borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


Apakah Ini Bik!ni Terjelek Namun Se*si yang Pernah Dipakai Wanita? (Foto)

Posted: 12 Mar 2013 09:00 PM PDT

Penyanyi Adrienne Bailon menggunakannya saat sedang shooting video klip

Ini Akibatnya Jika Makan Kaktus, Waspadalah! (Foto)

Posted: 12 Mar 2013 08:30 PM PDT

Seekor anjing ditemukan di jalan dengan wajah dipenuhi duri kaktus di Phoenix, Arizona, Amerika Syarikat (AS). Anjing jenis Yorkie-terrier ditemukan seseorang yang lewat di jalan itu kemudian memberitahukan Arizona Humane Society dan diperlukan berjam-jam mengeluarkan kaktus dari wajah anjing mungil ini. Kasihan ya?






Beginilah Kehidupan Gadis Cantik yang Tampil di Atas Pentas (Foto)

Posted: 12 Mar 2013 08:00 PM PDT









Minat aksi seks dengan haiwan

Posted: 12 Mar 2013 07:30 PM PDT


London: Seorang lelaki didapati memuat turun imej yang memaparkan aksi wanita mengadakan hubungan dengan pelbagai haiwan, termasuk ular, harimau dan gajah.
Turut dimuat turun oleh Stephen Thresh ialah aksi lucah membabitkan beberapa ekor kuda dan anjing. Menurut polis, mereka tidak dapat memastikan sama ada harimau dan ular yang dijadikan objek pemuas nafsu dalam aksi berkenaan masih hidup atau sudah mati.

Bagaimanapun, jurucakap polis berkata, mereka yakin gajah yang dipaparkan dalam imej itu memang hidup. Dalam perbicaraan semalam, mahkamah diberitahu, polis percaya Thresh tidak berminat dengan aktiviti seks normal.

Thresh, 47, dari Hull mengaku salah terhadap lima tuduhan memiliki imej lucah melampau serta enam tuduhan memiliki 405 imej lucah yang ditemui dalam komputer ribanya. Dia ditangkap selepas diperdaya melalui mesej palsu yang dihantar melalui komputernya.

Melalui mesej itu, pihak berkuasa mendakwa, mereka dimaklumkan mengenai aktiviti Thresh.

Mempercayai mesej itu benar, Thresh menyerahkan komputer ribanya kepada polis dan dia ditahan sejurus selepas itu. Sementara itu, hakim menangguhkan keputusan terhadap kes Thresh kerana dia juga menghadapi tuduhan lain membabitkan kesalahan menyerang.
Hakim, Mark Bury berkata, dia akan menentukan hukuman selepas semua perbicaraan Thresh berakhir. Sementara itu, penyiasat berkata, imej utama yang dimuat turun oleh Thresh ialah aksi lucah wanita dengan kuda dan anjing. "Imej membabitkan gajah, ular dan harimau itu sangat berbahaya untuk dilakukan.

"Memang jelas Thresh meminati aksi seks seumpama itu lebih daripada biasa," katanya. - The Sun
sumber : mymetro

Ugut bunuh lepas gagal rompak

Posted: 12 Mar 2013 07:00 PM PDT

Foto

Zengzhou: Seorang lelaki mengacu dua pisau pada leher seorang pembantu kedai, mengancam membunuh mangsa selepas cubaannya untuk merompak gagal, semalam.
Drama ngeri yang berlarutan selama empat jam itu bagaimanapun berakhir dengan wanita itu dibebaskan tanpa sebarang kecederaan selepas anggota keluarga perompak terbabit berjaya memujuknya supaya membebaskan mangsa.
Kejadian bermula apabila lelaki itu menyerbu kedai menjual kelengkapan dapur di Zengzhou di wilayah Henan dan mengambil dua pisau dari rak.

Dia kemudian memaut tengkuk pembantu kedai dan mengacu pisau itu pada leher mangsa.


Satu ketika darah dilihat mengalir dari pipi mangsa akibat daripada tusukan pisau itu.

Polis yang gagal memujuk lelaki itu menyerah diri, terpaksa memanggil anggota keluarganya untuk berbuat demikian.

Empat jam selepas ia bermula, lelaki itu akhirnya akur dengan pujukan keluarganya dan menyerah diri. - Daily Mail
sumber : mymetro


Bapa mengaku selalu pukul William dengan rotan

Posted: 12 Mar 2013 06:30 PM PDT


PETALING JAYA - Bapa kepada kanak-kanak, William Yau Zhen Zhong memberitahu Mahkamah Koroner di sini semalam bahawa dia tidak pernah meninggalkan anak-anaknya di dalam kenderaan tanpa pengawasan orang dewasa kecuali pada malam kehilangannya pada 16 Januari lalu.
Yau Kok Kang, 33, yang bekerja sebagai mekanik berkata, sebelum ini dia atau isterinya, Goh Ying Ying, 27, akan bersama anak-anak jika salah seorang daripada mereka keluar dari kenderaan.
Dia juga menafikan ada memarahi William pada malam kejadian selain kanak-kanak itu juga tidak pernah melarikan diri dari rumah sebelum ini.
Menceritakan kembali perangai anak keduanya itu, Kok Kang berkata, William tidak nakal namun mengaku selalu memukul mangsa dengan rotan untuk mendisiplinkannya.
Kok Kang yang menyambung prosiding inkues kematian William semalam mengaku tidak rapat dengan mangsa serta anak-anak lain kerana sibuk bekerja sebaliknya mereka lebih rapat dengan Ying Ying.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my 

Pengerusi pangsapuri mati ditikam penduduk

Posted: 12 Mar 2013 06:00 PM PDT



GEORGE TOWN – Gara-gara rasa tidak puas hati berhubung tunggakan wang selenggaraan rumah, Pengerusi Jawatankuasa Bersama Pangsapuri Taman Sri Idaman di Farlim dekat sini maut ditikam seorang penduduk semalam.
Mangsa, Liew Kum Thong, 33, ditemui beberapa penduduk dalam keadaan terbaring dan berlumuran darah di kawasan siar kaki di tingkat bawah pangsapuri itu dengan kesan tikaman di badan kira-kira pukul 8.30 pagi.
Difahamkan, suspek yang bersenjatakan pisau Rambo menunggu mangsa berhampiran tempat membuang sampah sebelum menyerang mangsa yang berjalan bersendirian.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Senior Asisten Komisioner Mazlan Kesah berkata, mangsa yang tidak sempat melawan ditikam berkali-kali menyebabkan dia mati di tempat kejadian.
Katanya, berdasarkan siasatan awal, polis percaya suspek yang juga penghuni rumah pangsa itu berdendam dengan mangsa ekoran kerap memintanya membayar wang selenggaraan yang tertunggak sejak awal tahun 2011.
"Kita sedang mengumpulkan bukti melalui rakaman televisyen litar tertutup (CCTV) di tempat kejadian yang diperoleh daripada pihak pengurusan pangsapuri.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my

Dilema ‘ibu segera’

Posted: 12 Mar 2013 05:30 PM PDT

Foto
Shah Alam: "Pengalaman menjadi 'ibu segera' adalah saat paling manis kerana sebelum ini saya tidak pernah terfikir akan menjadi seorang ibu suatu hari nanti.
"Apapun, saya bersyukur kerana penantian selama empat tahun menjadi kenyataan. Kehadiran Nur Aiesyah Sofia dalam hidup saya adalah anugerah tidak ternilai kerana selepas empat tahun berumah tangga, saya dan suami, Mohd Affendi Aman, 36, sentiasa menunggu tangisan bayi di rumah kami," kata Norsilawati Mohd Shukri.

Menurut Norsilawati, 25, bayi berusia lima bulan itu yang mesra dipanggil Aiesyah diperoleh daripada pasangan mengaku suami isteri yang baru dikenali setahun lalu.

Bagaimanapun, dia tidak menyangka perkenalan secara singkat itu membawa seribu rahmat di dalam hidupnya apabila dikurniakan seorang bayi yang sudah ditunggu sejak sekian lama.
Norsilawati berkata, pada pertengahan tahun lalu, dia bertemu seorang lelaki di sebuah kedai menjual peralatan logam di Puchong.
sumber : mymetro


Serunya Saat Ibu dan Anak Pakai Baju Yang Sama

Posted: 12 Mar 2013 05:00 PM PDT


Bagi beberapa wanita, memiliki anak perempuan adalah hal yang menyenangkan. Dibanding anak laki-laki, lebih banyak model baju dan aksesoris untuk anak perempuan. Anak perempuan boleh didandani dengan pakaian lucu dan menggemaskan. Kerana itu, banyak ibu yang terobsesi mendandani anak perempuannya sejak masih bayi dan balita. Agar kompak, banyak ibu yang memakai baju sama agar lebih seru.
Ide ini tidak hanya menjadi milik wanita biasa, beberapa desainer ternama mulai mengeluarkan koleksi baju-baju kembar untuk ibu dan anak perempuannya bertajuk Mini Me. Ada gaun dengan model yang sama tetapi ukuran dibuat berbeza antara ibu dan anak.
dailymail
(c) dailymail.co.uk
Ide ini dianggap lucu, tetapi ada juga yang tidak suka kerana anak-anak jadi tampil lebih dewasa dibanding usianya. Ada juga yang beranggapan terbalik, seorang ibu akan tampak konyol jika memakai pakaian dengan model dan motif anak-anak.
Terlepas dari kontroversi itu, mari kita lihat bagaimana seru dan lucunya jika ibu berpakaian kembar dengan anak perempuannya. Menurut Anda, lucu atau mengganggu? 

Dengan Wajah Tak Sempurna, Wanita Ini Pernah Jadi Cover Majalah Time

Posted: 12 Mar 2013 04:00 PM PDT


Seorang wanita muda dari Afghanistan pernah menjadi inspirasi dunia. Aesha Mohammadzai adalah nama wanita ini. Ia menjadi terkenal di seantero dunia setelah wajah tak sempurnanya terpampang di majalah popular dunia tersebut.
Aesha menjadi simbol penindasan wanita di Afghanistan setelah dirinya melarikan diri dari negara yang sedang dilanda perang itu. Tiga tahun setelah ia melarikan diri, kini Aesha memiliki wajah baru dan kehidupan baru.
(c) dailymail.co.uk
Dalam cover majalah Time, Anda akan melihat bertapa mengerikannya apa yang dialami oleh Aesha. Bagian hidung dan telinganya habis ditebas oleh suaminya. Aesha dinikahkan oleh ayahnya pada usia 12 tahun pada pejuang Taliban untuk membayar hutang. Sebenarnya, Aesha mungkin bukan satu-satunya yang mengalami kehidupan tak layak sebagai wanita di Afghanistan. Diperkirakan sekitar 90% wanita di sana mungkin mengalami masalah yang sama.
Ia mengaku bahwa suami dan keluarga suaminya sering menyiksa secara mental dan fisik. Aesha akhirnya melarikan diri dari kehidupannya yang mengerikan itu. Sayangnya, ia ketahuan sehingga telinga dan hidungnya dipotong sebagai hukuman. Sang pelaku adalah suaminya sendiri.
"Saat mereka memotong hidung dan telingaku, aku pingsan. Aku terbangun tengah malam dan merasakan aliran air dingin di dekat hidungku. Aku membuka mataku dan tak bisa melihat karena darah," ujar gadis itu.
(c) dailymail.co,uk
Gadis itu ditinggalkan di pegunungan dan berjalan merangkak menuju rumah kakeknya. Sang ayah yang menemukannya berusaha mencarikan pertolongan kesehatan Amerika di sana. Ia menjalani 10 minggu pengobatan di sana. Aesha kemudian dibawa ke tempat perlindungan rahasia di Kabul pada Agustus 2010 dan diterbangkan ke Amerika Serikat untuk tinggal bersama keluarga baru di sana.
Mungkin Aesha adalah wanita beruntung. Ia mendapatkan support dari sebuah charity bernama Women for Afghan Women di New York. Namun hal itu tak serta merta membahagiakannya. Ia sempat mengalami perubahan tingkah laku yang ekstrim seperti seriang menjatuhkan dirinya ke lantai, membenturkan kepala dan sebagainya. Gadis ini akhirnya mendapat perawatan lebih lanjut dan mendapatkan keluarga baru di Maryland.
(c) dailymail.co.uk
Khabar terakhir menyebutkan bahwa Aesha mendapatkan perawatan untuk mengembalikan hidung dan telinganya. Itu pun tak mudah karena ia harus menjalani beberapa tahap supaya dokter bisa memunculkan jaringan hidung barunya. Gadis tersebut kini telah memiliki wajah baru meski hidung yang dimilikinya tak sempurna. Ia kini memiliki keluarga dan kehidupan yang jauh lebih baik dari sebelumnya. Ia bahkan mengaku sangat bahagia dengan hidungnya kini.
Lewat kisahnya, Aesha ingin menyampaikan pada semua wanita korban penyiksaan untuk tetap kuat dan berani seperti dirinya. Ia meyakinkan mereka untuk jangan menyerah dan kehilangan harapan. Sebagai wanita, mungkin Aesha adalah sosok yang lemah seperti kebanyakan wanita lainnya. Namun ia tak menyerah dengan keadaan dan mengambil keputusan beresiko demi mengubah hidupnya

Peraturan Ajaib Untuk Film Porno di Berbagai Negara Read more: wisbenbae: Peraturan Ajaib Untuk Film Po*no di Berbagai Negara

Posted: 12 Mar 2013 09:45 AM PDT


Setiap negara di dunia ternyata memiliki aturan yang beragam terkait industri film porno. Ada yang melegalkan sepenuhnya, ada pula yang memberlakukan peraturan ketat. Beberapa negara justru memiliki peraturan yang aneh dan membuat terheran-heran.

Negara yang dimaksud antara lain adalah Swedia, Amerika, Australia, Jepang dan beberapa negara lain. Seperti apa peraturan versi mereka terkait film porno? Jangan lewatkan tiap halaman berikut ini. Temukan fakta dan kejutan menarik di dalamnya.

1. Amerika Serikat
Amerika Serikat
Amerika Syarikat tergolong longgar terhadap industri film porno. Bahkan bisa dibilang mereka adalah negara dengan industri film porno terbesar. Tapi itu semua bukan berarti mereka tidak memiliki aturan yang harus ditaati.

Undang-undang Amerika melarang produksi film porno yang di dalamnya memuat beberapa adegan yang dianggap merugikan. Adegan seperti apa?
1. Bersifat kebinatangan
2. Simulasi perkosaan
3. Melibatkan kotoran manusia
4. Melibatkan anak-anak.

2. Sweden
Swedia
Mau tahu negara yang sangat longgar dalam peraturan film porno? Sweden jawabannya. Negara berbendera biru - kuning ini melegalkan segala jenis peredaran film porno dari berbagai usia. Hmm, bagaimana bila aturan ini juga berlaku di tanah air ya..

3. Australia
Australia
Negeri Kangguru Australia memiliki cara yang unik dalam memerangi pedophilia. Salah satunya adalah menegakkan aturan dalam peredaran film porno. Mereka melarang peredaran film porno yang dibintangi oleh artis dengan ukuran dada 'Cup A'. Dada berukuran relatif kecil dikhawatirkan memicu tingkat kejahatan pedophilia.
Lalu apakah ada petugas sensor dada artis film porno di sana?

4. Jepun
Jepang
Jepang juga merupakan salah satu negara yang legal bagi kegiatan pornografi. Tapi ada satu syarat yang harus dipatuhi. Harus ada sensor pada bagian kemaluan dan sekitarnya. Untuk bagian tubuh lainnya, bebas!

5. Prancis
Prancis
Undang-undang Prancis memang tidak  memberikan peraturan terlalu ketat atas produksi film porno. Tapi para produser film porno harus rela membayar pajak hingga 33,3% pada pemerintah.

6. Brazil
Brazil
Demi mencegah penyakit seks menular dan beberapa faktor lain, para aktor film porno di Brazil wajib menggunakan kondom selama proses syuting. Dengan kata lain undang-undang di sana cukup longgar terhadap kegiatan pornografi.

7. China
China

China memberlakukan peraturan yang jauh lebih ketat dibanding negara-negara lain. Jangankan memproduksi film porno, menonton film porno saja dapat dikenakan hukuman kurungan minimal selama tiga tahun penjara. Tak hairan bila negara ini tergolong jarang memproduksi film bergenre dewasa tersebut.


Tip-Tip Ini Buat Anda Terlihat Se*si

Posted: 12 Mar 2013 09:30 AM PDT



TANPA busana mini, tampilan seksi Anda pun dapat terpancar dengan sendirinya. Bagaimana caranya?

Bagi wanita, tampil seksi dan cantik menjadi sebuah keinginan besar untuk dipenuhi. Selain menjadi sebuah motivasi yang membuatnya jadi lebih percaya diri, kelebihan tersebut dapat mendorong mereka untuk mensyukuri karunia Tuhan yang melekat pada tubuhnya. Nah, jika ingin menampilkan keseksian secara alami, cara-cara berikut dapat menjadi referensi. Galtime memberikan ulasannya.

- Belajar membangun kontak mata dalam keseharian Anda

- Ingatlah bahwa keseksian adalah keunikan yang ada pada setiap individu. Jangan membandingkan diri dengan orang lain tapi lihatlah pada kelebihan yang Anda miliki.

- Perhatikan bahasa tubuh Anda. Kenali tubuh Anda sendiri melalui berbagai latihan. Cobalah mengamati diri sendiri dari luar dan praktekkan bahasa tubuh Anda ketika berkomunikasi dengan orang lain.

- Pupuklah bakat Anda demi mewujudkan cita-cita yang Anda impikan

- Memelihara diri sendiri dengan pikiran-pikiran positif. Luangkah waktu dengan melakukan ritual perawatan tubuh serta memerhatikan penampilan Anda agar tampil lebih menarik.

Apa yang aneh pada gambar ini,cuba teka?

Posted: 12 Mar 2013 09:15 AM PDT


LIHAT GAMBARNYA...


Apa yang aneh?

Teka: Ini Manusia Atau Boneka Barbie Sedang Di Pantai? (Foto)

Posted: 12 Mar 2013 09:00 AM PDT


Cuba perhatikan baik-baik foto-foto berikut ini:







Menurut anda, dia manusia sungguhan atau hanya sekadar boneka Barbie berukuran besar? Kalau anda menjawab dia adalah sebuah boneka, boleh jadi Anda harus memeriksakan mata Anda ke dokter. Sebab dia adalah manusia sungguhan bernama Valeria Luckyanova (23 tahun) yang dikenal sebagai "Human Barbie Doll".

Valeria Luckyanova berpose bersama salah satu boneka Barbie koleksinya

Ambil jalan PINTAS, lelaki ini malah TERSEPIT di TEMBOK

Posted: 12 Mar 2013 08:00 AM PDT


Gara-gara mahu sampai cepat ke rumahnya, seorang lelaki tersepit di antara dua dinding ketika pulang dari bar di Xinqiao di bandar Wenzhou, Zhejiang.Menurut media tempatan, Jian Tsui tersepit di situ begitu rapat sehingga dia sukar bernafas atau menjerit untuk meminta tolong.






Disebabkan masalah itu, nasib menimpa Jian hanya disedari apabila hari siang dan anggota penyelamat terpaksa menebuk lubang pada satu daripada dinding berkenaan untuk menyelamatkannya.Saksi berkata, Jian meninggalkan bar kira-kira jam 1 pagi dan meredah cuaca sejuk untuk pulang.



"Dia mahu mengambil jalan pintas dan cuba lalu di antara dinding dua rumah, tetapi gagal meloloskan diri," katanya. Sementara itu, Jian berkata, dia kesejukan dan mahu segera sampai ke rumah."Apabila tersepit, saya cuba keluar semula, namun gagal kerana saya tidak boleh bergerak banyak.




sumber

Programmer termuda dunia berusia 7 tahun

Posted: 12 Mar 2013 07:00 AM PDT

Kecil, energik, dan genius. Itulah Zora Ball. Gadis 7 tahun yang duduk di kelas satu di Harambee Institute of Science and Technology Charter School, ini berhasil menciptakan rekod dunia baru sebagai video programmer termuda sejagat.

Zora berhasil menciptakan versi lengkap dari video game untuk aplikasi mobile. Ia membangun aplikasi tersebut dalam bahasa pemrograman Bootstrap, dan meluncurkannya di pameran FATE's "Bootstrap Expo" yang diadakan oleh the University of Pennsylvania.

Sebagaimana dilansir World Record Academy (9/3), keberhasilan Zora sempat menuai kritik dari berbagai pihak yang curiga bahwa karya itu tidak dibuatnya sendirian, melainkan bersama kakaknya.

Namun, keraguan itu langsung dipatahkan oleh Zora ketika dirinya menunjukkan cara mengkonfigurasi ulang aplikasi tersebut langsung di stand pameran.

"Kami berharap sesuatu yang besar dari Zora, seperti kakaknya, Trace Ball, yang sempat menyandang STEM Scholar of the Year," kata Tariq Al-Nasir, guru sains Zora.


Wow, video programmer termuda dunia berusia 7 tahun!

sumber 

Uniknya “Jalanan Ular” di Amerika Syarikat

Posted: 12 Mar 2013 06:00 AM PDT


Disebut "Snake Alley" kerana bentuknya yang tidak biasa, mirip seperti liukan tubuh ular. Jalan ini begitu menarik, dengan susunan batu andesit yang  menutupi seluruh permukaannya. Terletak di Burlington, Iowa Amerika Syarikat. 
1 jalan-unik
2-jalan-unik
3-jalan-unik
Sumber: coloredwall.com, uniknya.com

Main Game iPad,Anak Ini Habiskan 900 poundsterling Dalam 30 Minit

Posted: 12 Mar 2013 05:00 AM PDT


Seorang ibu asal AS terkejut bukan main begitu mendapatkan tagihan hingga 900 poundsterling setelah mendapatkan anaknya memainkan game 'PERCUMA' di iPad selama 30 minit.
grprreu0 copy
Bermain Game 'Gratisan' di iPad, Bocah Ini Habiskan Rp 12 Juta Dalam 30 Menit (Sumber : thesun.co.uk, uniknya.com)
Awalnya, gadis berusia 6 tahun, Grace Walker  mendownload aplikasi game 'My Little Pony' pada iPad ibunya. 
Tak hanya itu, Grace juga meng-klik pilihan "buy now" sebanyak 12 kali dalam hitungan setengah jam.
Lantas saja sang ibu, Catherine (34), menjerit begitu mendapatkan email dari iTunes Apple yang memberitahukan tentang jumlah tagihan hingga 900 poundsterling .
Catherine pun meminta kebijaksanaan kepada iTunes untuk mengembalikan wang mereka yang tak sengaja digunakan untuk membeli game tersebut. Akhirnya permintaanya disetujui dan ia pun diberi pengembalian dana.
Tapi sejak kejadian itu, Catherine yang juga berprofesi sebagai akauntan, menyarankan untuk memasang kunci pada iPad dan mendesak para orang tua untuk tidak memberikan memberikan iPad kepada anak-anak tanpa pengawasan.
Meledaknya tagihan kerana aplikasi 'percuma juga pernah dialami oleh bocah 5 tahun bernama Danny Kitchen.
Sumber : thesun.co.uk, uniknya.com

T-Shirt Ini Punya Cerita Unik dan Lucu

Posted: 12 Mar 2013 04:00 AM PDT


Pasti ada alasan tersendiri saat orang membeli t-shirt dengan gambar atau tulisan tertentu. Dari apa yang tertera dalam t-shirt itu, masing-masing pasti punya makna. Namun makna dari gambar dan tulisan itu boleh berubah jadi unik, atau bahkan sangat lucu. Ini dia, ada beberapa kejadian aneh dari t-shirt yang punya cerita unik dan lucu berikut ini :

1. Meme face

Belakangan ini, wajah pemain basket, Yao Ming kerap menghiasi media sosial online. Senyumnya yang khas, dijadikan gambar meme face untuk ungkapan 'b*tch please'. Beginilah jadinya jika t-shirt bergambar meme face itu dipakai oleh Yao Ming sendiri dengan ekspresi yang sama.


2. Masuk penjara

Mengenakan t-shirt bertuliskan 'go to jail' ala monopoli, lelaki ini akhirnya bernasib demikian. Ia harus dipenjara kerana, khabarnya, kedapatan mencuri.


3. Justin Bieber G?

Gambar ini didapat dari etalase sebuah toko kaos. Entah disengaja atau tidak, tapi pramuniaga toko itu telah menyusun tshirt yang dipamer sedemikian rupa. Dari gambar ini, t-shirt bertuliskan 'i love Justin Bieber' jadi kurang okey lagi saat pandangan mata kita jatuh pada t-shirt di sampingnya yang bertuliskan 'i think he's G'.


4. Rolling Stones
T-shirt dengan gambar yang satu ini rupanya jadi t-shirt sejuta umat. Hampir di seluruh penjuru dunia, ada orang-orang yang punya merchandise dari band asal Inggris ini. Gambar lidah dalam t-shirt Rolling Stones pada awalnya hanya sekedar gambar, sampai pada akhirnya ia dipakai oleh seorang pria yang berdiri di samping wanita cantik ini.


5. Britney Spears a virgin?

Pada suatu kesempatan, penyanyi pop Britney Spears tampil mengenakan kaos tanpa lengan bertuliskan 'i'm a virgin'. Tampaknya t-shirt itu kurang sesuai menempel di badannya.


6. Keep calm and...

Quote yang satu ini memang sedang booming. Berbagai kata bisa ditambahkan di belakang ungkapan tersebut. 'Keep calm and stay gold', 'keep calm and drink coffee', dan masih banyak lagi yang lain.

Dalam gambar ini, pasangan yang mengenakan couple t-shirt ini memilih menambahkan kalimat 'try an ale' di belakang 'keep calm and'.


7. Seat belt

Memakai seat belt adalah suatu keharusan bagi para pengendara mobil dan penumpang lainnya. Namun kebanyakan orang suka malas memasangnya karena merasa ribet. Orang ini punya cara jitu supaya tidak kena tilang karena malas memakai seat belt. T-shirt yang dipakainya ini bisa menyelamatkan ia dari pemeriksaan polisi.

Taukah Kamu? Blackberry Dulunya Hampir Diberi Nama Strawberry

Posted: 12 Mar 2013 03:00 AM PDT


Yang baca artikel ini pasti punya Blackberry? Jika tidak, ya cukup tahu sejarah penciptaannya juga sudah bagus. Baik kali ini kita ingin mengulas asal usul penciptaan Blackberry yang sudah menjadi sebahagian dari masyarakat ini.
Blackberry dikembangkan oleh sebuah perusahaan Kanada yang hingga saat inipun, tidak banyak orang yang mengetahui namanya. Sangat berbeza denga Nokia dan Motorola ataupun microsoft yang namanya dikenal luas, pembuat blackberry adalah perusahaan yang bernama Research in Motion.

Unic29 - BlackberryDidirikan oleh seorang imigran Greek di Kota waterloo, Kanada. Pendiri Research in Motion, Mike Lazaridis dilahirkan di Turki, membangun sebuah pemutar rekaman dsi Lego pada umur 4 (empat) tahun, sebuah radio pada umur 5 (lima) tahun, dan berkuliah di Universitas Waterloo. Dilansir serupedia.

Dia memilihg drop out SETELAH memenangkan kontrak senilai 560 ribu US Dollar. Para pesimis mengasumsukan bahwa pesaing besar akan menenggelamkan produk blckberry dengan membanjiri pasar dengan produk yang serupa. Namun hingga saat ini, tidak ada satupun perusahaan seperti Nokia, motorola atau bahkan microsoft yang sanggup membuat pesaing blackberry.

Keunggulan blackbery adalah mempunyai penampilan yang sangat bersabahat dan boleh selalu terhubung, jadi dimanapun anda, anda boleh selalu mengakses email (saat ini Facebook, Blogging, dll dll). Sejak pelancarannya pada tahun 1999, blackberry telah meraup lebih dari 8 juta pelanggan di seluruh dunia.
Sejalan dengan peningkatan kemampuan layanan komunikasi seluler, blackberry pun ikut terangkat. Dan dengan makin turunnya biaya komunikasi, pada akhirnya BlackBery menjad sebuah fenomena (saat ini kayaknya di Indonesia juga lagi demam Blackberry, anak – anak muda mulai pakai alat ini yah buat nge-blog dan Facebook-an).
Mulanya, BlackBerry ingin dinamakan POCKET LINK sebuah nama yang fungsional tapi membosankan, kemudian juga HAMPIR dinamakan STRAWBERRY, kerana mirip dengan buah strawberry, tapi terkesan terlalu jinak. Sehingga dinamakan BLACKBERRY, nama yang akrab tapi cerdas.

BlackBerry masuk ke pasar pertama kali dengan memfokuskan diri pada layanan e-mail gegas. Pada awalnya, perangkat BlackBerry hanya memiliki layar monokrom, tetapi sekarang semua modelnya sudah memiliki tampilan layar berwarna.

Saat ini, RIM juga menawarkan layanan email BlackBerry untuk perangkat-perangkat non-BlackBerry seperti Palm Treo dan Nokia E61, melalui peranti lunak BlackBerry Connect.
Mengapa banyak orang yang kepincut BlackBerry? Salah satunya adalah keunggulannya mengirim dan menerima surat elektronik: secepat mengirim dan menerima SMS.

BB pun menjadi gadget yang wajib dimilki oleh remaja-remaja yang inign diakui ke-eksist-annya. Setelah serial Gossip Girl secara fenomenal mempromosikan BB. Serial tentang kehiduppan anak-anak muda upper Class Manhattan, Ney York-USA itu melabeli Blackberry sebagai lambang status kelas atas.

Ini dia 10 trend fashion terburuk

Posted: 12 Mar 2013 02:00 AM PDT


img 
ist.
Ribuan wanita mengikuti polling untuk menentukan mana trend fashion terburuk pada abad ini. Jawaban tertinggi para wanita adalah seluar melorot yang kerap dikenakan oleh penyanyi Justin Bieber.

Dalam banyak kesempatan Justin sering terlihat memakai seluar dengan gaya tersebut. Malah dalam beberapa bedekan kamera, penyanyi Baby tersebut kerap mengenakan seluar terlalu turun hingga punggungnya terlihat.

"Penyanyi seperti Bieber memberikan contoh yang buruk kerana mengadaptasi trend ini," ujar salah satu pengikut survei seperti dikutip Daily Mail.

Ada 21% responden yang menyebut memakai seluar melorot sehingga underwear atau boxer terlihat adalah kesalahan busana terburuk selama 13 tahun terakhir. Mereka berharap seandainya saja trend tersebut tidak pernah ada kerana sangat jelek.

Dalam survei yang digelar oleh sitis JonesandJonesfashion dan diikuti lebih dari 1.000 wanita itu terungkap juga tren fashion terburuk lainnya. Pada urutan kedua tren fashion paling gagal adalah jeggings. Menurut 17% wanita jeggings merupakan salah satu kesalahan dalam berbusana.

Seluar kulit ada di urutan keempat trend fashion terburuk setelah tracksuits atau shell suits. Ada 11% responden yang menganggap memakai seluar kulit bukanlah tren yang layak ditiru. 

Berikut ini daftar tren fashion terburuk yang pernah ada:

1. Memakai seluar melorot (21%)
2. Jeggings (17%)
3. Tracksuits (14%)
4. Celana panjang kulit (11%)
5. Perhiasan murah atau terlalu berlebihan (9%)
6. Hot pants (7%)
7. Double denim (6%)
8. Tas desainer palsu (5%)
9. Memakai baju olahraga sepanjang waktu (5%)
10. Memakai sarung kaki dan sandal (4%).

Ngeri..tubuhnya hancur kerana kemalangan

Posted: 12 Mar 2013 01:00 AM PDT

Tidak tahu kecelakaan ini terjadi dimana.  Posting kali ini saya maksudkan untuk membuka kesedaran para pembaca semua, betapa pentingnya nilai kehati-hatian. Jika anda berhati-hati di jalan raya saat mengendarai kendaraan bermotor akan ada banyak jiwa yang terselamatkan oleh sikap anda, minimal akan sangat bermanfaat bagi diri anda sendiri.

 Di lihat dari betapa parahnya tubuh orang ini hingga hancur lebur, menunjukkan bahwa dia melaju kendaraan yang dia kendarai dengan kecepatan yang sangat tinggi. Atau bisa jadi dia menjadi korban dari kendaraan yang melaju sangat kencang dan menabrak dia hingga tubuhnya hancur hancur lebur.

Foto-foto ini saya posting bukan untuk membuat anda mual, merinding atau bahkan ketakutan. sekali lagi untuk menyadarkan diri anda akan pentingnya sebuah kehati-hatian.

Bagi yang tidak kuat melihat foto-foto ini, di harap untuk tidak melihatnya.



















Apa pesanan tersembunyi dalam gambar ini?

Posted: 12 Mar 2013 12:30 AM PDT

Cuba anda cari pesanan tersembunyi di dalam gambar ini...


Gila..Perempuan ini berjogging hampir telan*ang buat jalanraya sesak

Posted: 12 Mar 2013 12:00 AM PDT


Gila dah ini perempuan… tutup hanya dua atas satu bawah sahaja. Dahlah jalan sesak dia buat show tayang tubuh la pulak, tambah kura-kuralah kesemua kereta tu nak gerak.
Bikin panas awek ni joging TELANJANG
Yang okeynya bila dalam keadaan tekanan masa jem macam ni, ada pulak badut yang jadi penghibur tentu ada sedikit lapang dada… dan tentunya kereta dibelakang tu hon tak sabar-sabar nak tunggu giliran melintasi perempuan gila tu.
sumber : bestoneoffour.com

Bodoh betul cara awek ni berposing

Posted: 11 Mar 2013 11:30 PM PDT

Test Keperawanan

yang bagusnya biar awek di atas kencing tiba-tiba...baru padan dengan mukanya...

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment