borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


FOTO JALANAN YANG PALING RUMIT DI DUNIA

Posted: 29 Nov 2012 08:45 AM PST






























Seorang Ibu Besarkan Anak Wanitanya Menjadi Laki-Laki. Kenapa?

Posted: 29 Nov 2012 08:30 AM PST



DAILYMAIL.CO.UK - Seorang ibu membesarkan anak perempuannya sebagai anak laki-laki selama dua tahun, bahkan menipu ayah anak itu sendiri, demikian dilaporkan.BWanita Brasil meyakinkan semua orang bahwa putrinya adalah anak laki-laki setelah mengubah sijil kelahiran sementara di rumah sakit dan membaptisnya dengan nama 'Samuel'. Hal ini akhirnya terungkap ketika mak cik anak itu curiga dan berhasil mengintip pampers bayi dua tahun.

Sang ibu dilaporkan mengklaim dia melakukannya kerana dia telah dilecehkan ketika anak-anak dan tidak ingin putrinya menderita dengan cara yang sama kerana dia adalah seorang anak perempuan. Dia menceritakan bagaimana setelah keluar dari rumah sakit dia menconteng pada kotak 'perempuan' di kad kelahiran bayi dan menandai 'laki-laki' sebagai gantinya. Dia kemudian berhasil menipu staf di pejabat registri di Goiania, Brazil tengah, dan gadis itu terdaftar sebagai laki-laki.

Record TV Brasil melaporkan bagaimana si ibu meyakinkan ayah si bayi dan datuk-neneknya bahwa ia adalah anak laki-laki. Hal ini tidak diketahui apakah perempuan itu tinggal bersama ayah si kecil. Selama dua tahun ia terus menipu dan memperlakukan 'Samuel' sebagai anak laki-laki, memakaikan pakaian laki-laki , memberikan mainan laki-laki dan memotong rambutnya pendek.


Nenek gadis itu mengatakan kepada TV Rekam dia tidak pernah membayangkan bahwa cucunya bukan anak laki-laki. Dia berkata: "Saya tidak menduga hal ini. Bagi saya, dia dulu seorang anak laki-laki. Bagaimana saya boleh berpikir sebaliknya? Mak ciknya yang mencurigai kelamin Samuel, tapi dia tidak memberitahu seluruh keluarga. Dia meminta untuk mendatangkan Samuel di sebuah pesta keluarga dan berhasil untuk melihat. Ini adalah kejutan besar bagi semua orang. Sekarang aku harus terbiasa dengan kenyataan saya tidak punya cucu laki-laki lagi, saya punya cucu perempuan.."

Pelayanan sosial di Goiania menegaskan bahwa gadis itu telah ditempatkan di tempat asuh sementara hakim anak-anak mempelajari kes ini

Ini jadinya jika Kate Middleton ubah gaya rambut bak selebriti

Posted: 29 Nov 2012 08:15 AM PST


Ini jadinya jika Kate Middleton ubah gaya rambut bak selebritis!
Jennifer Anniston

Gwyneth Paltrow

Cameron Diaz

Keira Knightley

Emma Watson

Cheryl Cole

(DAILYMAIL.CO.UK)

(Foto) Remaja Putri Ini Bangga Upload Gambar "Aktiviti Intimnya" Di Internet

Posted: 29 Nov 2012 08:00 AM PST


Maraknya penggunaan jejaring sosial membawa dampak bahawa informasi dalam sekejap saja dapat langsung tersebar ke seluruh penjuru dunia. Dan sebagian besar pengguna jejaring sosial adalah kaum remaja yang secara mental masih labih.

 Golongan remaja yang secara mental belum dewasa ini selalu merasa dirinya sudah dewasa kerap melakukan hal yang semestinya hanya boleh dilakukan oleh orang dewasa.

Secara sadar dan tidak sadar mereka kerap mempamerkan perbuatannya tersebut di akaun jejaring sosial tersebut padahal bisa berakibat fatal bagi dirinya.



Seperti yang dilakukan oleh seorang remaja putri yang namanya dirahsiakan ini. Ia memperlihatkan jejak-jejak aktiviti seksualnya (yang nampaknya baru pertama kali di lakukannya) ke halaman akaun facebooknya.

Dia tidak malu melakukannya, bahkan ia merasa bangga. Banyak komen yang bernada memuji, provokatif, dan menghujat perbuatan gila si gadis ini.

Kerana kanser lelaki ini kehilangan mata kirinya

Posted: 29 Nov 2012 07:00 AM PST

Kerana kanser lelaki ini kehilangan mata kirinya








 

Nama Website Terpanjang Dan Teraneh Di Dunia

Posted: 29 Nov 2012 06:00 AM PST


Unic29.com - Apa jadinya jika sebuah website memiliki nama yang cukup panjang, bahkan tepanjang di dunia. Ini adalah sebuah situs gabungan dari beberapa situs seperti google, facebook, youtube, yahoo, baidu, wikipedia, twitter, amazon, taobao. semua situs tersebut dijadikan satu seperti link di bawah ini:


http://www.googlefacebookyoutubeyahoobaiduwikipedialivetwitteramazontaobao.com/

Wow !! Seniman Ubah Cangkir Starbucks Jadi Kanvas Lukis

Posted: 29 Nov 2012 05:00 AM PST




Sumber

Hebat... Ada Hotel Terapung Di India

Posted: 29 Nov 2012 04:00 AM PST


  • detail berita



Bangunan ini telah dibangun sejak 1796 saat Maharaja Jagat Singh II berkuasa. Di dalam bangunan ini tersedia kamar - kamar yang sesuai untuk jadi kamar tidur sultan, dengan ukuran yang cukup untuk gajah tinggal di tempat ini, kolam renang dengan ukuran olimpiade, dan juga bak berendam di masing - masing kamar. Mesammesem mania untuk mencapai hotel ini, pihak hotel menyediakan sebuah angkutan khusus. Dan selama perjalanan menuju dan keluar hotel, mata para tamu akan ditutup agar setiap tamu akan merasa lebih terkejut ketika sampai di tempat ini.


Sumber

Unik !! Sarung Tangan Dengan Teknologi Bluetooth

Posted: 29 Nov 2012 03:00 AM PST


  • detail berita





Sumber 

Aneh !! Di Colombia, Lelaki Tidak Boleh Dibonceng

Posted: 29 Nov 2012 02:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

10 Kad Undangan Pernikahan Para Selebriti

Posted: 29 Nov 2012 01:00 AM PST


Inspirasi desain kad undangan pernikahan boleh datang dari mana saja, termasukdari selebriti. Pemilihan warna lembut dan detail kristal menjadi pilihan beberapa seleb dunia untuk kartu undangannya. Mesammesem mania berikut 10 undangan pesta pernikahan milik selebriti yang boleh jadi inspirasi di bawah ini :


Sumber

Aneh,, Wanita Ini Tidak Mahu Bercermin Selama 1 Tahun

Posted: 29 Nov 2012 12:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

OMG! Hidung Gadis Ini Bolong Tertusuk Screw Driver

Posted: 28 Nov 2012 11:30 PM PST


  • detail berita





Sumber

Hilang akal ke mak budak ni....

Posted: 28 Nov 2012 11:00 PM PST

Lihat gambar di bawah ini perhatikan ...ada akal ke mak budak ni...

Aneh !! Sudah Punya 5 Anak Tubuh Wanita Ini Tetap Langsing

Posted: 28 Nov 2012 10:30 PM PST


  • detail berita





Sumber 

Demi Wanita Lebih Muda, Lelaki Ini Ceraikan Isteri Jelang Ulang tahun Pernikahan Emas

Posted: 28 Nov 2012 10:00 PM PST


  • detail berita





Sumber 

Jika Bermalam Di Hotel, Periksa Dahulu Tilamnya Ya

Posted: 28 Nov 2012 09:30 PM PST


serangga
Pemilihan hotel yang bersih nampaknya perlu diperhatikan oleh para pelancong, agar kenyamanan saat berlibur tidak terganggu seperti salah satu pelancong yang satu ini.
Yup, pelancong itu bernama Debra Bratt, saat itu Ia terbangun di tengah malam dan menemukan banyak serangga yang merayap di tempat tidur dan juga tubuhnya. Akibatnya, Ia harus menenggak antibiotik kerana serangan dari serangga yang hidup ditilam itu, ungkapnya di Hartlepool Mail UK.
Untuk membuktikannya, saat itu pula Ia menjumput beberapa serangga itu dengan tisu guna melaporkannya kepada resepsionis hotel di pagi harinya.
Setelah laporan itu, selanjutnya Travelodge mengirimkan surat konfirmasi kepada Bratt tentang bilik yang Ia tempati di London Central Kings Cross Royal Scot Hotel itu. Setelah melakukan investigasi, ternyata memang ditemukan semacam koloni serangga di sana. Oleh kerana itu, sekarang ruangan itu masih dalam pengawasan pembasmi serangga.
Debra Bratt dan hotel Travelodge
Juru bicara pihak hotel pun mengatakan bahwa, "Kami akan melayani dan menolong para tamu yang merasa dirugikan atas pelayanan kami. Agar tamu kami merasa puas dan merasa tak menyesal pernah berkunjung ke hotel kami," tutupnya.

Ada Yang Mahu Beli Kalender Ini?? Dijamin Puas

Posted: 28 Nov 2012 09:00 PM PST


Tahun 2012 sebentar lagi akan meninggalkan kita, saat ini klub sepakbola ternama seperti Barcelona membuat sebuah gebrakan baru, yaitu mereka merilis sebuah kalender resmi fans kelab yang benar-benar tidak biasa dari biasanya.


Yup, kalender itu menampilkan wanita-wanita seksi sebagai model utamanya. Sebelumnya, pernak-pernik Los Blaugrana ini tadinya menggunakan gambar bintang kelab sepak bola mereka, seperti Lionel Messi, Xavi Hernandez, atau Andres Iniesta, namun hal itu tak terjadi lagi untuk tahun depan.
Kerana kalender untuk tahun depan yang akan dijual ke pasaran menampilkan sepasang wanita muda cantik yang hanya menggunakan lingerie tanpa memakai sehelai baju sedikit pun. Mereka ber-pose dengan atribut bendera Barca sebagai penutup tubuh mereka.
Berbagai pose erotis yang mampu membuat otak kita para lelaki melayang kemana-mana, pose erotis itu puas kalian plototi di tiap halaman yang jumlah keseluruhannya 12, sesuai dengan hitungan bulan dalam tahun Masehi.
Seperti yang dilansir Daily Mail, pihak fan Barca yang merilis kalender erotis ini, berharap dapat mengumpulkan dana yang lumayan dari hasil penjualan.
Berdasarkan pengakuan elemen Barcelonistas, seluruh hasil penjualan bakal disumbangkan dalam sebuah acara amal kepada pihak yang memerlukan bantuan dana.

Lucu betul betul bentuk belon-belon ini

Posted: 28 Nov 2012 08:30 PM PST


Balon biasanya berbentuk bulat atau lonjong. Akan tetapi dewasa ini balon semakin berkembang dalam bentuknya. Bahkan kini balon boleh di bentuk menyerupai sesuatu benda yang memiliki ukuran berkali-kali lipat dari ukuran balon tersebut. Teruja dengan bentuk balon-balon itu? 
 









 









 









 









 









 









 









 









 










 







 







 







 

Up load Foto Se*si Berseragam Polis, Wanita Ini Terancam 9 Bulan Penjara

Posted: 28 Nov 2012 08:00 PM PST


HATI-hati jika hendak mengp load foto ke situs microblogging.
Bulan Julai lalu, Wang Xiaomeng, seorang model perempuan di China mengunggah foto seksinya di Weibo.
Wang mempamerkan belahan pahanya yang mulus saat berpose hendak memakai stoking hitam.
Permasalahannya, Wang memakai seragam polis dalam foto yang dimuat naiknya ini.

Untuk foto tersebut, dia menulis status:
"Aku bekerja dalam tekanan, sebagai polis di kampung halamanku. Aku harus menghadiri pesta makan malam bersama pegawai pemerintahan sepanjang hari. Nama panggilanku Polis Cantik."
Mengutip Maydaily sedar status dan fotonya mengundang kontroversi, Wang lantas menghapusnya.
Namun tindakan ini terlanjur menyinggung polis'8 setempat. Proses hukum pun dijalankan

Ini Namanya Jaguh Photoshop, Lihat Saja Hasilnya (Foto)

Posted: 28 Nov 2012 07:30 PM PST








Dapatkah Ilusi Anamorphic Ini Mengelabui Penglihatanmu? [Video]

Posted: 28 Nov 2012 07:00 PM PST


Ini merupakan contoh ilusi optik hebat  dari seorang maestro ilusi optik favourite di YouTube,brusspup. Ilusi kali ini melibatkan sebuah objek berupa gambar 2D bersolusi tinggi yang jika dilihat pada posisi tertentu akan terlihat 100% seperti objek 3D sungguhan.
Suka dengan ilusi optik ini? 

Muka tertusuk pemutar skru

Posted: 28 Nov 2012 06:30 PM PST


BEIJING: Seorang kanak-kanak perempuan cedera selepas sebatang pemutar skru tertusuk pada mukanya.
Jiali dari Tianshui di wilayah Gansu, jatuh tersembam pada pemutar skru yang dipegangnya ketika melawat neneknya hingga menyebabkan alat itu menembusi hidungnya hingga ke soket mata. 
Dia bernasib baik kerana pemutar berkenaan tidak terkena otaknya.

Kanak-kanak itu kemudian dikejarkan ke hospital. Pakar perubatan melakukan beberapa siri imbasan sinar-X bagi memastikan dia tidak mengalami kecederaan berkekalan.



Pemutar berkenaan tertusuk begitu kuat dan berhampiran otaknya hingga menyebabkan doktor pada mulanya tidak pasti sama ada boleh menariknya keluar tanpa menyebabkan kecederaan serius berpanjangan pada Jiali.


Jiali dibawa ke hospital tempatan tetapi dipindahkan dua kali kerana kakitangan merasakan mereka tidak dapat menangani kes itu.

Satu sumber berkata: "Ada kebimbangan pemutar skru itu tidak dapat dicabut dengan selamat. Dua hospital pertama tidak dapat memikirkan tindakan yang perlu dilakukan. Mereka tidak pernah berdepan dengan kes seperti itu sebelum ini."

Bagaimanapun, ketua pakar bedah di hospital ketiga, Yu Qin mampu melakukannya kerana pernah berdepan dengan kes sama. - TS


sumber : mymetro

Seks untuk dapat kontrak

Posted: 28 Nov 2012 06:00 PM PST


ZHAO guna wang untuk rawat bapa.
ZHAO guna wang untuk rawat bapa.
BEIJING: Inilah wanita yang dirakam mengadakan seks dengan pegawai Parti Komunis China dalam video yang tersebar di Internet sehingga menggemparkan seluruh negara itu.
Lei Zhengfu, ketua parti peringkat daerah di Chongqing, bandar di barat daya China, dipecat selepas video itu tersebar awal bulan ini.
Wanita itu mulanya didakwa perempuan simpanan Lei. Bagaimanapun, laporan terbaru berkata, dia sebenarnya pelacur yang diupah oleh sebuah syarikat pembinaan bagi mendapatkan kontrak daripada pegawai terbabit.

Zhao Hongxia yang berusia 18 tahun ketika video itu dirakam pada 2007, menulis dalam blognya bahawa dia dibayar RM25,000 untuk tidur bersama Lei.

Katanya, wang berkenaan digunakan untuk membayar bil perubatan bapanya.

Zhao yang kini berusaia 23 tahun dan sudah menjadi jururawat berkata, dia ditawarkan wang itu oleh ketua sebuah syarikat hartanah.

"Dia berterus terang, bertanya sama ada saya mahu jadi pelacur, melayani pegawai kerajaan yang mempunyai hubungan perniagaan dengannya," kata Zhao.

Video itu mencetuskan satu lagi skandal dalam Parti Komunis di bandar yang sebelum ini diketuai oleh Bo Xilai, ahli politik yang dipecat sebelum ini.

Bagaimanapun, ia mungkin hanya satu permulaan apabila seorang bekas wartawan berkata, dia mungkin mendedahkan video serupa membabitkan lebih ramai pegawai bandar raya itu sedikit masa lagi.

Parti itu sebelum ini berdepan dengan skandal yang menyebabkan pemecatan Bo dan memburukkan lagi reputasi parti di mata orang ramai.

Chongqing, bandar raya yang diketuainya, digambarkan oleh pendakwa raya dan media sebagai penuh dengan penyalahgunaan kuasa dan rasuah.

Isteri Bo didapati bersalah membunuh seorang ahli perniagaan Britain sementara dia sendiri berdepan dengan tuduhan rasuah serta menghalang keadilan dalam kes pembunuhan itu.

Berita mengenai video seks itu yang dipercayai dirakam pada 2007 hanya tersebar bulan ini ketika barisan pemimpin baru China meningkatkan usaha memerangi rasuah.

Video itu tersebar di Internet negara itu pada 20 November selepas imej rakaman itu dimuatnaikkan oleh bekas wartawan, Zhu Ruifen menerusi laman webnya yang didaftarkan di Hong Kong.

Video berkenaan yang dirakam secara sulit dari meja sebelah katil menunjukkan Lei mengadakan seks dengan wanita itu.

Zhu memberitahu wartawan bahawa Zhao, yang wajahnya tidak kelihatan dalam gambar yang dipetik daripada video itu, diupah oleh sebuah syarikat pembinaan untuk tidur dengan Lei sebagai balasan memperoleh kontrak.

Syarikat itu kemudian cuba menggunakan video itu untuk memeras lebih banyak kontrak daripada Lei.

Zhu berkata, dia memperoleh video itu daripada petugas Biro Keselamatan Awam Chongqing yang tidak mahu dikenali.

Menurutnya, dia juga diberikan video serupa membabitkan lima pegawai bandar raya itu yang lain tetapi kini berusaha mengesahkan kandungannya sebelum mendedahkannya kepada umum. - DT

sumber : mymetro

Dibunuh sebab muzik

Posted: 28 Nov 2012 05:45 PM PST


MIAMI: Seorang remaja di Florida, ditembak mati oleh lelaki yang beberapa minit sebelum itu telah meminta mangsa dan rakannya mengurangkan bunyi muzik dari stereo kereta mereka, kata pegawai polis, semalam.
Leftenan Rob Schoonover dari Jabatan Sheriff berkata, Jordan Davis, 17, ditembak sekurang-kurangnya dua kali oleh Michael Dunn, seorang ahli perniagaan berusia 45 tahun yang ditahan selepas kejadian Jumaat lalu di Jacksonville. 
Kejadian itu berlaku apabila Dunn, seorang lelaki berkulit putih, berdepan dengan Davis, seorang lelaki kulit hitam dan memberitahunya bunyi muzik dari kereta SUV remaja itu, terlalu kuat.

"Jordan dan Dunn bertengkar dan Dunn mengeluarkan senjata api dan menembak lapan atau sembilan kali dan peluru mengenai tubuh Jordan dua kali. Tiada mangsa lain cedera," kata Schoonover.

Tiada senjata api lain ditemui dalam SUV itu.

Teman wanita Dunn membeli-belah di kedai berdekatan ketika kejadian itu berlaku.

Dunn ke situ untuk menghadiri majlis perkahwinan anak lelakinya.

Dia meninggalkan tempat kejadian dan kembali ke hotelnya tetapi polis berjaya menjejaki Dunn melalui rakaman kamera litar tertutup.

Bapa mangsa, Ron Davis memberitahu rangkaian televisyen tempatan, dia mahu keadilan ditegakkan, "tidak kira sama ada melalui sistem perundangan" atau Tuhan.

"Tuhan akan menghukum perbuatannya, jadi saya takkan buat apa-apa terhadapnya," kata Davis kepada saluran televisyen WAWS.

Februari lalu, masalah perkauman memuncak di Florida apabila seorang remaja kulit hitam tidak bersenjata, Trayvon Martin, ditembak mati oleh seorang penyelaras kejiranan Hispanik, George Zimmerman. - AFP

sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment