chanel itu membuat gaun penggantin untuk lesbian sebagai bentuk dukungannya untuk rencana Presiden Perancis Francois Hollande. Sang presiden berencana mengizinkan pasangan sesama jenis menikah dan mengadopsi anak di negara beribukota Paris itu. Namun rencana tersebut mendapat banyak protes. Minggu lalu 350 ribu orang berdemo di Paris menentang legalisasi pernikahan gay dan lesbian.

sumber: wolipop

Tentara Lelaki Jerman Miliki Pay**ara

Posted: 24 Jan 2013 07:30 PM PST


Tentara Jerman (Foto: Metro)
Tentara Jerman (Foto: Metro)
BERLIN – Tentera Jerman sepertinya harus mencari metode latihan yang berbeda untuk tentaranya setelah beberapa tentara lelaki diketahui mempunyai payudara. Payudara tersebut tumbuh kerana dada dari tentara seringkali tertekan oleh gagang senapang saat latihan.

Para tentara itu mengalami sebuah kelainan bernama gynecomastia yang menyebabkan perkembangan kelenjar payudara pada lelaki. Uniknya lagi, para tentara lelaki tersebut hanya memiliki payudara hanya pada dada sebelah kirinya. Hal itu terjadi karena para tentara menekan gagang senjata mereka hanya ke dada bahagian kirinya saja.

Tentara Jerman yang memiliki payudara tersebut berasal dari pasukan elit Wachbataillon. Sekitar 75 peratus anggota pasukan elit tersebut diketahui memiliki payudara di dada kirinya.

"Ada hubungan yang signifikan antara cara mereka melakukan latihan dengan perkembangan payudara di dada bagian kiri para tentara lelaki," ujar peneliti yang memeriksa tentara tersebut Profesor Bjorn Krapohl, seperti dikutip Metro, Kamis (24/1/2013).

"Saya sarankan militer Jerman untuk mengubah metode latihannya. Tekanan gagang senapan secara terus menerus pada dada kiri merupakan penyebab utama tumbuhnya payudara," tambahnya.

Militer Jerman sendiri menyatakan, pihaknya sedang melakukan pemeriksaan terhadap para tentara yang ditumbuhi oleh payudara. Mereka pun meberika perawatan medis kepada para tentara yang mengalami kelainan tersebut.(faj)

Petugas Pemadam Kebakaran Arab Saudi Menendang Jatuh Orang yang Berusaha Bunuh Diri [Video]

Posted: 24 Jan 2013 07:00 PM PST


Seorang lelaki di Arab Saudi berusaha bunuh diri dengan menjatuhkan dirinya dari atas bangunan bertingkat. Petugas pemadam kebakaran lalu dipanggil dan dan datang dengan metode penyelamatan yang cukup ekstrim tapi efisien.

Beg tangan hilang 7 tahun ditemui semula

Posted: 24 Jan 2013 06:30 PM PST


London: Seorang ibu menemui begnya semula selepas ia dicuri tujuh tahun lalu. Lebih menarik lagi, Parveen Ashraf terkejut mendapati wangnya sebanyak £250 (RM1,250) masih ada di dalam beg berkenaan.
Selepas beg itu dicuri dalam satu rompakan terhadap rumahnya di Werrington, Peterborough pada 2006, Parveen membatalkan semua kad kreditnya dan tidak menaruh harapan untuk menemui beg itu semula.

Dalam kejadian berkenaan, rumah Parveen, 47, dimasuki pencuri menerusi pintu dapur. Antara barang dilarikan ialah basikal anaknya dan beg tangan jenis Fiorelli.
Parveen tidak percaya apabila seorang jirannya mengetuk pintu dengan membawa beg itu selepas ditemui pekerja ketika membersihkan semak 10 meter dari rumahnya.

Beberapa gambar keluarga yang amat berharga bagi Parveen masih berada di dalam beg itu bersama-sama lesen memandu dan alamatnya yang membolehkan pekerja terbabit mengesan Parveen.

"Beg ini hanya berada 10 meter dari rumah saya sepanjang masa. Saya terkejut memperolehinya semula. Seronok kerana mengetahui masih ada orang jujur di dunia ini. Satu keajaiban memperolehinya semula. Tetapi, menemui wang itu semula adalah satu bonus.
"Saya yakin pencuri itu mengambil not £20 (RM100) kemudian mencampakkan beg sebelum melarikan diri dengan basikal anak saya. Dia tidak sedar wang £250 terlipat di dalam buku cek saya," katanya.
sumber : mymetro

Siput hidup dalam hidangan

Posted: 24 Jan 2013 06:00 PM PST


Aberdeen: Seorang wanita terkejut menemui seekor siput masih hidup dalam hidangan makan malamnya di sebuah hospital.
Angel Crawford, 20, menemui siput itu ketika makan kentang putar beberapa hari selepas melahirkan anak di Hospital Bersalin Aberdeen, November lalu.

Kejadian itu menyebabkan model dan ahli muzik berkenaan tidak lagi mahu makan makanan hospital.
Ketika menceritakan peristiwa itu semalam, Angel berkata: "Mulanya saya tidak menyedarinya. Tetapi selepas makan satu atau dua sudu penuh, saya ternampak siput berkenaan. Saya berhenti makan dan berkata, "Ia kelihatan seperti siput." Saya melihat dengan lebih dekat dan saya mengulangi beberapa kali perkataan "Oh Tuhan, apa benda itu." Kemudian tunang saya, Gavin melihatnya lalu berkata, "Ia sudah pasti siput," Angel yang kini was-was mengenai kualiti makanan hospital mengaku pengalaman itu menyebabkan dia tidak lagi ingin makan di hospital.

"Apabila anda sudah berdepan dengan emosi selepas melahirkan anak dan bimbang mengenai keadaan anak anda, ia bukan pengalaman baik untuk dilalui." Angel yang berasal dari Aberdeen, Scotland, menghubungi Richard Carey, Ketua Eksekutif NHS Grampian, satu daripada 14 lembaga kesihatan serantau Perkhidmatan Kesihatan Scotland, untuk mengadu kejadian itu.

Dia menerima permohonan maaf, kelmarin dan tawaran melawat dapur lembaga berkenaan.
Seorang jurucakap NHS Grampian berkata: "Kami terkejut selepas mengetahui kehadiran 'benda asing' dalam makanan itu dan kami akan berkongsi hasil siasatan pihak pembekal dengan Angel." - Daily Mail
sumber : mymetro

Berang diadu pada ibu

Posted: 24 Jan 2013 05:30 PM PST


Gombak: Hanya kerana sebuah telefon bimbit, seorang pemandu van putus urat tangan kanan dan menerima empat jahitan di telinga kiri selain patah kedua-dua tangan selepas diserang seorang lelaki yang tiba-tiba mengamuk sebaik mendapat tahu mangsa berjumpa ibunya, kelmarin.
Kejadian tidak diduga itu berlaku ketika mangsa, Mustafa Bahak, 48, bertemu ibu lelaki itu di rumahnya di Selayang Baru, di sini kira-kira jam 6.30 petang untuk mengadu perbuatan anak wanita terbabit yang mencuri telefon bimbit miliknya.
Ketika itu, lelaki berusia 28 tahun itu baru pulang dan sebaik mendapati mangsa berada dalam rumahnya, lelaki itu terus naik angin dan mengunci pintu pagar rumah sebelum menyerang mangsa dengan parang.

Malah, mangsa yang cedera ditetak cuba menyelamatkan diri dengan berlari melompat pagar rumah namun gagal sebaliknya terjatuh ke dalam longkang dan tidak sedarkan diri sebelum diselamatkan orang awam yang menyaksikan kejadian itu dan menghantarnya ke Hospital Selayang.

Mustafa berkata, kejadian bermula apabila telefon bimbitnya hilang Isnin lalu ketika berkunjung ke kedai makan bersama rakan di Selayang, kira-kira jam 11 malam.
sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment