borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


Demi Kecantikan, Wajah Pun Siap Dibakar

Posted: 08 Mar 2013 08:45 AM PST


Dalam mendapatkan kecantikan terkadang wanita boleh melakukan banyak hal yang ekstrim. Salah satunya ialah mengikuti terapi api atau disebut sebagai Huo Liao. Terapi ini menggunakan panas dari api sebagai stimuli untuk membuat sel beregenerasi dan kulit menjadi lebih muda.

Caranya adalah sebelum kulit anda dibakar, terapis akan menaruh handuk yang telah dibasahi alkohol dan menyapu ramuan khusus ke bahagian kulit yang akan diterapi. Terapi ini bahkan boleh dilakukan untuk wajah.


Para Selebriti Yang Berani Foto Setengah Telan*ang

Posted: 08 Mar 2013 08:30 AM PST


Si cantik Kate Hudson minggu-minggu ini baru saja muncul di sebuah sampul majalah dan dirinya terlihat sangat cantik dan seksi.
Artis yang sudah berumur 33 tahun dan sudah mempunyai dua orang anak terlihat sangat menakjubkan saat dirinya topless (telanjang) dibagian depan sampul dari majalah Glamour. Dirinya bergabung dengan artis-artis Hollywood lainnya yang berani foto telanjang untuk sebuah cover majalah.
Siapa sajakah para artis yang berani berpose telanjang di sampul majalah?
Ini dia urutannya:
Kate Hudson
Kate Hudson
Britney Spears
Britney Spears

Rihanna
Rihanna
Lady Gaga
Lady Gaga
Mila Kunis
Mila Kunis

Paris Hilton
Paris Hilton
Katy Perry
Katy Perry
Miranda Kerr
Miranda Kerr

Inilah awek yang buat kontroversi di internet

Posted: 08 Mar 2013 08:15 AM PST


Jepun memang surganya segala keanehan dan keunikan yang tidak pernah terpikirkan. Dasarnya mereka memang bangsa penemu, jadi tidak heran kalau mereka selalu menjadi pelopor dalam penemuan yang mungkin menjadi trend.

Nah, setelah trend busana ala Harajuku dan pantyface (fenomena seluar dalam dipakaikan di kepala), kini muncul kehebohan kerana seorang gadis Jepun mempamerkan aksinya di laman jejaring sosialnya. Tidak tanggung-tanggung, dia menciptakan legging dan skirt mini dari kondom bekas pakai.

Rok mini dari kondom bekas pakai

Legging dari kondom bekas pakai

Sungguh suatu kontroversi yang membuatnya menjadi perbincangan ramai di forum-forum internet di Jepun dan China. Benar-benar bodoh.
(dari berbagai sumber)

(Foto) Pasangan-pasangan Selebriti Yang Berpose (Nyaris) Topless Di Majalah

Posted: 08 Mar 2013 08:00 AM PST


1. Tom Cruise & Nicole Kidman
Tom Cruise-Nicole Kidman
Sebelum bercerai, pasangan ini sangat menutup diri dan amat mementingkan privasi sehingga membuat banyak khalayak khususnya para insan pers TERKEJUT saat mereka memutuskan tampil tanpa busana untuk cover majalah TIME pada tahun 1999. Mereka melakukan pose tersebut demi promosi film mereka saat itu "Eyes Wide Shut".

2. Kim Kardashian & Reggie Bush
Kim Kardashian-Reggie Bush
Sebelum Kim bercinta dengan Kanye West, ia pernah berpose nakal dengan kekasihnya saat itu, rapper Reggie Bush pada tahun 2009 untuk majalah GQ. Gilanya lagi, saat itu video seks mereka sedang marak di internet.

3. David & Victoria Beckham
David Beckham-Posh Spice
Setelah pindah ke Los Angeles karena David bermain untuk klub sepakbola, Los Angeles Galaxy pada tahun 2007, pasangan ini berpose hanya dengan mengenakan pakaian dalam untuk majalah W. Selanjutnya, pada tahun 2009 mereka kembali berpose nyaris tanpa busana untuk iklan Emporio Armani.

4. Bruce Willis & Emma Hemming
Bruce Willis-Emma Hemming
Setelah bercerai dari Demi Moore, Bruce Willis menikah dengan Emma Hemming pada Maret 2009. Pada bulan September 2009 mereka berpose untuk sampul majalah W. Pada kesempatan tersebut mereka membeberkan kehidupan pernikahan mereka yang selama ini tidak pernah terungkap ke publik.

5. Anna Paquin & Stephen Moyer
Anna Paquin-Stephen Moyer
Anna menikah dengan bintang serialn 'True Blood" ini pada Agustus 2010. Lalu mereka berpose untuk majalah Rolling Stone untuk edisi Agustus 2010 ditemani lawan main Stephen dalam serial tersebut, Alexander Skarsgard...dan tanpa busana!

6. Kim Kardashian & Kanye West
Kim Kardashian-Kanye west
Pasangan sensasional yang selalu menjadi sasaran paparazzi belakangan ini, melakukan debut mereka berpose syur untuk cover majalah L'Officiel Hommes edisi Maret 2013. Dan foto mereka terkesan tidak malu mengumbar kemesraan.

Abang Ini Koleksi 3.000 Boneka Barbie

Posted: 08 Mar 2013 07:00 AM PST


Masih ingatkah Anda dengan Justin Jedlica yang terobsesi menjadi 'Ken', pasangan 'Barbie'? Ternyata selain Jedlica ada lagi seorang lelaki yang terobsesi pada mainan anak-anak tersebut. Bahkan ia menyebut dirinya sebaga 'Barbie Man'. Bezanya, jika Judlica melakukan operasi platik untuk mewujudkan impiannya, lelaki 41 tahun ini justru menjadi kolektor Barbie.


Sumber 

Gadis Broken Home yang Hidup Semewah Puteri Raja

Posted: 08 Mar 2013 06:00 AM PST


 Biasanya seseorang wanita yang sudah berusia diatas 20 tahun akan belajar untuk hidup mandiri dengan bekerja. Namun ada berita aneh dari Inggris yang mengabarkan jika ada seorang wanita muda yang berusia 23 tahun yang hidup mewah bak putri raja namun sama sekali tak bekerja.


Sumber

Wanita Ini Tolak US$ 10 ribu Untuk Lakukan Pengguguran

Posted: 08 Mar 2013 05:00 AM PST


Crystal Kelley adalah ibu pengganti atau surrogate mother yang dibayar oleh pasangan suami istri untuk mengandung anak mereka yang keempat. Namun di tengah kehamilan, janin yang dikandung Crystal ditengarai akan memiliki penyakit serius sehingga harus diaborsi(digugurkan). Tapi Crystal menolaknya.


Sumber 

Ada Tembok I Love You di Paris

Posted: 08 Mar 2013 04:00 AM PST


Banyak yang menyebutkan bahawa Paris adalah kota yang romantis dengan pemandangannya yang indah. Terutama pemandangan Menara Eiffel di malam hari yang banyak sekali menjadi latar belakang foto-foto romantis berbagai pasangan.


Sumber 

Penampakan Kabin Kelas Satu Emirates Heboh di Youtube

Posted: 08 Mar 2013 03:00 AM PST


 !


Sumber 

Traveler Ini Berkongsi Cerita Keliling Dunia Melalui Instagram

Posted: 08 Mar 2013 02:00 AM PST


Media sosial tidak hanya untuk berbagi kisah keseharian namun juga cerita traveling. Rob Lutter misalnya, traveler asal London yang keliling dunia dan berbagi kisah lewat foto-foto hebat di Instagram.


Sumber

Anak Tak Boleh Diubati, Orangtua Dermakan Semula Sumbangan

Posted: 08 Mar 2013 01:00 AM PST




Sumber 

Patung tak pakai seluar buat anak-anak ini takut

Posted: 08 Mar 2013 12:00 AM PST


Penduduk Jepun yang tinggal di sekitar taman Okuizumo agak sedikit resah akan replika patung Michelangelo di taman tersebut.
Patung setinggi 16 kaki itu terkesan porno kerana posisinya dekat dengan wahana bermain anak.
WTF!! Patung Michaelangelo
"Patung itu akan menakutkan anak-anak yang melihatnya," menurut salah seorang pengunjung taman.
"Beberapa orang sudah mengajukan usulan kepada pihak pengelola agar patung itu diberikan seluar." Karena patung manusia tanpa busana sangat jarang dipertontonkan di wilayah itu.
Replika patung Michelangelo itu merupakan sebuah karya seni yang disumbangkan oleh seorang pengusaha ternama di kota tersebut.
Tapi usulan mengenai penutupan aurat itu sempat di sangkal juga oleh salah satu warga yang menginginkan warga lain untuk menghargai karya seni, menurut laporan Yomiuri Shimbun

Kasihan, Bayi Ini Akan Lupa Cara Berjalan Dan Berbicara

Posted: 07 Mar 2013 11:35 PM PST




Sumber

Kerana model buat aksi terlampau,kereta tak laku dijual

Posted: 07 Mar 2013 11:00 PM PST


kalau nak kereta cepat laku dijual jangan upah model begini....

CAT SEMBURAN YANG BOLEH DIMAKAN PERTAMA DIDUNIA, UBAH TAMPILAN MAKANAN

Posted: 07 Mar 2013 10:30 PM PST


 Siapa pun pasti ingin merasakan pengalaman makan di restoran mewah dengan sajian makanan yang mewah di hiasi hiasan emas. Tapi kini ada terobosan baru bagi penggemar makanan kerana untuk mendapatkan sajian makanan mewah sudah tidak perlu menghabiskan wang banyak, cukup dengan cat semburan yang boleh dimakan!
Cat semburan makanan yang aman dimakan ini memiliki warna emas, perak, emas merah dan biru perak. Cat yang disebut Food Finish tidak memiliki rasa dan dapat ditambahkan pada setiap makanan untuk mempercantik tampilan. Cukup semburan perlahan hingga melapisi seluruh bagian, tunggu kering dan jadilah sajian mewah. Ide unik ini diibuat oleh perusahaan makanan Jerman, The Garage Deli.
Photobucket
Photobucket

Tips Agar Terlihat Fotogenik Saat di Depan Kamera

Posted: 07 Mar 2013 10:00 PM PST


img 
dok. Thinkstock
Meski hampir semua wanita suka ketika di foto, tapi tidak banyak dari mereka yang merasa kecewa dengan hasilnya. Keith Lathrop, fotografer yang berbasis di New York mengatakan, agar menjadi fotogenik, Anda harus mengetahui tubuh Anda. 

"Setiap orang memiliki sudut terbaik, sehingga Anda harus terus mencari dan berani di foto untuk menemukannya," papar Lathrop.

Seperti dirangkum dari Glo.MSN, berikut beberapa tips agar Anda terlihat menarik saat di foto. Ini dia!

1. Ketahui Angle Terbaik
Menurut Lathrop, ketahui semua tentang angle. "Dasar praktis adalah sudut tiga per empat," paparnya. "Dalam posisi berdiri atau duduk, pastikan selalu posisi bahu dan pinggul berada di angle kamera," tambah Lathrop.

Dengan pose seperti ini, Anda terlihat lebih langsing. Untuk posisi duduk, Lathrop menyarankan untuk menyilangkan kaki Anda di lutut. Posisi ini akan mengkamuflase penampilan selulit.

2. Pose
Bingung tangan harus diletakkan di mana? Lathrop menyarankan, tempatkan tangan di pinggul dan tumpukan berat badan di salah satu kaki. Jika Anda lebih besar di tengah, cobalah tempatkan tangan Anda di pinggang, bukan pinggul. Pose ini untuk menonjolkan bagian terkecil dari pinggang Anda.

3. Tips Make-up
Fotografer dan make-up artist setuju untuk menggunakan warna-warna netral saat di foto. Gunakan make-up dan pakaian dengan warna hangat dan netral. Lathrop merekomendasikan nuansa coklat, kuning gading dan orange untuk pakaian.

Make-up artist, Travis Culberson menyarankan untuk menggunakan warna pink untuk rias wajah. "Warna pink muda merupakan make-up terbaik," tuturnya.

Pastikan, warna-warna yang digunakan dekat dengan warna kulit sehingga meminimalisir kesalahan fashion, terutama di bawah cahaya terang atau flash.

4. Membersihkan Wajah dan Menerapkan Make-up
Rahasia foto yang sempurna adalah wajah yang bersih. "Anda harus membersihkan wajah dengan make-up remover, sabun dan toner lalu terapkan pelembab."

Make-up artist yang pernah bekerja untuk Tyra Banks Show itu menyarankan untuk menggunakan concealer meskipun wajah Anda putih dan tanpa noda. Gunanya untuk meratakan warna kulit.

5. Percaya Diri
Banyak yang mengatakan, 'percaya diri adalah aksesori terbaik'. Lathrop mengatakan, cara terbaik untuk wajah rileks adalah senyum lebar dan angkat alis Anda. Memang tidak mudah untuk tetap menjaga ekspresi natural. Untuk mendapatkannya, sebelum memulai pose, hitung '1,2,3' lalu katakan, 'cheese!' untuk membuat senyuman lebih lepas.

Kakak ni selamba curi bag jenama Kate Spade depan customer

Posted: 07 Mar 2013 09:30 PM PST





STOMPer Annie shared this CCTV footage showing a woman stealing a branded bag from her shop at Bukit Panjang Plaza. 

The woman stole the item by placing it in her own bag, even though there were customers nearby. 

The STOMPer wrote:

"Daring shoplifter.

"This woman stole a Kate Spade bag from my branded handbag shop at Bukit Panjang Plaza on February 24 at 3.45pm. 

"The CCTV caught the whole process. This has been reported to the police. 

"I urge all readers to share this to alert others. 

"I am pretty sure she knew a CCTV was installed but she still blatantly stole the bag. 

"I am speechless!"

sumber : stomp.com.sg

Hebat atau dah macam setan?

Posted: 07 Mar 2013 09:00 PM PST

Freakshow
The weird and the wondrous: 'We're all freaks of the universe,' says Todd Ray. 'We're all individuals so unique that we're actually magical creatures'
Freakshow
Fire-breathing, contortion and sword-eating: AMC's new reality series Freakshow follows Todd Ray and his 'extended family' - a group of exhibitionists in Venice Beach, California
Marcus Boykin says of his appearance: 'Because of this dedication, the average person draws themselves away from me or grabs their kids in fear of me. My daughter is sacred of me'
Marcus Boykin says of his appearance: 'Because of this dedication, the average person draws themselves away from me or grabs their kids in fear of me. My daughter is sacred of me'


sumber

(Foto) Bukti artis China lebih daring daripada artis Hollywood

Posted: 07 Mar 2013 08:30 PM PST








artis Hollywood semakin terancam....

Tiga Beradik Tinggal Bersama Tengkorak Ibu Selama 3 Tahun

Posted: 07 Mar 2013 08:00 PM PST

Mengerikan! Tiga adik beradik di Jepun tinggal bersama tulang kerangka ibunya selama 3 tahun. Mereka meyakini bahwa sang ibu sebenarnya tidak meninggal, namun menjadi dewa.

Tiga beradik, yakni dua wanita berusia 59 tahun dan 52 tahun serta sang abang laki-laki yang berusia 65 tahun, akhirnya ditangkap oleh polis setempat. Mereka didakwa melakukan konspirasi dengan sengaja lalai mengurus jasad ibu mereka. Tindakan ini tergolong sebagai jenayah menurut undang-undang yang berlaku di Jepun.

Namun kepada polii, ketiganya membantah telah menelantarkan jasad sang ibu. Mereka berkeras bahwa ibu mereka yang berusia 88 tahun masih hidup.



"Ibu kami telah menjadi seorang dewa. Dia tidak meninggal, namun sedang dalam proses diangkat menjadi sosok yang lebih tinggi," tutur ketiga beradik tersebut kepada polis, seperti dilansir AFP, Kamis (7/3/2013).

Insiden ini terjadi di wilayah Usa, Jepun bagian barat daya. Juru bicara polis setempat menuturkan, pihaknya tengah menunggu hasil autopsi secara keseluruhan terhadap jasad tersebut.

Dugaan sementara, tulang-belulang tersebut berasal dari seorang wanita yang sudah meninggal sejak beberapa tahun lalu. Diyakini tulang kerangka manusia tersebut akan berumur 88 tahun jika masih hidup hingga sekarang.

"Kami mengetahui dari autopsi bahwa tulang kerangka manusia tersebut berasal dari seorang wanita yang meninggal dunia sejak 2 atau 3 tahun lalu, tapi kami harus menunggu hasil secara keseluruhan, tentunya setelah tes DNA untuk memastikan identitinya," tandas juru bicara yang enggan disebut namanya tersebut.

sumber: detikcom

Sksi ala Rihanna? Wajib Pakai Jeans Ini

Posted: 07 Mar 2013 07:30 PM PST


detail berita
Rihanna (Foto: Cosmopolitan)
DALAM berpakaian, para selebriti memang terkadang berbeza dari orang kebanyakan. Contohnya adalah si seksi Rihanna.

Penyanyi yang terkenal berkat lagu "Umbrella" itu mengenakan seluar jeans double, satu berwarna terang sedang yang lain berwarna gelap. Itu ia lakukan ketika menghadiri sebuah pesta di London, Inggris untuk merayakan debut koleksi terbarunya "Rihanna" untuk lini pakaian River Island.

Namun, jeans yang mengingatkan para penyukafashion akan gaya denim-on-denim di era 80-an itu, tidak dipakai bertumpuk. Jins Rihanna itu hanya kelihatannya saja dipakai double, tapi sebenarnya hanya terdiri dari satu potong jeans.

Jeans ini merupakan salah satu koleksi pakaian "Rihanna". River Island di toko daringnya mengklaim bahwa seluar jeans ini adalah "trend hebat di musim semi". Bahkan seluar ini terjual habis, seperti dilansir Cosmopolitan. 8 

Wajah Angelina Jolie Dianggap seperti Iblis

Posted: 07 Mar 2013 07:00 PM PST



LOS ANGELES- Artis dan presenter Chelsea Handler kembali mengungkapkan kebenciannya terhadap Angelina Jolie. Kali ini, Chelsea menyebut teman hidup Brad Pitt itu memilik wajah seperti iblis atau setan. 

Chelsea hadir sebuah acara talk show. Kemudian penggemarnya menanyakan alasan Chelsea tidak suka dengan Angelina Jolie. Sebelumnya, Chelsea pernah menyebut Jolie sebagai perusak rumah tangga orang kerana merebut Brad Pitt dari Jennifer Aniston.  

Chelsea juga dikenal berteman dekat dengan Aniston. Namun, dia menampik kebenciannya kepada Jolie kerana persahabatannya dengan Aniston. Dia pun mengaku tidak tahu kenapa dirinya tidak suka melihat Jolie. 

"Dia terlihat seperti setan. Ini tidak ada hubungannya dengan Jennifer. Sebagai wanita, aku tahu ketika Anda melihat seseorang berjalan melewati  kamar itu gadis yang buruk. Aku hanya tidak suka Angelina Jolie. Aku tidak berpikir dia seorang perempuan," jelasnya seperti dikutip Hollyscoop, Jumat (7/3/2013).

Dibaham singa ketika asmara

Posted: 07 Mar 2013 06:30 PM PST


Harare: Seorang wanita maut dibaham singa ketika dia asyik mengadakan hubungan seks dengan teman lelakinya, lapor media semalam.
Laman sesawang My Zimbabwe melaporkan, mangsa dikenali sebagai Sharai Mawera.

Mangsa dilaporkan berasmara dengan pasangannya dalam kawasan belukar apabila seekor singa menerkam mereka di bandar Kariba.
Sumber berkata, teman lelaki Sharai dipercayai sempat melarikan diri dalam keadaan bogel ketika haiwan liar berkenaan membaham wanita terbabit. "Sharai mati di tempat kejadian," katanya. Sementara itu, rakan pasangan terbabit berkata, Sharai bekerja di sebuah pasar tempatan manakala teman lelakinya seorang nelayan. "Singa itu menerkam dari belakang ketika pasangan itu sedang leka berasmara," katanya. Menurut lelaki itu, pasangan Sharai hanya mampu melihat dari jauh bagaimana teman wanitanya dibaham singa berkenaan kerana terlampau terkejut dan ketakutan.

sumber : mymetro

Kekasih jadi juadah anjing

Posted: 07 Mar 2013 06:00 PM PST


Brasilia: Penjaga gol yang disebut-sebut bakal bermain untuk skuad Brazil dalam Piala Dunia 2014 semalam mengaku membunuh bekas teman wanitanya sebelum memberi cebisan mayat itu kepada anjing.
Bruno Fernandes De Souza, 28, sebelum itu dituduh membunuh Eliza Samudio bagi mengelak dipaksa menanggung saraan anak mereka yang dilahirkan tanpa ikatan perkahwinan. De Souza sebelum ini menafikan terbabit dalam kematian Eliza, 25, tetapi ketika perbicaraan dilangsungkan di mahkamah semalam, bekas pemain kelab Flamengo itu menceritakan bagaimana pasangannya itu dibunuh.

Kata De Souza, kawan baiknya, Luiz Henrique Romao mengupah seseorang untuk membunuh Eliza. Walaupun tidak mampu mengarahkan bekas kekasihnya dibunuh, De Souza mengaku menerima bantuan Romao. De Souza dituduh merancang penculikan Eliza dan membunuh wanita terbabit dengan bantuan lapan orang lain, termasuk isterinya, Dayane, seorang lagi bekas kekasihnya, seorang sepupu dan bekas anggota polis, Marcos Santos.
Pendakwa berkata, De Souza melihat Santos menyeksa Eliza sehingga mati sebelum membantu bekas anggota polis itu memotong mayat mangsa. Sebahagian daripada cebisan mayat Eliza diberi kepada anjing De Souza sebagai makanan, manakala selebihnya ditanam di bawah lapisan simen. Dalam perbicaraan awal, Romao didapati bersalah membunuh Eliza dan dihukum penjara 15 tahun.

Santos pula akan mula dibicarakan bulan depan. Sebelum ditangkap, De Souza disebut-sebut akan berpindah ke kelab AC Milan.

Ketika disoal siasat, dia mendakwa, Eliza masih hidup dan berada di luar negara.
Foto

Namun, dia memberitahu mahkamah di Contagem, sepupunya, Jorge Rosa, menyaksikan pembunuhan itu dan menceritakan apa yang berlaku kepadanya. "Selepas diculik, Eliza dibawa ke rumahnya di Belo Horizonte dan Santos yang diupah sebagai pembunuh menunggu di situ," katanya.

Eliza yang didakwa pernah menjalin hubungan dengan bintang Real Madrid, Cistiano Ronaldo berselisih faham dengan de Souza selepas hamil akibat hubungan sulit mereka.
De Souza dan Eliza bertemu kali pertama pada Mei 2009. - Daily Mail
sumber : mymetro

Dua amah jadi jutawan

Posted: 07 Mar 2013 05:30 PM PST


Jeddah: Dua wanita Indonesia yang datang ke Arab Saudi untuk bekerja sebagai pembantu rumah menjadi jutawan selepas mewarisi jutaan riyal daripada suami masing-masing yang sudah meninggal dunia.
Lelaki Saudi terbabit mulanya mengambil mereka sebagai pembantu rumah tetapi kemudian mengahwini mereka.

Seorang daripada wanita itu yang menetap di Riyadh, menerima SR5 juta (RM4.1 juta) minggu lalu sementara dalam satu lagi kes, wanita yang berkahwin dengan hartawan hartanah menerima SR20 juta (RM16.4 juta) baru-baru ini selepas sebuah mahkamah Taif mengarahkan waris jutawan itu membayarnya jumlah berkenaan.
"Kedua-dua wanita itu menerima bahagian kekayaan suami masing-masing menerusi sistem undang-undang Syariah yang dilaksanakan di negara ini," kata jurucakap kedutaan Indonesia di Riyadh, Shabda Thian.

Beliau bagaimanapun enggan menyebut nama kedua-dua wanita itu.

"Banyak lagi cerita positif mengenai Tenaga Kerja Indonesia di Arab Saudi, bukan setakat penderaan yang sering dilaporkan," katanya.
Dalam kes pertama, wanita terbabit tiba di Saudi 11 tahun lalu untuk bekerja dengan jutawan hartanah, Ali Ayami di Taif. Mereka berkahwin dua tahun selepas itu.

Perkahwinan mereka tidak berpanjangan kerana lelaki itu meninggal dunia dan meninggalkan beberapa keping tanah serta bangunan apartmen di Taif.
Wanita Indonesia itu menetap di Arab Saudi sehingga dia memperoleh harta peninggalan suaminya itu.

"Dia sudah menerima SR20 juta (RM16.4 juta) dan menanti kira-kira SR90 juta (RM73.8 juta) lagi hasil daripada jualan harta suaminya," kata satu sumber yang enggan dikenali.

Menurut Shabda, wanita kedua yang berusia 45 tahun mewarisi SR6.3 juta (RM5.17 juta) selepas suaminya meninggal dunia beberapa bulan lalu. Wanita itu sebelum ini bekerja sebagai tukang jahit untuk lelaki itu yang memiliki dan mengendalikan sejumlah besar kedai mainan di Riyadh, ' Al-Sogel Toys.' "Mereka hidup bersama kira-kira 10 tahun sebelum suaminya meninggal dunia pada 2010," kata Shabda.

Menurutnya, pihak kedutaan bekerja rapat dengan beberapa pihak, termasuk keluarga si mati untuk menyelesaikan tuntutan harta itu. - AN
sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment