borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


Wajah-wajah (Aneh) Selebri Terkenal Saat Sedang Nak Makan(Foto)

Posted: 25 Mar 2013 09:25 AM PDT


 Kita sering mengunyah disaat kerja mahupun saat santai, begitu juga artis-artis berikut juga suka mengunyahl. Berikut artis-artis sedang mengunyah

Audrina Patridge Makan Burger di pantai
Audrina Patridge sedang Makan Burger di pantai, wow..burgernya ukuran Jumbo..dia sangat menikmatinya.

Katie Price is a massive fan of McDondalds
Katie Price

Cher Lloyd sedang makan burger
Cher Lloyd sedang makan burger, dia sangat menikmatinya

Paris Hilton sedang makan eskrim strawberry
Paris Hilton sedang makan  ice cream  strawberry

Selena Gomez sedang makan snack
Selena Gomez sedang makan snack, dia sangat menikmatinya

Maria Fowler sedang makan sandwich saat libur di pantai
Maria Fowler sedang makan sandwich saat cuti di pantai

Para Selebriti Yang Semakin Se*y Setelah Warna Kulitnya Menjadi Cokelat: Agnes Monica Juga! (Foto)

Posted: 25 Mar 2013 09:15 AM PDT


Para perempuan Asia banyak yang mendambakan kulit berwarna putih, namun para selebriti ini malah membuat kulit mereka berwarna coklat.
Victoria Beckham
Victoria Beckham

Lindsay Lohan

Megan Fox Dengan Warna Kulit Coklat
Megan Fox

Catherine Zeta-Jones Dengan Kulit Brwarna Coklat
Catherine Zeta-Jones

Emma Stone
Emma Stone

Agnes Monica
Agnes Monica

Benar-benar warna kulit mereka eksotik.
(Getty Images)

Foto-foto Nakal Pramugari Luar Negeri

Posted: 25 Mar 2013 09:00 AM PDT


Setelah beberapa waktu lalu sempat ramai pemberitaan foto narsis pramugari Lion Air dan Batavia Air, nampaknya para pramugari syarikat penerbangani luar negeri tidak mahu kalah.

Mereka ikut-ikutan berpose gila-gilaan dan bahkan cenderung "nakal"

Maksud Praamugari Kras Air (Rusia) ini apa cuba

Lufthansa Flight Attendant
Pramugari Lufthansa (Jerman) berpose nakal disela-sela penerbangan

Pramugari Narsis
Dua pramugari ini masih "normal"

Pramugari Narsis
pramugari ini kira-kira sedang apa ya?

Pramugari Narsis
stockingnya mahal ya?

Pekerjaan pramugari itu amat berat dan melelahkan serta rawan stress, jadi rasanya wajar kalau mereka sedikit bercanda untuk sekadar mengurangi tingkat stress mereka.
(dari berbagai sumber)

Wow, Ada Mesin Minuman di Dalam Teksi Ini

Posted: 25 Mar 2013 08:00 AM PDT




Sumber

Gara-Gara High Heels 10 cm, Hidung Wanita Ini Patah

Posted: 25 Mar 2013 07:00 AM PDT




Sumber

Aneh, Kasut Kotor ini Dijadikan Trend Terbaru Converse

Posted: 25 Mar 2013 06:00 AM PDT




Sumber

Gara-Gara Ubat Anti Kedut, Wanita Ini Malah Buta

Posted: 25 Mar 2013 05:00 AM PDT




Sumber 

Wajah bayi Taylor Swift jika kahwin dengan bekas-bekas kekasihnya

Posted: 25 Mar 2013 04:00 AM PDT




Sumber 

Syoknya awek ni

Posted: 25 Mar 2013 03:00 AM PDT

Dua Wanita Berkelahi di Tengah Jalan Raya

Posted: 25 Mar 2013 02:00 AM PDT




Sumber 

Lelaki Ini Mati Gara Gara Cacing di Paru Paru

Posted: 25 Mar 2013 01:00 AM PDT


cacing masuk tubuh
Harus mati atau kehilangan nyawa karena cacing yang masuk kedalam tubuh merupakan cara mati yang sangat mengerikan. Nah pria imigran dari Vietnam ini sepertinya harus mengalami itu ia harus kehilanganya karena cacing parasit sudah masuk ke paru parunya dan menginfeksi paru parunya dokterpun sudah tidak bisa lagi menolong jiwanya.
Lelaki Imigran asal Vietnam 65 tahun mengejutkan pihak rumah sakit di California kerana kematiap lelaki ini kerana infeksi cacing yang ada di seluruh tubuhnya dan bahkan cacing cacing parasit ini bersarang di paru paru lelaki ini.
"Sekitar 80 hingga 90 peratus kes infeksi cacing spesies tertentu dapat menyebabkan kematian kerana keadaan yang disebut 'hyperinfection', iaitu perjalanan cacing dalam tubuh manusia," kata Dr. Niaz Banaei, asisten profesor yang ahli dalam bidang penyakit menular di Stanford University School of Medicine.
Lelaki asal Vietnam yang tidak disebutkan namanya ini sebelumnya tidak tahu jika tubuhnya telah dihuni banyak cacing parasit kondisinya semagkin parah kerana ia memakan ubat steroid untuk mengubati gangguan yang menyebabkan peradangan arteri pada leher, kulit kepala dan lengan. Obat-obatan tersebut tampaknya telah memungkinkan cacing untuk tumbuh dan berkembang lebih cepat.
Dokter menemukan bahwa pasien tersebut mengalami infeksi paru-paru yang parah akibat infeksi cacing. Rupanya cacing dewasa yang menghuni tubuh pasien selama bertahun-tahun, telah bertelur dan menghasilkan larva cacing dalam jumlah besar.
Larva tersebut kemudian menyerang dinding usus dan menyebar ke beberapa organ dalam tubuh. Ketika hal ini terjadi, ratusan ribu larva dapat mengirimkan bakteri dari usus ke bagian lain dari tubuh. Pasien tidak mampu bertahan hidup ketika cacing-cacing tersebut mulai menginfeksi paru-parunya.
"Obat mungkin dapat membantu mengobati infestasi cacing, tetapi tidak membantu ketika hyperinfection telah mencapai stadium lanjut," kata Dr. Peter Hotez, dekan dari National School of Tropical Medicine di Baylor College of Medicine, yang ahli di bidang ini.

Unik, Bentuk Bunga Anggerik Ini Mirip Lelaki Telan*ang

Posted: 25 Mar 2013 12:30 AM PDT


bunga angrek monyet
Jika kamu melihat bunga anggerik ini maka kamu akan berfikir jika bunga anggerik ini sangat mirip dengan lelakiyang sedang telanjang penasaran seperti apa.
Bentuk bunga biasanya selalu beragam dan bahkan ada yang sangat unik nah salah satunya seperti bunga anggerik monyet ini atau nama ilmiahny adalah Orchis simia yang unik dari bunga anggerik monyet ini adalah bentuk benagsarinya yang jika dilihat seperti pria yangsedang telanjang dengan penis yang mengantung.
Bunga anggrek monyet ini biasa sering ditemukan di daerah Eropah bunga ini pun bukan bunga jenis baru namun bentuknya yang unik kali ini membuat bunga ini menjadi heboh di Internet.
Seorang pengguna internet yang menggunakan user name Himasoku  mengupload foto bunga anggerik monyet yang mirip lelaki terlanjang ini disitus humor Reddit. Himasoku menyebutkan jika foto bunga anggrek monyet yang diuploadnya ini mirip seperti lelaki telanjang lengkap dengan penis yang sedang mengantung.
"Ya ampun bahkan aku sekarang jadi berpikir porno melihat bentuknya, padahal dulu terasa biasa saja," komentar seorang netter. "Bagaimana jika bunga itu diberikan seorang pria pada wanita?" imbuh netter lainnya. "Alam memang sungguh luar biasa."
Situs wikipedia menjelaskan bahwa bunga monyet merupakan bunga yang memiliki bau seperti kotoran manusia mungkin karena ada hubunganya dengan manusia maka bentuk bunga ini mirip seperti pria yang sedang telanjang.

Kecik-kecik dah diajar buat adegan tak senonoh begini

Posted: 25 Mar 2013 12:00 AM PDT


So nak salahkan siapa????

FINISHING PERTANDINGAN KARATE yang HEBAT GILA (video)

Posted: 24 Mar 2013 11:30 PM PDT






FINISHING PERTANDINGAN KARATE  yang HEBAT GILA !!! 




Jadi Pengemis Juga Harus Hebat

Posted: 24 Mar 2013 11:00 PM PDT


Sering melihat pengemis di jalan? pastinya selalu. Tapi diluar negeri, seorang pengemis harus berjuang sekreatif mungkin agar menarik pemberi yang lebih banyak. Mereka mengenakan kostum-kostum aneh, yang jauh dari bentuk lusuh dan kotor yang banyak kita lihat di jalanan negara kita 


Anda tentu kenal Darth Vader, tetapi Darth Vader Pengemis?

Penjelajah waktu yang tersesat

Jedi penghuni jalanan

Anda butuh webmaster?

Mau mabuk-mabukan juga harus bisa kreatif

Harusnya dia masuk take him out selebriti, dia udah jadi selebriti kalo masuk nyebur, kekeke

Ayo, kumpulin recehan kalian….!!

ini sih menyeramkan..

kalo ini lebih kaya preman kali ya

ingat Gaban??

Kalo pengemisnya seperti ini, mau ngasi recehan?

Dia juga terima kartu kredit lo ^_^


Atau, pernahkah anda bertemu pengemis paling stylish di dunia??





 

Sales Promoter Girl Korea yang Se8si dan Cantik

Posted: 24 Mar 2013 10:31 PM PDT

Makanan Ini Tak Boleh Disebut Ais Krim Kerana Kadar Lemak Kurang

Posted: 24 Mar 2013 10:00 PM PDT




Sumber 

Tampilkan Keseksian Pungg*ng, Kini Jadi Trend Selebriti

Posted: 24 Mar 2013 09:30 PM PDT

Trend selebriti mengekspos belahan dada telah bergeser menjadi pamer keseksian punggung. Seperti beberapa selebriti ini yang tampaknya sengaja unjuk sensualitai aset tubuh bahgagian belakangnya tersebut. Ini dia beberapa selebriti yang menampilkan keseksian punggungnya, seperti dirangkum Dailymail. 






Perempuan Singapura Ini Hobi Memungut Sampah

Posted: 24 Mar 2013 09:00 PM PDT

Banyak hobi yang ditekuni masyarakat. Namun, mungkin tidak ada yang seunik Elisa Ng Sim Wee. Ibu rumah tangga ini memiliki hobi memungut sampah yang dilihatnya di jalanan.
Bagi Elisa, hobi ini sudah merupakan sebagian dari rutininya. Dia selalu mempersiapkan bag plastik kecil setiap kali dia meninggalkan apartmentnya di Bishan, Singapura.

Terkadang, perjalanan selama 15 minit saat mengantar anaknya ke sekolah sudah cukup untuk membuat bag plastiknya penuh dengan sampah yang dipungutunya di jalan.

Elisa memungut semua jenis sampah, mulai puntung rokok hingga botol minuman dipungutnya. Bahkan, Elisa menularkan kebiasaannya memungut sampah kepada putranya Samuel, yang baru duduk di kelas satu sekolah dasar.

Samuel ternyata sangat menikmati saat dia memungut sampah dan menganggapnya sebagai upaya kecil menciptakan lingkungan yang lebih bersih.

Hobi unik perempuan berumur 42 ini menuai pujian Menteri Lingkungan dan Sumber Daya Air, Vivian Balakrishnan melalui tulisan di laman Facebooknya.

"Jangan pernah meremehkan perbuatan kecil ini, mungkin orang-orang menganggapnya sebagai pencitraan dan juga memandang jelek, namun Elisa menjadi teladan untuk menciptakan lingkungan dan kehidupan bermasyarakat yang lebih baik," ujar sang menteri.

Elisa yang juga membuat laman Facebook, mencuba berkempen dan menyebarkan hobinya kepada orang lain sehingga Singapura boleh menjadi tempat yang lebih bersih dan nyaman untuk ditinggali.



Sejumlah anggota keluarga dan teman-temannya juga sudah mulai ikut bergabung dan mulai ikut memungut sampah.

"Yang penting adalah kesedaran, banyak orang mengkritik sesama karena membuang sampah sembarangan, namun mereka juga tidak pernah memungut sampah yang ada di depan matanya," kata Elisa.

Elisa menambahkan, banyak orang menolak memungut kerana itu bukanlah sampah yang mereka buang. Namun, lanjut Elisa, Singapura adalah rumah bersama dan sudah seharusnya sebagai warga negara yang baik, semua orang ikut berkontribusi menjaga kebersihan rumahnya.

sumber: kompas.com

Ketika Makanan Dijadikan Aksesori

Posted: 24 Mar 2013 08:30 PM PDT


detail berita
Anting dari makanan palsu (Foto: Dailymail)
SALAMI, buah olive hitam, bacon, telur kocok, pasta, pizza, strawberry, dan sosej  memang enak jika dimakan. Tapi bagaimana jika makanan tersebut dijadikan aksesori, mahukah Anda memakainya?

Sebuah toko online di Jepun membuat aksesori bertema makanan yang terbuat dari plastik. Meski palsu, namun perhiasan ini tampak sangat realistis. Beberapa di antaranya, yaitu bando bacon dan telur orak-arik, kalung sosis dan pizza, serta sepasang anting-anting zaitun hitam.

Kalung pizza dari Fake Food Hatanaka ini dijual 75 poundsterling , sementara sepasang anting-anting zaitun hitam dibanderol lebih dari 10 poundsterling . Adapun cincin spaghetti carbonara dihargai 16 poundsterling.

Pelanggan juga dapat membeli anting salami, sushi, paprika hijau, dan hamburger, termasuk ikat rambutstrawberry, jepit rambut bacon, bando kentang goring, serta gantungan kunci mangkuk plastik mi dan es krim.

Di situs Hatanaka, para desainer makanan palsu berkata, "Hatanaka menghasilkan makanan palsu di sebuah pabrik mandiri di Tokorozawa, Saitama. Kami membuat makanan palsu yang menarik dinikmati dengan mata menggunakan teknologi ahli pengrajin."

Gigi lompong gara-gara minum teh

Posted: 24 Mar 2013 08:00 PM PDT

Foto : IST
Foto : IST
DETROIT – Seorang perempuan asal Detroit, Michigan, Amerika Syarikat (AS) harus rela kehilangan semua giginya dan menghidap penyakit tulang yang langka setelah ia meminum teh terlalu banyak.

Perempuan yang tidak diketahui namanya ini meminum 100 uncang teh setiap hari selama 17 tahun, sehingga ia terkena penyakit Fluorosis, dimana penyakit ini terjadi pada tulang yang disebabkan oleh terlalu banyak mengkonsumsi zat flouride.

Perempuan berusia 49 tahun ini memeriksakan kondisinya ke Rumah Sakit Henry Ford di Detriot, AS setelah tubuhnya terasa nyeri dan mengalami kaku di punggung, lengan, kaki dan pinggulnya.

Selain tulangnya yang bermasalah, gigi perempuan malang itu juga menjadi begitu rapuh, sehingga harus dicabut semua.

Sinar roentgen menunjukkan bahwa beberapa tulang belakangnya terlihat sangat padat dan ketika diuji kadar fluoride perempuan itu sangat tinggi sampai empat kali lipat. Seperti diberitakan Daily Mail, Jumat (22/3/2013), perempuan asal Detroit itu disarankan oleh dokter untuk mengurangi asupan teh yang ia minum.

Penyakit langka ini sangat jarang terjadi di Inggris dan AS tetapi sering ditemukan di India dan China.

Suami, 8, isteri, 61

Posted: 24 Mar 2013 07:30 PM PDT


Johannesburg: Murid sekolah, Sanele Masilela, 8 berkata, perkahwinan adalah permainan kanak-kanak.
Masilela yang mengejutkan dunia apabila berkahwin dengan wanita berusia 61 tahun, Helen Shabangu di Tshwane baru-baru ini, berkata demikian ketika ditemui di kediamannya bersama-sama isterinya.

Dia mendakwa, datuknya yang sudah mati memintanya berkahwin dengan wanita berusia beranak lima itu yang sudah mempunyai suami.
Meskipun ikatan itu tidak sah mengikut undang-undang Afrika Selatan, Masilela tetap berkata, dia merasakan dirinya sudah berkahwin dan menjadi suami.

"Setiap hari berlalu dengan begitu baik, seperti yang saya bayangkan. Rakan saya berkata saya kelakar kerana berkahwin. Tetapi saya merasakan diri saya seperti seorang suami," katanya. -TS
sumber : mymetro

Cincang ibu kerana tak suka

Posted: 24 Mar 2013 07:00 PM PDT


Tokyo: Seorang remaja yang didakwa membunuh ibunya dan mencincang mayat wanita itu kepada beberapa bahagian berkata, dia berbuat demikian semata-mata kerana tidak sukakan mangsa.
Remaja berusia 19 tahun itu memberitahu polis, dia juga melakukan kekejaman itu kerana ingin tahu lebih lanjut mengenai 'pembedahan anatomi'.

Dia didakwa mencincang mayat ibunya di bilik mandi rumah mereka, memotong mangsa kepada 15 bahagian mengguna pisau, lapor akhbar Sankei, semalam. Remaja itu yang tinggal bersama-sama ibunya di sebuah apartmen kecil berhampiran Tokyo kemudian menyimpan bahagian tubuh mangsa dalam tab mandi dipenuhi air sebelum memasukkannya satu persatu ke dalam karung plastik.
Remaja itu memberitahu polis dia 'tidak suka ibunya' kerana 'mangsa orang biasa.' Dia juga memberitahu mengenai minatnya untuk melakukan pembedahan terhadap tubuh manusia. Suspek yang namanya tidak boleh disiarkan kerana masih dianggap bawah umur menurut undang-undang Jepun, ditangkap minggu lalu selepas seorang anggota keluarga melawat apartmen itu dan menemui beberapa tubuh mangsa. Pembunuhan itu dipercayai dilakukan dua minggu sebelum itu. - AP
sumber : mymetro

330 kali bedah untuk cantik

Posted: 24 Mar 2013 06:30 PM PDT


London: Dia menjalani lebih 330 prosedur dan pembedahan kosmetik lebih jauh mengatasi Cindy Jackson dari Amerika Syarikat yang diiktiraf wanita paling banyak melakukan pembedahan kosmetik di dunia.
Bekas model glamor Inggeris Alicia Douvall yang terkenal kerana pendedahan hubungan sulitnya dengan selebriti termasuk mogul muzik Simon Cowell mendakwa membelanjakan lebih 1 juta pound (RM4.7 juta) untuk membesarkan payudara, menegangkan muka hingga kepada pembedahan mengecilkan jari kaki. 
Alicia mendakwa perbuatannya itu menyebabkan dia ketagih untuk melakukan pembedahan hingga terpaksa menerima rawatan pemulihan sebanyak tiga kali. 

Alicia yang dikaitkan dengan beberapa selebriti termasuk aktor Rourke dan bekas penyanyi Simply Red, Mick Hucknall berkata, dia sudah menjalani banyak pembedahan kerana yakin dia kelihatan hodoh.

Alicia memberitahu alasan utamanya menjalani pembedahan kosmetik ialah untuk kelihatan seperti Barbie dan ia cukup membimbangkan.

Namun, pakar bedah yang tidak berhati perut bersetuju membedahnya hanya kerana alasan tidak wajar itu. 

Dia mendakwa membelanjakan hingga RM4.7 juta terhadap pembedahan kosmetik dan prosedur lain seperti suntikan Botox dengan hanya memberitahu pakar bedah dia mahu kelihatan sempurna. 

"Saya sering gunakan istilah itu. Saya membawa anak patung Barbie ketika berjumpa dengan seorang perunding kecantikan untuk menunjukkan kepada mereka apa sebenarnya yang saya inginkan. 

"Saya tidak sihat kerana ketagih dengan pembedahan. Tetapi tiada seorang pun doktor ditemui cuba untuk menghentikan hasrat saya. Saya fikir mereka hanya mahukan wang saya," katanya. 

Alicia bercakap demikian dalam kempen "Hentikan Pembedahan Kosmetik Koboi." 

Pada satu peringkat, dia terdesak untuk mengubah tubuhnya hinggakan menjalani satu pembedahan setiap minggu. 

"Selain pendidikan anak perempuan, saya tidak membelanjakan wang untuk perkara lain kecuali pembedahan. 

"Saya makan kacang panggang saja dan tidak pernah pergi bercuti. Malah, saya memujuk teman lelaki untuk membayar kos pembedahan saya." 

Apabila ditanya adakah dia berpuas hati sekarang, dia menjawab: "Saya sudah menjalani terlalu banyak pembedahan hingga muka saya tidak dapat bergerak. Saya tidak boleh senyum dengan betul dan tidak dapat bernafas melalui hidung. 

"Jika saya tidak pernah menjalani pembedahan, saya jauh lebih cantik dari sekarang. - Agensi
sumber : mymetro

Pulangkan isteriku!

Posted: 24 Mar 2013 06:00 PM PDT

Foto

Alor Gajah: Angkara cinta tiga segi, seorang pemuda didakwa tergamak mengurung seorang suri rumah yang baru habis berpantang selepas melahirkan anak sulung di sebuah rumah di sekitar daerah ini sejak seminggu lalu.
Lebih malang apabila wanita yang juga isteri kepada abang angkat remaja itu dipercayai turut dikawal setiap masa dan dihalang menemui suami serta bayi lelakinya yang baru mencecah usia dua bulan.

Difahamkan, lelaki berusia 20 tahun itu melakukan hubungan intim dengan wanita berusia 28 tahun berkenaan tanpa dikesan suaminya yang mahu dikenali sebagai Firdaus, 30, sejak pertengahan tahun lalu.

Menurut Firdaus, dia yang terjaga dari tidur terkejut mendapati isterinya tiada, kira-kira jam 8.30 pagi, 16 Mac lalu.

"Saya melihat dia (isteri) tiada di sebelah, namun bayi kami masih ada dan membawanya keluar mencari selama tiga hari berturut-turut, namun gagal.
sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment