borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


FOTO: Justin Bieber Lempar Wartawan Dengan Botol

Posted: 17 Dec 2012 08:45 AM PST


Entah ada apa dengan Justin Bieber dengan paparazzi, idola remaja wanita tersebut sepertinya sering sekali  terlibat perselisihan dengan paparazzi. Setelah dulu memukul wartawan, kali ini Justin melempar mereka dengan botol yang diremasnya!

Justin keluar dari kedai dengan meremas sebuah botol.
`

Dia meremukkan botol tersebut sepenuh hati!
2

Lihat saja otot-ototnya keluar semua!
3

Kemudian, dia membuang airnya (ya, itu termasuk perbuatan yang dilarang disana)
4

Dan....

Dia melemparnya ke wartawan!
6
(FOTO: via Buzzfeed)

Ada apa gerangan dengan Justin?

Ini Jadinya Jika Selebriti Jadi Sosok The Hobbit!

Posted: 17 Dec 2012 08:30 AM PST


DAILYMAIL.CO.UK - Angelina Jolie, Brad Pitt dan Rhianna mungkin saja menjadi simbol seks tetapi tampilan hobbit tidak sesuai dengan mereka. Potret aneh yang dibuat dengan menggunakan software morphing wajah, yang dapat mengambil dua gambar terpisah dan menemukan titik tengah antara mereka.

Film baru, The Hobbit: An Unexpected Journey, sudah memcahkan dua reeker AS di box office dengan menjadi film Natal terlaris tertinggi sepanjang masa. Adaptasi Peter Jackson dari novel klasik JRR Tolkien menggebrak dengan keuntungan sebesar $ 37.500.000 - pembuka Jumaat  Disember terbesar  dalam sejarah negeri.

Angelina Jolie

Victoria Beckham

Rihanna


David Beckham


Brad Pitt

Lihat Kanye West Nyanyi Pakai Skirt Di Konsert 12-12-12

Posted: 17 Dec 2012 08:15 AM PST


Jika Kim Kardashian senang menggunakan pakaian yang aneh, ternyata kekasihnya, Kanye West, juga sama!

1
(Swaggernewyork.com)

Hari Rabu silam, digelar konser 12-12-12: Konser untuk Badai Sandy. Banyak bintang yang ikut menghibur disana, termasuk Kanye West. Dia menyanyikan lagu "Clique", "Mercy", "Jesus Walks", dan masih banyak lagi.

Namun bukan nyanyian Kanye yang luar biasa menyentuh yang menjadi sorotan, melainkan pakaiannya. Saat itu, Kanye menggunakan skirt kulit yang dipadukan dengan legging kulit! Bawahan tersebut digunakan bersama dengan atasan sweater yang juga berwarna hitam.

1
(Gossip Cop)

Hmm, kira-kira siapa ya yang mendandaninya?

Sungguh malang nasib abang ni...kesepian (foto)

Posted: 17 Dec 2012 08:00 AM PST

Sepasang Gunting Menyelematkan Hidup Bayi Prematur

Posted: 17 Dec 2012 06:00 AM PST




Sumber 

Lelaki Ini Mengganti Nama Belakangnya Menjadi Headsetdotcom

Posted: 17 Dec 2012 05:00 AM PST




Sumber 

Wah, Ini Dia Museum Pisang Internasional

Posted: 17 Dec 2012 04:00 AM PST




Sumber 

Hebat, Lukisan Cantik Dari Tumpahan Minuman

Posted: 17 Dec 2012 03:00 AM PST


Tumpahan kopi kerap menjadi noda yang menjengkelkan, terutama tumpahan minuman berwarna pekat seperti kopi. Namun yang menjadi berita unik , tumpahan dari kopi justru menjelma menjadi lukisan yang cantik ditangan Josephine Ryan yang menggunakan kopi untuk dakwat lukisannya. 


Sumber

Kenshiro, Robot Berkerangka dan Berotot

Posted: 17 Dec 2012 02:00 AM PST


Lama-lama sepertinya keberadaan manusia memang dapat digantikan oleh para robot-robot ciptaan manusia. Contohnya saja robot humanoid yang dilengkapi dengan kerangka dan otot ini. Robot yang dijuluki Kenshiro ini memang disebarkan sebagai robot kloningan manusia. Tak tanggung-tanggung, robot ini pun juga dilengkapi dengan daging buatan juga lho. Robot ini adalah hasil kreasi seorang peneliti bernama Yuto Nakanishi beserta team-nya di universitas Tokyo. Sayangnya, robot ini masih dalam tahap penyempurnaan kerana robot yang memiliki berat sekitar 50 Kg dan tinggi 158 cm ini belum memiliki tengkorak kepala yang diinginkan

Pasangan Ini Nikah Lagi Setelah 30 Tahun Cerai Berkat Anak

Posted: 17 Dec 2012 01:00 AM PST




Sumber

Sanggup korang kerja macam pak cik ni?

Posted: 17 Dec 2012 12:00 AM PST




Suasana rumah pelacuran di Jerman

Posted: 16 Dec 2012 11:30 PM PST


Rumah bordil atau pelacuran  adalah tempat untuk melakukan adegan dewasa untuk orang-orang yang ingin menikmati cinta sesaat. 

Seperti apa keadaan rumah bordil di jerman ini. lihat dibawah ini:























































Read more: wisbenbae 

Ibu Barbie Ini Hadiahi Puteri Kecilnya Voucher Operasi Plastik Lagi

Posted: 16 Dec 2012 11:00 PM PST




Sumber 

Inilah Foto Pertama di Dunia Yang Diupload Ke Internet

Posted: 16 Dec 2012 10:30 PM PST

Pada pandangan pertama, jelas sekali foto ini terlihat buruk, terlebih dengan kemajuan teknologi Photoshop ataupun Facebook. Tapi justru foto ini adalah foto bersejarah. foto dari empat perempuan dalam pose menggoda diyakini sebagai gambar pertama yang pernah di upload ke Internet.

Para wanita yang menarik ini ditampilkan 20 tahun yang lalu. Mereka adalah anggota dari sebuah Band Parodi yang merupakan pekerja di Laboratorium CERN. Band, yang dikenal sebagai Les Cernettes Horribles, beranggotakan asisten administrasi di Laboratorium dan mitra ilmuwan, menurut Motherboard Website, yang telah meneliti asal foto itu.


ILUSI OPTIK paling hebat : apakah di GAMBAR ini kamu melihat DANAU ?

Posted: 16 Dec 2012 10:00 PM PST

 v


v


v


v


v

ini jawapanya

This is one of the best optical illusions I've ever seen, maybe because it's pretty cool and because it took me about 5 minutes to see the real thing.
What about you, what do you see in the picture, a lake?
Go inside the post to see what it really is.

Restoran Hobbit Ada di Dunia Nyata

Posted: 16 Dec 2012 09:30 PM PST


 Bar yang ditujukan untuk para fans Lord of The Rings dan The Hobbit ini akan menyediakan Anda nuansa yang berbeda dari restoran dan bar yang pernah ada. Tempat yang dijuluki "The Green Dragon" ini adalah tempat yang tepat untuk makan, minum, bertemu, dan juga beristirahat. Oiya, jika Anda sungguh-sungguh bercuti ke tempat ini, maka Anda harus siap mengeluarkan wang yang cukup dalam, kerana tempat ini hanya ada satu-satunya di Hobitton (Matamata), New Zealand.

 









 








 









 









Tonsure Market, Video Wanita Cantik Jepun Yang Dibotaki

Posted: 16 Dec 2012 09:00 PM PST


Yap, ini benar-benar terjadi. Beberapa wanita di Jepun, rela menggondolkan kepalanya. Alasan setiap wanita ini berbeza-beza. Dan bahkan sudah beredar 50 video dalam bentuk DVD yang menayangkan aksi penggondolan kepala mereka.
Tonsure Market, menyediakan DVD yang mereka rakam sebagai aksi penggondolan rambut wanita Jepun. Dimulai dari wajah sebelum digondol sampai setelah digondoli. Dan anehnya, mereka mempunyai topik tersendiri dalam setiap aksi pemangkasan rambut tersebut.
Setiap serial DVD nya, berdurasi antara 20-30 minit. Semua video, dapat Anda beli secara online di teihatsu.com. Harganya berkisar antara 6000 – 20,000 yen atau $72 – $242 US. Video termahal berjudul "Tonsure Festival", seharga 33,000 yen ($400).
Beberapa serial DVD nya:
Serial "Jesus Miracle"
Serial "Cutie Doll"
Serial "Precious Tear" Air Mata Bahagia

Bagaimana? Ada yang berminat menjadi salah satu dari mereka?

Di Café Ini Semua Lelaki Mesti Berpakaian Wanita

Posted: 16 Dec 2012 08:30 PM PST


Nama Cafe ini adalah Onna no Ko Club, atau Girls Club. Café yang terletak di Shinjuku, Tokyo ini menawarkan pengalaman cross dressing atau berpakaian dan berdandan seperti wanita kepada para pria yang berkunjung ke sana. Café ini baru dibuka pada 1 Disember yang lalu.
Café ini mengutamakan mengajak para lelaki Jepun yang belum pernah melakukan cross dressing untuk merasakan sensasi pengalaman berpakaian seperti perempuan. Café ini dilengkapi dengan pakaian, wig, dan make up yang dapat digunakan oleh para pengunjung. Para pengunjung akan didandani oleh petugas di café tersebut, dan diperbolehkan memakai dandanan mereka untuk berjalan-jalan ke luar di sekitar lingkungan café. Tidak hanya pakaian dan make up, bahkan seluar dalam wnaita dan stocking pun tersedia untuk pengunjung, tapi tidak dipinjamkan, harus dibeli.
Walaupun café ini untuk para crossdresser bukan berarti wanita tidak boleh masuk ke café ini. Bagi para wanita dan lelaki yang ingin berkunjung ke café ini dan telah mengenakan pakaian wanita maka masuk ke café ini hanya dikenakan biaya 2000 yen sedangkan untuklelaki yang belum mengenakan pakaian wanita, dikenakan biaya masuk ke café ini sebesar 3000 yen. Minuman yang disediakan di dalam café ini semuanya seharga 500 yen.

Sumber: rocketnews24.com

Seluar dalam beraroma 'adik perempuan'

Posted: 16 Dec 2012 08:00 PM PST

Tamatoys kembali melaunching sebuah produk yang tak kalah "wow" yaitu seluar dalam perempuan dengan aroma yang dikatakan sebagai aroma "adik perempuan". Jadi seluar dalam yang dijual bukanlah benar-benar bekas pakai, melainkan seluar dalam wanita baru yang telah diberi "aroma" sehingga seperti seluar dalam bekas pakai.
Produk ini diberi nama "Striped Panties that Smell Like Little Sister" dan dijual mulai  13 Disember yang lalu secara online melalui website NSFW. Seluar dalam ini berukuran M dan telah diberi aroma "adik perempuan" sehingga terlihat seperti seluar dalam bekas pakai.
Produk ini tersedia dalam 3 warna yang masing-masing memiliki "aroma berbeaa iaitu,
Aroma manis dari adik perempuan yang manja
 Aroma imut dari adik perempuan yang selalu perhatian dan menyayangi kakak laki-lakinya
Aroma segar dari adik perempuan yang energic
Produk ini dijual seharga 980 yen, dan setiap pack-nya terdiri dari sepasang celana dalam. Ada yang ingin membeli??
Sumber: Tamatoys

5 Perempuan yang Menjual Mahkotanya

Posted: 16 Dec 2012 07:30 PM PST


Entah putus asa, mencari jalan pintas tercepat ataupun hanya untuk meraih populariti dan keberuntungan, beberapa gadis di dunia ramai diberitakan melelang 'kegadisannya' (selanjutnya ditulis mahkota). Yang paling terbaru tentu saja seorang gadis asal Brasil, yang melelang mahkotanya untuk membantu kaum miskin mendapatkan tempat tinggal dan membiayai pendidikan lanjutnya. Meskipun demikian ada beberapa motif naif dari pelelongan 'mahkota' tersebut. Berikut 5 gadis yang menjual

1. Catarina Migliorini
Gadis 21 tahun asal Brasil, Catarina Migliorini dikabarkan telah melelong keperawanannya seharga 780.000 dolar AS. Sebenarnya motivasi Catarina menjual mahkotanya adalah untuk tujuan yang baik. Kepada media massa ia mengatakan bahwa 90%  hasil lelong 'mahkotanya' akan disumbangkan untuk membangun permukiman bagi masyarakat miskin di Santa Catarina, Brasil.

2. Natalie Dylan
Natalie Dylan seorang mahasiswi yang berhasil meraih gelar sarjananya dari Sacramento State,  mendatangi Howard Stern untuk menawarkan 'mahkotanya' sebagai biaya kuliah September 2008. Khabar terakhir, pihak kampus tidak tahu-menahu mengenai peristiwa tersebut. Namun aksi pelelongan 'mahkota' tersebut menarik minat Kira-kira 10 ribu orang laki-laki menyatakan ikut lelong tersebut, dan sampai saat ini harga tertinggi penawaran lelang sebesar 3.8 juta dolar AS, dan penawaran ini untuk berlaku untuk hubungan semalam saja.
Dan berdasarkan penawaran tertinggi yang berhak mendapatkan mahkota Natalie adalah Dennis Hof. Berdasarkan rumor yang tersebar Dennis memberikan tawaran 3,7 Juta dolar AS, untuk 'mahkota' Natalie.  Namun Dennis sendiri mengataka bahwa ia memberikan wang kepada Natali sebesar 250.000 dolar AS saja.

3. "Ungirl"
Seorang gadis berusia 19 tahun asal New Zealand dengan menggunakan nama "Ungirl" mengikuti langkah Natalie dengan memublikasikan pelelongan 'mahkota'nya melalui ineed.co.nz pada Februari 2010. Dan ia berhasil mendapatkan 1.200 orang penawar untuk mahkotanya. Akhirnya mendapatkan harga tertinggi sebesar 32.000 dolar AS, yang tidak pernah ia mimpikan sebelumnya.
4. Alina Percea
Sementara di belahan benua Eropah ada Alina Percea, gadis Romania berusia 18 tahun yang juga melelong 'mahkota' untuk menyelesaikan kuliah komputernya pada 2009 lalu. Dan yang berhasil mendapatkankan dirinya adalah seorang pengusaha Itali berusia 45 tahun, yang memberinya penawaran seharga 14.000 dolar AS.
5. Rosie Reid
Masih dari daratan Eropah seorang gadis lesbian berusia 18 tahun, Rosie Reid memutuskan untuk menjual 'mahkotanya' seharga 13.300 untuk biaya masuk ke Bristol University pada Januari 2004. Dan setelah sebanyak 2.000 penawar akhirnya, 'mahkota' Rosie jatuh kepada seorang pegawai, duda berusia 44 tahun, sekaligus ayah dari dua orang anak. Namun setelah peristiwa itu Rosie merasa menyesal, terlebih telah membuat pendamping hidupnya Jess Cameron kecewa.

Mousepad yang berbentuk unik dan menarik.

Posted: 16 Dec 2012 07:00 PM PST


 Berikut Anda akan diajak melihat Mousepad yang berbentuk unik dan menarik. Sebagian besar mouse yang Anda lihat, diluar bentuk pada umumnya. 

(sumber:oddee.com)

Sumber : oddee.com, uniknya.com, 

Sorok dadah dalam kemaluan

Posted: 16 Dec 2012 06:30 PM PST


BANGKOK: Polis semalam menahan dua suspek wanita yang menyembunyikan 5,900 pil methamphetamine dalam kemaluan dan seluar dalam mereka.
Polis berkata, dua wanita terbabit berasal dari suku kaum bukit di wilayah utara Chiang Rai. Wanita berkenaan ditahan sebaik tiba di Lapangan Terbang Don Muang dari daerah Mae Fah Luang selepas polis menerima maklumat. Kedua-dua wanita itu mengakui masing-masing diupah 30,000 baht (RM2,990) untuk menghantar methamphetamine atau pil 'ya ba' kepada seorang penduduk suku kaum dikenali sebagai Yi Tasampue yang kemudian turut ditahan. Dalam perkembangan lain, polis di Huai Khwang di daerah Bangkok menahan seorang remaja lelaki berusia 18 tahun selepas menemui 62 kilogram serbuk methamphetamine atau ais miliknya dalam satu serbuan.

Polis mengambil tindakan selepas menerima maklumat bahawa terdapat urusan jual beli dadah dekat kelab snooker di kawasan itu. - BP


sumber : mymetro

Derita budak alami ketumbuhan 4kg di muka bakal berakhir

Posted: 16 Dec 2012 06:00 PM PST


KAMPALA: Seorang budak perempuan akan menjalani pembedahan membuang ketumbuhan sebesar bola sepak di muka sebelum ia mungkin meragut nyawanya.
Ketumbuhan itu mula kelihatan apabila Trinny Amuhirwe berusia empat setengah tahun dan pernah menjalani dua pembedahan di Uganda.

Namun, nasib belum menyebelahi Trinny, 8, apabila ketumbuhan tulang berkenaan berlaku semula selepas dibuang.


Ketika ini, ketumbuhan itu seberat kira-kira dua kilogram.

Akibatnya, satu daripada mata Trinny buta, manakala giginya tertolak dari tempat asal. Pembedahan kali ketiga Trinny akan dijalankan di Hospital Cromwell di London.


Doktor pakar di situ akan cuba membuang semua ketumbuhan berkenaan menggunakan teknologi terkini sebelum menstruktur semula muka Trinny.



Pembedahan dijangka berlangsung selama 15 jam. - TS

sumber : mymetro

Wanita cuba selamat kakak dipukul abang ipar

Posted: 16 Dec 2012 05:45 PM PST


KUALA LUMPUR: Demi kasih kepada kakak, seorang wanita sanggup menjadi sasaran belasahan abang iparnya, termasuk diterajang hingga cedera di Damansara Damai di sini, kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, wanita berusia 25 tahun berkenaan dikejar abang iparnya sejauh 500 meter sebelum dipukul serta dipijak kerana didakwa masuk campur urusan rumah tangga abang ipar dan kakaknya.

Menurut sumber polis, mangsa ke rumah kakaknya untuk menyelamatkan wanita itu yang cedera akibat dipukul suaminya yang panas baran, namun dia turut menjadi mangsa.


Katanya, ketika mahu menyelamatkan kakaknya, abang iparnya yang baru pulang dari kerja, terus masuk ke dalam rumah dan memarahinya.

"Mangsa cuba mempertahankan diri apabila dipukul lelaki itu yang turut menendangnya hingga terjatuh sebelum memijak perut.


"Wanita itu berlari cuba menyelamatkan diri, namun dikejar lelaki itu sejauh 500 meter sebelum sekali lagi ditendang dan dipijak di perutnya," katanya di sini, semalam.



Sumber berkata, mangsa merayu supaya tidak diperlakukan begitu, namun tidak dihiraukan lelaki berkenaan sebelum orang ramai yang melihat kejadian, menyelamatkan wanita itu.

Katanya, lelaki itu kemudian berlari pulang ke rumah dan mangsa membuat laporan di Balai Polis Damansara Damai.


"Mangsa yang cedera di perut dan badan, menerima rawatan sebagai pesakit luar di klinik berdekatan," katanya.

Sementara itu, jurucakap polis mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu.


sumber : mymetro

Bapa tertembak mati anak lelaki 7 tahun

Posted: 16 Dec 2012 05:30 PM PST


PITTSBURGH: Seorang kanak-kanak lelaki berusia tujuh tahun ditembak mati secara tidak sengaja oleh bapanya di sebuah tempat letak kereta kedai menjual kereta api di barat Pennsylvania, semalam.
Jurucakap Polis Pannsylvania, Craig Allen Loghrey tertembak di dada dengan pistol yang dipegang bapanya, Joseph V. Loughrey, 44 ketika mereka sedang masuk ke kenderaan di Twig's Reloading Den di Mercer, kira-kira 60 batu di utara Pittsburgh. 
Kanak-kanak itu mati di tempat kejadian pada jam 10.50 pagi.

Bapanya ditahan untuk soal siasat tetapi polis berkata, bukti menunjukkan ia perbuatan tidak sengaja.



Polis berkata, mereka berdua dari Fredonia. - Reuters


sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment