borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


Video Burung Kakaktua Nyanyi Gangnam Style

Posted: 19 Nov 2012 08:45 AM PST




Sumber

Ibu Shock, Anaknya Menelefon Sebulan Setelah Meninggal

Posted: 19 Nov 2012 08:30 AM PST



DAILYMAIL.CO.UK - Seorang ibu shock setelah setelah mendapatkan panggilan telepon dari anaknya yang telah meninggal - sebulan setelah dia pikir dia telah menguburkan anaknya. Gilsimar de Souza, 35, seharusnya telah tewas setelah tertabrak sebuah truk pada 17 Oktober. Dia dikuburkan di sebuah pemakaman di Uberaba, di negara tenggara Brazil Minas Gerais, setelah ibu dan bibinya positif mengidentifikasi tubuhnya.

Tapi Tuan de Souza sebenarnya pulih dari kecanduan di pusat rehabilitasi di Uberlandia, 70 mil jauhnya. Dan minggu ini tukang batu itu memutuskan untuk berhubungan dengan keluarganya untuk membiarkan mereka tahu bagaimana keadaannya.


Ibunya, Luzia de Matos, mengatakan: "Aku benar-benar tidak meragukan lagi itu adalah anakku yang aku kubur. Aku histeriia dengan kesedihan. "Aku hanya pernah melihat anakku dua hari sebelumnya dan aku tahu itu dia. Dia juga pernah mengatakan kepadaku ia akan pergi ke klinik dan kecelakaan terjadi di jalan yang sama pada hari yang sama. Ketika aku menyadari itu adalah dia, aku langsung shock, aku jatuh ke lantai dan tidak boleh bergerak. Seluruh tubuhku kaku."

Tuan De Souza, yang berencana untuk tinggal di pusat pemulihan, mengatakan: "Aku ingin memberikan ibuku beberapa khabar baik, bahwa aku baik-baik saja. "Aku tidak tahu bahwa aku telah terkubur sebulan lalu. Aku bahkan memiliki sebuah batu nisan. Dia tidak percaya itu aku. Aku harus mengatakan beberapa hal yang terjadi di masa lalu untuk mendapatkan dia untuk percaya bahwa itu benar-benar aku. Lalu telepon terputus. "

Nyonya de Matos khabarnya kemudian pulih dari shock dan berencana untuk mengadakan pesta untuk merayakan kembali sang anak. Dia berkata: "Aku melompat dan tertawa dengan kebahagiaan. Itu seperti emosi. Aku begituingin memeluknya. "

Potret Diri Seorang Gadis Anorexia Parah (Foto)

Posted: 19 Nov 2012 08:15 AM PST


Anorexia adalah penyakit gangguan makan akut yang kini banyak menimpa perempuan, khususnya perempuan remaja. penderita anorexia sangat takut makanan dapat membuat tubuhnya gemuk. Oleh kerana itu mereka menaham lapar sampai pada tingkat yang ekstrim.

Akibatnya tubuh para penderita anorexia hanya tinggal tulang berbalut kulit. Dan seorang gadis penderita anorexia yang bernama Chica mengupload bentuk tubuhnya hanya hanya tinggal tulang berbalut kulit ke internet.







Benar-benar memprihatinkan sekaligus mengerikan. Banyak wanita masa kini masih masih banyak disesatkan bahwa menjadi kurus adalah cantik.
(dari berbagai sumber)

(Foto) Sensasi Gila Lady Gaga Saat Mengunjungi Rio De Janeiro

Posted: 19 Nov 2012 08:00 AM PST


Lady Gaga belum lama ini mengunjungi Rio de Janeiro, Brazil dalam rangka tugasnya sebagai duta UNESCO. Di sana ia mengunjungi perkampungan  dan bermain dengan anak-anak setempat.

Namun, seperti biasa, ia tak lupa untuk membuat sensasi. Ia tertangkap kamera sedang setengah telanjang di balkon hotel tempatnya menginap sesaat setelah baru bangun.




Ia tertangkap kamera paparazzi sedang mengambil sebuah kelapa muda di balkoni kamarnya. Apakah ia sengaja memamerkan tubuhnya?

Yang pasti bukan Lady Gaga namanya kalau tidak boleh mencium peluang untuk membuat sensasi.
(Celebuzz)

Ini patung ke manusia?

Posted: 19 Nov 2012 07:00 AM PST


Lukyanova
Made-up: Lukyanova has amassed a sizeable online following and recently did a shoot for V Magazine

Lukyanova
Real or fake: Valeria Lukyanova, the Human Barbie, insists she's never had plastic surgery


Lukyanova
Fake: Lukyanova's drastically different appearance in this YouTube video casts doubt on whether she uses PhotoShop in her photo shoots
Lukyanova
Oddity: Lukyanova's strange appearance has led TheDirty to label her the 'Michael Jackson of the Ukraine'

Lukyanova
Glad: Lukyanova told interviewers that critics who said she used plastic surgery were justying 'not wanting to strive for self-improvement'
Lukyanova
Plastic: In her latest video Lukyanova complains that she can't support 'her big head' with her 'tiny neck'

Anjing tiru cara Lady Gaga berpakaian

Posted: 19 Nov 2012 06:00 AM PST

Max in a meat dress
Sausage dog: Max modelling his own version of Lady Gaga's iconic meat dress, which was a sought-after Halloween costume in 2010

Outlandish: Lady Gaga, pictured, backstage at the MTV Video Music Awards 2010 

Outlandish: Lady Gaga, pictured, at the 2010 MTV Video Music Awards in her meat dress


Colourful: Lay Z Gaga wears a wig, green cape and glasses for the August month of the Bred This Way calendar by Lara Jo Regan
Colourful: Lay Z Gaga wears a wig, green cape and glasses for the August month of the Bred This Way calendar by Lara Jo Regan

Spiky: Max the dog modelling a design worn by Lady Gaga
Spiky: Max the dog modelling a design worn by Lady Gaga, with a matching bone
Ice cool: Lady Gaga's strikingly spiky outfit was recreated by Max the dog
Ice cool: Lady Gaga's strikingly spiky outfit was recreated by Max the dog

DUTA WANITA yang SUKSES menguruskan BADAN GEMUK nya

Posted: 19 Nov 2012 05:00 AM PST


Riddle of the Day: Are These Women Family or Friends?
Actually they're the same person! 31 Year old Claire Esop won "Slimmer of the Year" for her dramatic weightloss of 11 st 7.5lb (69kg). Here are the before and after pics of Claire who is now only half the weight she used to be at a smaller, 10 st 1.5lb (63.5kg).
2Riddle of the Day: Are These Women Family or Friends?
3Riddle of the Day: Are These Women Family or Friends?
4Riddle of the Day: Are These Women Family or Friends?
5Riddle of the Day: Are These Women Family or Friends?
6Riddle of the Day: Are These Women Family or Friends?
7Riddle of the Day: Are These Women Family or Friends?

Lelaki China Ini Menjual Robot Untuk Bayar Hutang

Posted: 19 Nov 2012 04:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

Bilik Moden Yang Super Canggih, Multi Fungsi

Posted: 19 Nov 2012 03:00 AM PST




Sumber

Gadis cantik ini kena Sindrom Putri Tidur

Posted: 19 Nov 2012 02:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

Mengintip Gaya Berkasih Orang Jepun

Posted: 19 Nov 2012 01:00 AM PST


1. Moment kokuhaku (tegur)
Di Jepun moment menegur awek namanya Kokuhaku, biasanya sebelum menyatakan cinta, seorang mengajak  wanita berjalan beramai-ramai dengn yang lain. Nah waktu dalam perjalanan pulang dari jalan-jalan itulah, si cowok bakal menegur yang disukainya.
2. Tidak kata cinta, Cuma kata suka
Pasangan pacaran di Jepun tak pernah kata Aishiteru (cinta) ke pasangannya. Mereka Cuma bilang Daisuki (suka banget) ke pasangannya. Hal ini kerana ungkapan aishiteru hanya diungkapkan lelaki kepada wanita jika mereka sudah memutuskan akan melanjutkan hubungan ke jenjang pernikahan.
3. First date  di Restaurant mewah
Nah, ketika baru saja menjadi pasangan, lelaki Jepun akan mengajak aweknya untuk dating pertama di sebuah Restaurant mewah
4. Tidak menjemput pasangan
Tradisi hantar jemput pasangan di Jepun dengan di kita tak sama. Kerana di Jepun sebagian besar penduduknya menggunakan kereta api sebagai sebagai sarana transportasi, maka pasangan pacaran lebih banyak bertemu di stesen daripada menjemput ke rumah pasangannya. Begitu juga waktu pulang dating mereka akan berpisah di stesen. Ketika suda sampai di rumah masing-masing, si boyfriend bakal sms aweknya buat memastikan aweknya sampai rumah dengan keadaan selamat.
5. Tidak ada istilah belanja
Nah yang satu ini  harus ditiru sama pasangan berkasih Di Jepun tak ada tradisi awek makan dibayarin kekasihnya. Habis makan ya bayar sendiri-sendiri.

6. Tidak mengenalkan ke orang tua sampai memutuskan untuk menikah
Di Jepun, mengenalkan pasangan ke orang tua ga akan dilakukan sampai  serius dan memutuskan untuk menikah.

Seniman Ini Melukis dengan Cap Jari

Posted: 19 Nov 2012 12:00 AM PST




Sumber

[Foto] Edan! Lexus RX 350 Masih Baru Ini Dihancurkan Jadi Besi Buruk

Posted: 18 Nov 2012 11:30 PM PST


Wowww Edan !  Kereta sebagus begini dan masih baru dihancurkan jadi besi  buruk Gan! Merknya Lexus Tipe RX350 Gan!Kenapa ya?

Perog** kena LI*AT… padan muka

Posted: 18 Nov 2012 11:08 PM PST


Malaun sekor ni sebenarnya cuba memperkosa seorang guru muda yang kemudiannya menjerit setelah malaun malang ni masuk bilik tidurnya dan cuba merogol tapi jeritan mangsa menarik perhatian jiran tetangga beliau. Bermulalah episod malang buat siperogol…
Apalagi… bila dapat ditangkap, sakanlah kena belasah mamat separuh umur ni kena bedal hingga patah tulang tengkorak, rahang retak, patah tulang rusuk. Bukan setakat kena bedal, mamat yang kempunan merogol ni diliwat dengan botol kaca dan menurut doktor kecederaan anusnya teruk sekali. Padanlah muka… barulah tau langit tu tinggi ke rendah.
Tidak terhenti disitu, mereka mahukan hukuman yang lebih berat buat perogol, mereka ingin memotong zakar dan menggantung sampai mati, namun pemangsa ini bernasib baik, polis sampai tepat pada masanya dan menyelamatkan dia. Sah! tobat lepas ni.
Pengajaran bagi perogol ini berlaku di Mexico.
sumber : bestoneoffour:wordpress

Adakah patut?

Posted: 18 Nov 2012 10:30 PM PST

Bapak edan ini…gara-gara hanya mahu ambil foto, anaknya dikepit sampai begini

Posted: 18 Nov 2012 10:00 PM PST


Bapak edan ini…gara-gara hanya mahu ambil foto, anaknya dikepit sampai begini ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ternyata Hanya 8 Pilot di Dunia dan 1 Syarikat Penerbangan Yang Diperkenankan Mendarat di Lapangan Terbang ini

Posted: 18 Nov 2012 09:30 PM PST


Sebuah lapangan terbang yang berada di kakiGunung Himalaya ini sudah terkenal sebagai tempat pendaratan paling berbahaya di duniaBandara Paro di Butan adalah sebuah bandara berlokasi 1,5 mil di atas laut dan dikelilingi oleh tumbuhan pinus setinggi 18 ribu kaki.
Kerana proses pendaratan yang berbahaya di bandara ini, hanya 8 pilot di dunia yang lulus kualifikasi. Hingga Julai 2011, tercatat hanya ada satu syarikat penerbangan yang diperkenankan menggunakan fasilitas ini yaitu Druk Air.
Panjang lintasan lapangan terbang ini diketahui hanya 6.500 kaki. Hal ini membuat Bandara Paromerupakan salah salah bandara terpendek di atas laut.
Pesawat yang akan mendarat di wilayah ini harus berupaya sekuat tenaga melewati puluhan rumah yang tersebar di sisi gunung dengan ketinggian atap cukup menjulang.
Hembusan angin yang kencang sepanjang bukit, seringkali menyebabkan turbulensi pada badan pesawat. Para penumpang yang pernah memiliki pengalaman melintasi lapangan terbang ini menjulukinya sebagai pendaratan paling mengerikan.
Bandara Paro - Butan

Karena begitu sulitnya, jadual penerbangan di wilayah ini hanya diperbolehkan ketika cuaca cerah dan memiliki jarak pandang yang mencukupi. Syarat ini diperlukan kerana pilot harus mengandalkan penglihatan mata dibandingkan alat-alat automatik dari pesawat.
"]
Butan-Himalaya [Paro Airport
Kendati cukup sulit disinggahi, pemandangan yang ditawarkan Himalaya sangat mengagumkan. Diperkirakan sekitar 30 ribu pelancong menggunakan lapangan terbang ini setiap tahun. Saat ini, Bhutan sebetulnya tengah membangun salah satu lapangan terbang, Yongphulla di wilayah Trashigang.
Paro International Airport – Bhutan
Buddha Air merupakan satu-satunya maskapai penerbangan internasional yang boleh menggunakan bandara ini. Seluruh maskapai yang akan terbang ke Paro harus mendarat terlebih dahulu di bandara milik negara terdekat Bhutan. Selanjutnya penumpang menggunakan penerbangan lanjutan. [Sumber VIVAnews]

[Video] Edan! Anak Ini Nakal , Skirt Ibunya Ditarik Gara-Gara Keinginannya Tidak Dituruti

Posted: 18 Nov 2012 09:00 PM PST


Walah….  anak nakal sekali, kerana keinginannya tidak dituruti oleh ibunya… skirt sang ibu malah ditarik  :)

[Foto] Cara Unik dan Kreatif Petugas Kebersihan di China

Posted: 18 Nov 2012 08:30 PM PST



……Video……

Weleh…Weleh…Weleh

OMG! Mayat Digali dan Diro*ol

Posted: 18 Nov 2012 08:00 PM PST



Wanita di bawah ini mangsa bunuh dan mayatnya telah dibedah untuk bantuan siasatan. Seperti biasa selepas selesai segala urusan mayat ditanam di kubur yang ditetapkan. Nasib malang mangsa ini tidak terhenti disini, bukan sahaja dibunuh, tambah malang lagi, … nak panggil apa pun tak taulah, haiwan dah tentu tak buat kerja macam ni… sekor mamat ni yang sangap sangat pergi korek balik mayat dan rogol mayat malang ni sepuas-puasnya.
SUMBER :bestoneoffour.wordpress.com

Tahukah anda mengapa gadis ini menutup mata pasangannya

Posted: 18 Nov 2012 07:30 PM PST


Tahukah anda mengapa gadis ini menutup mata pasangannya 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Foto-Foto Seni Seorang Gadis Dalam Dunia Miniatur

Posted: 18 Nov 2012 07:00 PM PST


Weleh…Weleh…Weleh

Mumia anjing ditemui di Mexico

Posted: 18 Nov 2012 06:30 PM PST



RANGKA mumia anjing ini dipercayai yang pertama ditemui di Mexico.


BANDAR MEXICO - Rangka seekor mumia anjing yang dipercayai berusia kira-kira 1,000 tahun ditemui di Cueva de la Candelaria, Coahuila pada 12 November lalu di sini, lapor sebuah akhbar semalam.
Mumia tersebut merupakan satu-satunya artifak seumpamanya yang ditemui di sini.
Ia dijangka menjalani beberapa kajian seperti radiografi dan analisis ujian asid deoksiribonukleik (DNA) oleh Institut Antropologi dan Sejarah Kebangsaan Mexico (INAH) untuk dipulihkan.
Seorang pakar arkeologi INAH, Isaac Aquino Toledo berkata, ia merupakan salah satu daripada beberapa spesimen mumia anjing yang ditemui di dunia. Mumia anjing biasanya ditemui di Mesir dan Peru.
Spesimen itu akan disimpan bersama-sama dengan 2,500 bahan arkeologi lain yang ditemui pada tahun 1953.
Penemuan itu menguatkan lagi pendapat bahawa anjing ditanam bersama-sama tuannya dalam pengebumian orang nomad di rantau ini.
Beberapa objek lain yang ditemui bersama anjing mumia tersebut ialah tekstil, anyaman rotan, kayu, artifak tulang serta 200 rangka tulang manusia. - Reuters

sumber : kosmo online

Lady Gaga tweet video se*si sebelum konsert

Posted: 18 Nov 2012 06:00 PM PST

LADY GAGA



BUENOS AIRES, Argentina - Tweet penyanyi yang sering tampil dengan imej pelik, Lady Gaga semakin mendapat perhatian menjelang konsertnya di sini pada Jumaat depan.
Gaga yang mempunyai seramai 30 juta pengikut laman Twitter dikatakan berkongsi satu pautan bagi membolehkan peminatnya menonton satu klip video pendek.
Klip video itu menunjukkan Gaga membuat tarian tiang dan bergurau dengan dua orang wanita lain di dalam sebuah tab mandi. "Ini satu kejutan untuk anda semua. Sudah sedia untuk anda rasainya," kata Gaga.
Sebelum ini, di antara konsert di Brazil dan Argentina, Gaga pernah menghantar satu gambar ke laman Twitternya. Gambar itu memaparkan dia memakai pakaian dalam dan kasut tumit tinggi di atas sisa kek strawberi.
Selepas Argentina, Gaga dijadual meneruskan siri jelajah konsert Born This Way Ball ke Santiago, Chile; Lima, Peru; dan Asuncion, Paraguay. Konsert sama juga bakal diadakan di Afrika, Eropah dan Amerika Utara. - Agensi
sumber : kosmo online

Curi pisau kelar leher sendiri

Posted: 18 Nov 2012 05:00 PM PST


TUMPAT – Seorang peniaga wanita berdepan detik-detik cemas apabila seorang pemuda menceroboh kedai makannya di Kampung Ana di sini semalam sambil menjerit meminta pisau.
Selepas mencapai sebilah pisau di atas meja, lelaki berusia 20-an itu kemudian mengelar lehernya sendiri sebelum beredar.
Cerita Zaleha Awang Hamat, 50, kejadian tersebut berlaku pada pukul 7.30 pagi dan ketika itu kedai makan Zaleha belum dibuka kecuali pintu dapur.
"Semasa menjerang air tiba-tiba seorang lelaki masuk ke dapur sambil menjerit meminta pisau.
"Lelaki itu kemudian terus mencapai pisau di atas meja sebelum mengelar leher sendiri," kata wanita itu yang masih takut mengingati kejadian tersebut.
sumber : kosmo online

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment