borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


Meng Qian sang Dewi Pay**ara no. 1 di China

Posted: 31 Oct 2012 09:30 AM PDT

Gadis yang bertubuh mulus dan seksi ini adalah seorang model ternama di China, payudara yang indah miliknya menjadikannya sebagai Dewi Payudara China no 1.

Dia pernah merasakan akibat dari menyandang predikat itu iaitu dia pernah hampir di cabuli oleh penggemarnya.







Sensasi Makan Di layani Zombie Di Jepun

Posted: 31 Oct 2012 09:15 AM PDT


Meskipun Halloween adalah budaya khas Amerika, namun tampaknya seluruh dunia ikut merayakan serunya Halloween. Di Jepun bahkan sebuah restoran dengan sengaja mendandani para pelayannya hingga tampak menyeramkan. Sementara itu menu di restoran ini pun dibuat menyeramkan sesuai dengan suasana halloween.






Anna Watson, Cheerleader Paling Kuat Di Dunia

Posted: 31 Oct 2012 09:00 AM PDT


Kalau seorang atlet profesional menggunakan steroid, kita sudah tidak hairan. Tetapi bagaimana bila yang melakukannya adalah seorang pemandu sorak alias cheerleader?

Anna Watson mungkin merupakan cheerleader terkuat di Amerika. Mahasiswi University of Georgia itu senang berlatih angkat beban (dan hasilnya jelas terlihat). Tapi ada satu hal yang lebih penting: Watson menolak menjadi model fitness kerana dia tak mahu menggunakan steroid, seperti yang dimuat di Yahoo! Sports.

"Sebuah posisi elite menjadi cheerleader di UGA," ujar Watson kepada sebuah koran kampus. "Mereka mengaudisi ratusan gadis dan dipilih dari antara banyak orang itu untuk masuk pasukan. Para gadis itu sangat baik dan rendah hati dan sabar untuk membantu saya mempelajari hal-hal dasar."
Watson sudah menjadi cheerleader sejak umur 5 tahun. Dia bisa melakukan bench press 155 kali, squat 255 kali dan dead lift 230 kali. Menurut koran kampus itu, dia memiliki 10 cm otot mengagumkan di lengannya hanya dalam waktu 10 bulan.

Watson sempat akan mendapatkan kontrak modeling fitness senilai $ 75.000  yang boleh menghantar dirinya memiliki karier di dunia modeling -- tapi dia menolaknya.

Foto Tragis Rumah Sakit Jiwa Di Serbia-Kosovo

Posted: 31 Oct 2012 08:00 AM PDT

Foto-foto berikut diambil oleh George Georgiou yang bekerja di Kosovo dan Serbia pada tahun 1999-2002. Foto ini menggambarkan keadaan rumah sakit jiwa di kedua negara tersebut.

 






















Rumah Mewah Yang Menakjubkan

Posted: 31 Oct 2012 07:00 AM PDT




Sumber

Betul-betul kesalahan berfesyen abang ni

Posted: 31 Oct 2012 06:00 AM PDT



www.borakkosong.com

Kesian kakak ini dipermalukan

Posted: 31 Oct 2012 05:00 AM PDT

www.borakkosong.com
tengok muka kakak tu...begitu marah kerana dipermalukan seperti itu...

Design lift yang gempak

Posted: 31 Oct 2012 04:00 AM PDT



Olimpiade Kondom

Posted: 31 Oct 2012 03:00 AM PDT



Tak Puas, Wanita Di CHina Mempertontonkan Pay***ranya

Posted: 31 Oct 2012 02:00 AM PDT

Seorang wanita asal China telanjang dan memperlihatkan payudaranya di sebuah rumah sakit di China. Zhao, yang masih bujang itu, memperlihatkan payudaranya di luar rumah sakit Kang Mei di Foushan, sebuah rumah sakit untuk bedah plastik, sebagai protes implan payudaranya yang tak sukses. Zhao, yang melakukan operasi pembesaran payudara di rumah sakit tersebut memprotes hasil kerja para dokter yang membuat dirinya malah jadi kesakitan dan payudaranya jadi tak simetris or seimbang. Akibat operasi itu,  dirinya terpaksa berhenti lebih awal dari pekerjaannya sebagai pekerja hiburan. Zhao menuntut lebih dari 8000 Poundsterling untuk menutupi biaya operasinya dan juga kompensasi untuk penderitaan yang disebabkan kegagalan operasi itu.

 Zhao bahkan mengancam akan berkeliling seluruh kota, telanjang, dengan memperlihatkan payudaranya yang 'gagal' akibat operasi dari rumah sakit itu. Pihak rumah sakit sendiri tak mahu membayar tuntutan Zhao tapi mereka mahu melakukan operasi perbaikan lagi, tapi sepertinya Zhao tak begitu tertarik. "Aku ini manusia hidup - bukan selembar baju yang dengan sesuka hati di buka/gunting dan dijahit," ujar Zhao seperti dikutip lewat Ananova.com.

Anonymous Ancam Lumpuhkan Facebook dan Zynga

Posted: 31 Oct 2012 01:30 AM PDT


Unic29.com - Group hack Anonymous dilaporkan mengancam akan menyerang dan melumpuhkan website Zynga dan Facebook. Ancaman itu terkait rencana ZYnga yang akan memberhentikan lima peratus pekerjanya.
hacker
Ancaman tersebut disampaikan Anonymous melalui sebuah video di Youtube. Alasan mereka melakukan serangan tersebut kerana perlakuan semena-mena pengeluar game tersebut pada pekerjanya.
Selain mengancam melumpuhkan website, Anonymous juga mengancam akan menyebarkan game yang telah mereka curi dari server Zynga.
Menurut informasi zamrudhijau, Anonymous akan menyerang website Zynga dan Facebook pada 5 November.
Tak jelas maksud Anonymous ikut menyertakan Facebook dalam ancamannya. Namun upaya itu nampaknya kerana kedekatan hubungan kerja antara facebook dan Zynga. Menurut laporan kewangan, 14 peratus keuntungan facebook berasal dari Zynga.
Ancaman tersebut menyusul rencana Zynga merestrukturisasi perusahaannya. Upaya perbaikan tersebut dilakukan menyusul laporan pendapatan yang mengecewakan pada suku ketiga 2012. Salah satu upaya perbaikan adalah menutup pejabat mereka di Boston dan mengurangi pekerja di pejabat mereka yang lain

CPU dibuat daripada botol,gempak beb..

Posted: 31 Oct 2012 01:00 AM PDT

Apa jadi sech kalau CPU komputer berada di dalam Botol minuman!!!! wah tak terbayang boleh hidup tak komputernya....Aneh-aneh aja  yang di lakukan orang...sampai CPU komputer pun boleh berada dalam Botol minuman.barangkali dengan melihat gambar ini boleh jadi kalian terinspirasi juga buat CPU komputer dengan barang yang lain.... 

Evolusi Logo Terkenal Di Dunia

Posted: 31 Oct 2012 12:30 AM PDT

Dibawah ini adalah logo-logo dari jenama top dunia, sebuah perusahaan besar pastilah memiliki sejarah yang panjang, dan mengalami banyak perubahan dalam logo perusahaan tersebut;

Apple


Shell



BMW



NIKE



Mastercard


Nokia



Google



Mozilla Firefox



Mercedes Benz

457 Foto H*t Artis Taiwan Lai Ying Yu Beredar Di Internet

Posted: 31 Oct 2012 12:00 AM PDT


Artis cantik dari Taiwan Lai Ying Yukini tersandung masalah baru yaitu beredarnya foto-foto hot model cantik ini di internet. Jumlah foto yang tersebar luas di dunia maya tersebut sejumlah 457 foto. Foto yang diambil saat Ying Yu berusia 17 tahun atau sekitar 6 tahun yang lalu. Dalam beberapa adegan foto terlihat Ying Yu yang sengaja memperlihatkan bahagian-bahgian sensitif tubuhnya. Mantan anggota band Blackie Girl yang memiliki nama samaran Nico ini mulai terjun di dunia model Taiwan sejak 6 tahun yang lalu.    
                                           
Enam tahun yang lalu, Ying Yu masuk ke industri permodelan di Taiwan. Kerana ia sangat memerlukan wang pada saat itu, Ying Yu mengaku bahwa ia telah mengambil beberapa sesi pemotretan dalam balutan bikini tanpa sepengetahuan orangtuanya. Dalam sebuah wawancara kemudian, Ying Yu mengaku bahwa dia hanya memfilmkan pemotretan mengungkapkan pada dua kesempatan. Merasa "jijik" dengan pemotretan telanjang yang dilakukan, Ying Yu mengatakan bahwa dia menolak untuk mengambil sesi fotografi tambahan.

 
457 Foto Hot Artis Cantik Taiwan Lai Ying Yu yang beredar di Internet ini menjadi pembicaraan hangat di beberapa komuniti online. Bahkan kerana jumlah foto yang bocor cukup besar, para netizens menjuluki Ying Yu sebagai Female Sex Devil atau Setan Seks Perempuan.

Terkubur di Simen dan Masih Hidup!

Posted: 30 Oct 2012 11:30 PM PDT


Pria China yang terkubur di pasir semen (Foto: Quirky China News)
Pria China yang terkubur di pasir semen (Foto: Quirky China News)
NANPING – Seorang pekerja bangunan terkubur hidup-hidup di bawah berton-ton simen. Namun ajaibnya pekerja itu dapat dikeluarkan hidup-hidup.
Kecelakaan itu terjadi pada saat pekerja bangunan itu naik ke mesin pengaduk simen setelah berhenti bekerja. Namun, ketika mesin itu tiba-tiba mulai bergerak, lelaki itu jatuh ke gundukan semen yang sudah diolah. Alhasil tubuhnya pun terkubur dalam simen.

Rakan-rakan pekerja yang berada di lokasi   di Nanping, selatan timur Provinsi Fujian, segera menolong pekerja tersebut. Mereka menggali tumpukan simen tersebut di bahagian kepalanya sehingga boleh bernapas. Demikian diberitakan oleh Daily Mail, Selasa (30/10/2012). 

Namun, setiap kali mereka mencuba untuk menariknya dari tumpukan simen yang sudah bercampur dengan pasir itu, lelaki tersebut terus turun sehingga badannya terkubur lagi.

Setelah beberapa lama mereka memanggil petugas pemadam kebakaran dan mereka mendirikan papan kayu disekitar lelaki itu agar pasir tidak kembali turun mengubur badan pekerja tersebut.

Setelah pasir bo;eh disingkirkan sampai pinggang lelaki itu, lalu tali diikatkan ke pinggang lelaki itu dan akhirnya dia berhasil di tarik keatas.

Pekerja bangunan itu di bawa kerumah sakit dan dokter yang menanganinya mengatakan bahawa lelaki itu baik-baik saja meski sudah menghirup beberapa pasir semen,

Pasangan Colombia Lahirkan Bayi Jelmaan Setan?

Posted: 30 Oct 2012 11:00 PM PDT


Foto : redigitaltv
Foto : redigitaltv
LORICA - Seorang perempuan Colombia mengklaim, ilmu hitam dan roh jahat telah merasuki putranya yang masih bayi. Di usianya yang masih satu bulan, bayi laki-laki itu sudah boleh berjalan layaknya seorang dewasa.

Ana Feria Santos melahirkan putranya sebulan yang lalu, namun kegembiraan yang dirasakan Santos justru berubah menjadi ketakutan kerana tingkah laku abnormal dari putranya. Anak kecil itupun disebut sebagai jelmaan setan.

Menurut Santos, bayi yang dilahirkannya sudah boleh berdiri dan berjalan meski usianya masih empat bulan. Tingkah laku putra Santos mengingatkan kita semua dengan film horor lawas, The Omen, yang diproduksi pada 1976 silam.

"Dia berjalan selayaknya seorang dewasa, terkadang dia bersembunyi di bawah katilr, di koper, di tempat cuci piring atau di peti sejuk," ujar Santos, seperti dikutip RCN, Selasa (30/10/2012).

Tetangga Santos di Lorica yakin, bayi kecil itu dirasuki roh jahat kerana oleh menyemburkan api. Klaim itu diutarakannya usai melihat adanya sobekan di pakaian bayi itu, yang tampak seperti habis dibakar. Sobekan yang sama juga dapat disaksikan di sofa yang sering diduduki bayi itu.

Rumah Santos pun dilempari batu, kerana tetangga-tetangga perempuan itu takut akan bayi aneh yang baru lahir. Meski demikian, dokter sama sekali tidak mempercayai ucapan yang menyebutkan bahwa, bayi itu adalah jelmaan setan.

Psikolog, pekerja sosial, ahli gizi, dan pengacara, akan segera menyelidiki kes itu. Sejauh ini, tiada pula luka bakar di tangan kiri bayi berusia satu tahun itu.

Cara Romantis Katakan I LOVE YOU

Posted: 30 Oct 2012 10:30 PM PDT

Cara Romatis Katakan ILOVE YOU

Ungkapan cinta terhadap pasangan tidak selamanya dapat Anda lakukan dengan berani di hadapannya, betul? Meski Anda tahu sangat mencintainya, tetapi terkadang rasa malu untuk mengungkapkan hal itu menyelemuti.

Berkata "Aku Cinta Kamu" kepada pasangan, mungkin terlihat mudah jika hanya ada di dalam perasaan. Namun, saat Anda ingin mengucapkannya hal itu, seakan berhenti di hujung suara sehingga tidak mampu membuat Anda mengatakannya.

Untuk mengatasi itu semua, ada cara unik yang boleh dilakukan untuk mengungkapkan isi hati dan rasa cinta Anda kepada pasangan. Berikut beberapa idea kreatif yang disampaikan Allwomenstalk untuk Anda mengungkapkan kata cinta dengan romantis.

Rakam
Salah satu cara kreatif untuk mengatakan, "Aku Cinta Kamu" kepada pasangan tanpa diselimuti rasa malu, iaitu dengan merakamnya. Entah Anda dapat merakamnya melalui video ataupun recorder suara. Dengan cara ini, pasangan akan merasa tersentuh dengan cara mengatakan cinta yang Anda lakukan.

Bingkai
Tentu Anda mempunyai begitu banyak foto bersama pasangan, gunakan semua foto itu dengan membuat sebuah cerita Anda berdua. Taruh foto dengan latarbelakang putih, dan jangan lupa berikan tulisan "I Love You" dalam bingkai tersebut.

Ungkapkan lewat nota
Jika Anda ingin mengatakan kata "I Love You" padanya saat itu juga, Anda dapat langsung memberikan kertas kecil dan seltpkan pada seluar atau bag kerjanya. Hanya dengan menggunakan tulisan tangan, hal tersebut akan menjadi begitu spesial bagi pasangan.

Buat list lagu
Kumpulkan semua lagu kesayangannya yang ada kata-kata, "I Love You" dan kumpulkan menjadi satu dalam sebuah rakaman. Setelah itu, berikan langsung padanya untuk mendengar rakaman itu. Alhasil, dia akan merasa bahwa Anda benar-benar mencintainya.


sumber

Inilah Model yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Posted: 30 Oct 2012 10:00 PM PDT


'Malu', itulah yang dirasakan model-model cantik ini saat terjatuh di catwalk. Disaat dirinya menjadi perhatian banyak pasang mata dan kamera, tanpa disengaja model-model cantik ini justeru terpeleset dan jatuh tersungkur diatas catwalk. 

Berikut foto-foto model saat jatuh terpeleset diatas catwalk.

potmedia.blogspot.com

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Model Cantik yang pernah Terjatuh Diatas Catwalk

Inilah doktor se*si pasukan Chelsea

Posted: 30 Oct 2012 09:30 PM PDT


Di balik sukses pasukan Chelsea ternyata ada susuk wanita cantik dan seksi. Dia adalah Eva Carneiro.
Eva Carneiro merupakan doktor pasukan The Blues yang selalu setia mendampingi pemain Chelsea saat berlatih mahupun bertanding dimanapun berada.

Diluar profesinya sebagai dokter tim Chealsea, Eva Carneiro adalah  wanita cantik yang suka tampil seksi dan 'menantang'. Hal itu terlihat dari banyaknya foto-foto  hot Eva yang banyak beredar di internet.

Berikut beberapa aksi doktor seksi Eva Carneiro.
Dokter Cantik Seksi Chelsea

Dokter Cantik Seksi   Chelsea

Dokter Cantik Seksi Chelsea

Dokter Cantik Seksi Chelsea

Dokter Cantik Seksi Chelsea

Iklan PETA Ini Sungguh Menjijikkan (Foto)

Posted: 30 Oct 2012 09:00 PM PDT

Si seksi Joanna Krupa tampil sebagai bintang iklan PETA dan dianggap sungguh keterlaluan. Bagaimana menurut Anda?

Seni Make Up Tubuh Jepun Yang Hebat

Posted: 30 Oct 2012 08:30 PM PDT


Seni Make Up Tubuh Jepang Yang Keren

Seni Make Up Tubuh Jepun Yang Keren>>>. Dapatkah Anda percaya bahawa modifikasi tubuh boleh dibuat tanpa menggunakan software editing digital? Karya seni ini adalah seni make up tubuh atau make up body art yang diperkenalkan oleh seorang seniman Jepun yang dikenal bernama Chooo-san berusia 19 tahun. www.borakkosong.com

Choo-san yang juga mahasiswa jurusan Seni di Universiti Musashino Jepun ini, pada musim panas lalu telah menyelesaikan enam buah karya body art surealis. Choo-San telah berhasil menciptakan ilusi makeup yang rumit pada tubuh manusia hanya dengan menggunakan cat akrilik tanpa ada manipulasi menggunakan software digital. Desain surealis yang dibuat Choo-san murni menggunakan bakat alaminya sebagai seniman make up tubuh. Ilusi Seni Make Up Tubuh Jepang Yang Luar Biasa ini membuktikan bahwa Choo-san layak disebut sebagai manipulator master di bidang make up tubuh.

Inilah Foto Palsu Badai Sandy Beredar dan Dipakai Media Online

Posted: 30 Oct 2012 08:00 PM PDT


TRIBUNNEWS.COM - Foto tiga tentara mengenakan pakaian seragam lengkap sedang menjaga makam Tomb of the Unknown Soldier beredar. Buruknya lagi, foto itu diklaim diambil saat Badai Sandy padahal kenyataannya tidak. Demikian diberitakan The Huffington Post, Selasa (30/10/2012).
Ironisnya, di Facebook, foto itu memiliki 70 ribu likes dan 90 ribu shares dan malah digunakan sejumlah media ternama seperti NPR, The Washington Post, The Daily Beast, dan Talking Points Memo, serta sejumlah news outlet lainnya. Hal ini terungkap setelah sang fotografer Karin Markert mengatakan foto itu dibidik pada September lalu.
Dalam komentarnya di  Poynter, Markert menyatakan foto itu terkenal dengan cara yang salah. "Saya menggunakan foto itu sebagai cover photo dan tampil di publik. Memang tak ada yang mencurinya namun saya kira orang-orang hanya ingin menunjukkan kebanggan mereka kepada tentara dan orang lain," katanya.
Saat Badai Sandy yang dijuluki "Frankenstorm" mengamuk di Amerika Syarikat (AS), foto-foto palsu yang mengatakan dibidik saat badai membanjiri dunia maya. Foto ini juga di re-tweet puluhan ribu kali.

Bunuh abang demi harta

Posted: 30 Oct 2012 07:30 PM PDT


BANGKOK: Seorang wanita dan suaminya ditahan polis dan didakwa membunuh abang wanita terbabit untuk mewarisi harta bernilai 20 juta baht (RM1.9 juta), lapor akhbar semalam.
Polis menahan To-Pluem; suaminya, Theerawat Meesaard dan pembunuh upahan, Nu Khongrod. Mereka didakwa membunuh Sak To-Pluem. Polis berkata, suspek mengakui melakukan jenayah itu.

Menurut polis, Sak ditembak mati pada 9 September lalu di daerah Kampheang Sean di wilayah Nakhon Pathom. Pembunuh upahan terbabit memberitahu polis, pasangan itu mengupahnya RM3,980 untuk membunuh mangsa.


Dia menembak mati mangsa dekat kediamannya di Nakhon Pathom sebelum mengambil bas untuk pulang ke kampung halamannya di wilayah Phichit. To-Pluem mendakwa dia bergaduh dengan abangnya dan terpaksa melarikan diri ke Phichit bersama anak-anaknya untuk tinggal dengan suaminya.

Menurutnya, abangnya mudah naik angin dan sering membelasah ibu mereka.


Dia kemudian mendapat tahu ibu mereka menjual sebidang tanah dengan harga RM1.9 juta. Dia bimbang abangnya akan membolot semua wang itu, jadi dia dan suaminya merancang pembunuhan mangsa. - Bangkok Post


sumber : mymetro

Bunuh mentua, suami untuk insurans

Posted: 30 Oct 2012 07:00 PM PDT


NEW DELHI: Seorang wanita didakwa membunuh ibu mentua dan suaminya untuk mendapatkan pampasan insurans.
Nisha, 30, sebelum ini mendakwa kematian ibu mentuanya adalah satu kemalangan.

Bagaimanapun, bapa mentuanya mulai curiga apabila anak lelakinya turut meninggal dunia, baru-baru ini.


Nisha tinggal di Faridabad, di utara India dan bekerja sebagai ejen insurans. Dia juga dikatakan mempunyai hubungan sulit dengan seorang pemuda berusia 19 tahun. Mengidamkan gaya hidup mewah, Nisha membunuh ibu mentuanya pada 2009 dengan bantuan kekasihnya dan seorang lagi rakan subahat. Polis tidak mengesyaki sebarang tipu helah ketika itu.

Ibu mentuanya memiliki polisi insurans dan Nisha menjadi pewarisnya. Dia turut mempunyai polisi di bawah nama suaminya. - AFP


sumber : mymetro

Malang berganda buat si kasanova

Posted: 30 Oct 2012 06:45 PM PDT


JOHOR BAHRU: Seorang kasanova yang dipercayai memperdaya lebih 20 mangsa ditimpa malang berganda apabila isterinya kini dipercayai menuntut fasakh daripadanya selepas mengetahui perlakuan keji lelaki terbabit.
Menurut bekas kekasih kasanova terbabit yang dikenali sebagai Wani, 28, perkara itu dimaklumkan seorang kenalannya susulan pembongkaran kes lelaki yang menggunakan nama Marzuki dan Amir laman web mencari jodoh.

"Ada kenalan memaklumkan kepada saya bahawa isteri Marzuki yang juga seorang peguam berusia lingkungan 30-an meminta fasakh daripadanya.


"Bagaimanapun, saya tidak pasti kesahihan perkara itu. Pada masa sama, saya turut difahamkan, ahli keluarga Marzuki juga kesal dengan sikap buruknya itu," katanya.

Sebelum ini, Marzuki yang menyamar sebagai jurutera di Terengganu dikatakan menjalin hubungan cinta dengan beberapa wanita selepas mengenali mereka menerusi laman web mencari jodoh.


sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment