borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


(FOTO) Se*sinya Eva Longoria Dalam Majalah GQ Mexico

Posted: 01 Dec 2012 08:45 AM PST


Aktris berdarah latin, Eva Longoria memang tidak lagi berusia muda. Kini mantan pemain serial Desperate Housewives ini sudah berusia 37 tahun. Namun ia masih berani berpose seksi dengan pakaian dalam untuk majalah GQ Meksiko.

Berikut ini pose- pose seksinya yang menunjukan betapa tubuhnya masih sangat menarik untuk wanita yang akan segera berusia 40 tahun..





Ingin Kereta Laku, Ayah Pasang Foto Se*si Anak Pada Iklan

Posted: 01 Dec 2012 08:30 AM PST


THESUN.CO.UK - Seorang penjual mobil menggunakan foto seksi putrinya yang berumur 20-tahun untuk berpose dengan celana dalamnya demi membantunya menjual mobil bekas. Kim Ridley memfoto Lexxa yang hanya mengenakan celana dalam dan atasan yang ketat - dan memposting foto-foto bersama iklan untuk mobilnya di eBay. Taktik iklan berhasil - mobil Kim telah terjual ke Eugene, Oregan.

Di satu iklan, menunjukkan Lexxa menunjukkan bokongnya ke kamera sementara dia mengengkat pada mobil Datsun 25 tahun, menarik perhatian dan mendapat tawaran final hampir £ 5.000.


Tidak semua orang terkesan dengan usaha keluarga Kim. Salah satu blog orangtua mengeluhkan lelaki tersebut mengobyekan dan menseksualisasi putrinya sendiri untuk keuntungan pribadi".  Tapi dealer tersebut berkeras dia hanya seorang pengusaha yang baik. Kim mengatakan: "Gadis dan anjing menarik perhatian orang. Jika saya merasa buruk tentang hal itu, saya tidak akan melakukannya.."

OMG! Selebriti Ini Tak Punya Alis Dan Lemak Sama Sekali!

Posted: 01 Dec 2012 08:15 AM PST


Jared Leto telah merasakan menjadi seorang pemuzik, aktor, produser, bahkan sutradara. Namun sepertinya semua itu masih belum cukup baginya. Dia ingin merasakan menjadi orang yang tidak memiliki alis dan  lemak. So, it's him. Tanpa alis dan tanpa lemak!

1

2

3

4

5

6
(FOTO: berbagai sumber via Buzzfeed)

Fashion Disaster: Kontroversi-kontroversi Miley Ciyrus Dalam Berbusana (Foto)

Posted: 01 Dec 2012 08:00 AM PST


Miley Cyrus, aktris cilik yang namanya terkenal saat berperanan dalam serial TV Hannah Montana, kini telah beranjak remaja.

Keperibadiannya amat bertolak belakang dengan karakter yang diperankannya dalam serial TV tersebut. Kini ia amat lekat dengan sensasi dan kontroversi. Ia kerap tampil semahunya, seronok, dan urakan dalam berbagai kesempatan.





Para psikolog mengatakan, sejatinya, Miley ingin dianggap sebagai wanita yang sudah dewasa. Namun, kenyataannya menunjukkan bahwa dia tidak lebih dari remaja yang masih labil.

Lihatlah cara dia berpakaian. Benar-benar tidak pantas menjadi panutan remaja kerana membawa pengaruh buruk yang boleh berakibat fatal bagi keperibadian remaja putri.
(dari berbagai sumber)

Wahai lelaki sanggupkah anda pakai baju renang begini?

Posted: 01 Dec 2012 07:00 AM PST

Rupanya bukan hanya pakaian renang wanita yang memiliki beragam jenis. Di dalam pakaian renang wanita ada istilah bikini, yang merupakan baju renang two-piece, ada juga yang one-piece. Hal yang sama juga berlaku dalam baju renang lelaki. Sebuah baju renang yang dinamakan unikini sedang tren diantara lelaki di China. Berikut katalog baju renang unikini khusus lelaki..




Foto-Foto Paling Terkenal Sepanjang 2012

Posted: 01 Dec 2012 06:00 AM PST


Tahun 2012 sebentar lagi akan berakhir. Selama tahun ini banyak bermacam foto yang menunjukan momen tertentu yang menjadi sangat terkenal di internet, karena penyebaran yang luas. Berikut ini beberapa foto yang booming di internet selama tahun 2012..

Barack Obama, 4 more years, usai terpilih kembali untuk periode 2013-2017.


Badai Sandy di Chicago


Felix Baumgartner yang bersiap melompat dari lapisan stratosfer

The Best Dad in the World


Kate Middleton mengenakan kerudung


Atlet Paralymipc usai berlatih

Fasiliti Militer Bawah Tanah Terbesar Di Dunia

Posted: 01 Dec 2012 05:00 AM PST


Terletak di Sweden, Muskö merupakan fasilitas militer bawah tanah terbesar di dunia. Dipergunakan untuk Pangkalan Angkatan Laut. Dibangun di bawah gunung batu granit, mustahil dihancurkan meriam, bom penghancur bunker bahkan rudal nuklir sekalipun.




Musko digunakan untuk pembuatan kapal Fregat, Kapal Perusak dan kapal selam mempunyai dermaga terpanjang mencapai 350 meter.

Ada tempat perbaikan kapal, rumah sakit, diningrooms, barak, mall, meeting room dll, semua di bawah gunung.

Ada rumah sakitnya juga. Jika terjadi perang ribuan tentara terluka/cedera boleh dirawat di dalamnya dengan kapasitas rumah sakit mencapai 1000 tempat tidur.



Gempak kafeteria universiti ini

Posted: 01 Dec 2012 04:00 AM PST





 Shanxi University Business School, a renovated the exquisite restaurant recently open to students, the students called the most luxurious canteens. School students to speak, although the canteen decoration more luxurious, but food prices are more reasonable, to attract a lot of students come to patronize.

Wow !! Poster Ini Laku 100 Ribu Dolar

Posted: 01 Dec 2012 03:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

Uniknya Stiker Bertuliskan Hal Lucu

Posted: 01 Dec 2012 02:00 AM PST


 Ketika Anda berkendaraan, kita sering melihat sebuah stiker yang ditampall pada belakang kereta atau motor di depan Anda. Diantara banyak stiker yang kita lihat, percayalah pastinya Anda pernah menyaksikan yang bertuliskan hal-hal kocak dan lucu. Seperti stiker-stiker berikut!
(sumber : uphaa.com, uniknya.com)
Sumber : uphaa.com, uniknya.com

Uniknya bentuk makanan ini

Posted: 01 Dec 2012 01:00 AM PST


Makanan berikut memiliki bentuk dan rupa yang terbilang aneh sebagai makanan. Beberapa diantaranya bahkan sangat terkesan mirip suatu benda yang lazim kita temui. Penasaran dengan makanan yang dimaksud? Berikut gambarannya!
Sumber : uphaa.com, uniknya.com,

Berkunjung ke Restaurant Serba Hello Kitty

Posted: 01 Dec 2012 12:00 AM PST


Hello Kitty merupakan kebanggaan Jepun yang dikatakan lahir sekitar 40 tahun lalu iaitu pada tahun 1974 . Hello Kitty sangat terkenal di lebih dari 70 Negara di seluruh dunia . Kali ini di China terdapat restoran Hello Kitty yang telah diakui secara resmi oleh Sanrio .
Secara visual, tempat itu mengambil tema yang dihiasi warna putih dan merah muda, dan dari luar dapat dilihat Ms Kitty di mana-mana  Di pintu masuk pengunjung akan disambut oleh staf mengenakan seragam merah muda. Di dalamnya juga banyak staf yang menggunakan seragam yang sama . Untuk membuat pengunjung bahagia mereka semua sangat ramah dan tampak senang untuk difoto .
Interior tempat itu membuat pengunjung merasa seperti berada dalam kehidupan dongeng. Penggabunga dari gambar Hello Kitty yang terdapat di dinding, pita merah besar di area dapur, sajian kek Hello Kitty di atas meja serta boneka besar Ms Kitty menciptakan sebuah dunia fantasi yang pasti akan mencerahkan hari hari para pengunjung .
Menu yang disajikan tidak hanya kue Hello Kitty dan sundae, tetapi juga hamburger dan pizza Hello Kitty yang semuanya terlihat begitu lucu .
Walaupun harga makanan di sana lebih mahal dari restoran lain di China. Bagi penggemar Hello Kitty yang dapat menikmati suasana restoran yang menakjubkan dengan harga  58 yen ($ 9.27) tidaklah terlalu mahal ..

OMG !! Perempuan Ini mampu membungkus kentang goreng secepat kilat

Posted: 30 Nov 2012 11:00 PM PST


  • detail berita





Sumber 

OMG !! Perempuan Ini mampu membungkus kentang goreng secepat kilat

Posted: 30 Nov 2012 11:00 PM PST


  • detail berita





Sumber 

Uniknya Gaun Pengantin yang Menjadi “Sampah”

Posted: 30 Nov 2012 10:30 PM PST


 Gaun pengantin adalah gaun panjang yang dipakai wanita pada saat menjalani pesta atau acara resmi pernikahan. Busana formal ini dibuat pada umumnya dari berbagai bahan kain seperti sifon, beledu, satin, atau sutra. Untuk sesuatu alasan, beberapa gaun pengantin berikut boleh jadi berubah menjadi "sampah" setelah dikenakan. Dari sekian banyak desain gaun pengantin, ada beberapa diantaranya yang memiliki bentuk aneh. Berikut diantaranya!
Sumber : uphaa.com, uniknya.com

Kenapa akhirnya jadi begini?

Posted: 30 Nov 2012 10:00 PM PST


Maksud hati ingin tampil lebih cantik atau kacak, alamat wajah berbentuk aneh yang didapatkan. Mungkin inilah yang menimpa beberapa orang di bawah ini. Melalui bedah plastik, mereka rela merekonstruksi ulang wajahnya hingga terlihat berbeda di banding aslinya.
Bedah plastik adalah suatu cabang ilmu kedoktoran yang bertujuan untuk merekonstruksi atau memperbaiki bagian tubuh manusia melalui operasi kedokteran. Jenis bedah plastik secara umum dibagi dua jenis: pembedahan untuk rekonstruksi dan pembedahan. Tapi bagaimana jadinya jika bedah plastik yang diharapkan tidak sesuai dengan impian?

Sumber : ebaumsworld.com, uniknya.com

VIDEO: Lucu Datuk Tertawa

Posted: 30 Nov 2012 09:30 PM PST


  • detail berita





Sumber

Terlahir dengan Kelam*n Ganda, Lelaki Ini Tak Boleh Jadi Biksu

Posted: 30 Nov 2012 09:00 PM PST

Seperti kebanyakan lelaki Thailand, Kittaphak Duangchai memiliki cita-cita menjadi seorang biksu. Sayang itu hanya sebatas mimpi, kerana keadaannya yang terlahir dengan kelamin ganda, Duangchai harus mengubur keinginannya menjadi biksu.

Mengenakan jubah biksu merupakan mimpi terbesar Kittaphak Duangchai (30 tahun). Lelaki asal Lampang, Thailand, sangat ingin ditasbihkan diri menjadi seorang biksu Budha.

Ini merupakan ritual yang melambangkan tugas kehidupan yang sederhana, murni dan pengorbanan, yang pada akhirnya akan membawa banyak manfaat kerana banyak warga Thailand percaya.

"Saya melakukannya untuk orang tua saya. Saya juga percaya bahwa ini akan menghapus karma buruk yang telah menimpa saya," kata Kittaphak Duangchai, pada The New Paper, seperti dilansir Asiaone, Jumaat (30/12/2012).

Namun pengabdian untuk menjadi biksu hampir tak boleh tercapai bagi lelaki yang tampak masih sangat muda dengan sebagian rambut dicat pirang.

Duangchai terlahir dengan 'hermaprodit' (kelamin ganda), dengan kata lain ia memiliki dua organ seks baik laki-laki mahupun perempuan. Sedangkan di Thailand, hanya laki-laki yang diperbolehkan menjadi biarawan.

Meskipun memiliki rambut wajah dan mengalami pembesaran ***** di usia 17 tahun, Duangchai tetap tak boleh bergabung dengan kerahiban tersebut. Di dalam keluarga pun Duangchai dibesarkan layaknya anak laki-laki.



Namun saat berusia 20 tahun, ketua biara di Lampang mengatakan kepadanya bahwa ia didaftarkan berkelamin perempuan saat lahir, sehingga ia tak boleh menjadi seorang biarawan.

"Saya patah hati. Sulit bagi saya kerana saya tidak minta dilahirkan dengan cara ini," ujarnya.

Ini Akibatnya Melakukan Operasi Perbesaran Punggung, Hasilnya Sungguh Mengerikan (Foto)

Posted: 30 Nov 2012 08:30 PM PST

Sebuah video yang sungguh mengejutkan bagaimana seorang perempuan melakukan operasi perbesaran punggung yang hasilnya sungguh mengerikan. Bentuknya berubah-ubah dan kelihatan sungguh aneh lucu dan menyedihkan.

TRAGIS! Doktor Salah Diagnosa Seorang Bayi Perempuan di China Menderita Tumor.

Posted: 30 Nov 2012 08:00 PM PST


Seorang bayi Cina memiliki tumor raksasa pada satu sisi tubuhnya, membuat dada dan lengan kanannya membengkak.
Xinlei 1 tahun, dari Mingxian County, di Provinsi Gansu Cina, lahir dengan tumor berukuran telur di dadanya dan dokter didiagnosa haemangioma bawaan dan lipoma. Haemangiomas sebenarnya jenis tanda lahir dan jarang lebih dari benjolan diangkat pada kulit.
Dan lipoma adalah benjolan lemak lembut yang tumbuh di bawah kulit dan dapat terjadi pada setiap area kulit dimana terdapat sel-sel lemak. Hal ini tidak berbahaya.
Tapi dalam kes Xinlei kecil itu kerana ia telah tumbuh lebih tua tumor telah menyebar ke samping kanannya, sehingga sulit baginya untuk bergerak dan berarti dia berada di ketidaknyamanan konstan.
Pastor Wang Wei dan istrinya Wang Jinfang sekarang berusaha untuk mengumpulkan uang sebesar  200.000 Yuan (£ 20.000) untuk biaya operasi menyembuhkan Xinlei putri mereka.

 
• Satu tahun Xinlai menderita tumor raksasa pada satu sisi tubuhnya, yang membuat dadanya di sisi kanan dan lengan kanannya membengkak

 
• Orangtuanya sekarang berusaha untuk mengumpulkan wang untuk mengubatinya

 
• Pertumbuhan gadis kecil itu disebabkan oleh haemangioma bawaan dan lipoma

  
• Keadaan anak ini hampir tidak dapat disembunyikan dalam pakaian jika tanpa pakaian pertumbuhan tumor terlihat jelas

 (Mail Online | YhWp)

Jepun cipta meja yang buat seseorang pandai melukis

Posted: 30 Nov 2012 07:30 PM PST


Bagi kebanyakan orang, menggambar di atas kertas, walaupun cuma sekadar membentuk garis lurus atau lingkaran yang rapi, adalah pekerjaan yang cukup merepotkan. Tapi dengan meja ajaib ini, semua orang akan dapat menggambar dengan lebih baik, bahkan yang lebih hebatnya lagi, automatik!
Jika tidak tahu rahasianya, meja yang dikembangkan oleh ilmuwan dari Keiko University ini bakalan membuat kamu nampak seperti seorang paranormal. Bagaimana tidak, kamu bahkan bisa menggambar sebuah objek dengan memegang ballpen pada posisi yang mustahil dilakukan oleh orang normal, contohnya seperti bagian belakang balpen.
Rahasianya bukan terdapat pada ballpen itu sendiri , melainkan pada magnet di bawah meja yang bergerak sesuai panduan komputer.
Dengan menggunakan pena digital, kita bahkan dapat mengcopy gambar yang kita buat, atau orang lain buat, dan mem-pastenya (menggambar ulang) ke tempat lain. 
Selain bakalan membantu pekerjaan seorang ilustrator, meja ini juga boleh dipakai sebagai alat bantu bagi siswa seni rupa yang ingin mempelajari dan merasakan sensasi dari cara guru mereka menggambar.

Rapper Sombong Dituntut Membayar 1 Juta Dollar untuk Penemu Laptopnya yang Hilang

Posted: 30 Nov 2012 07:00 PM PST


Seorang rapper bermulut besar terpaksa kehilangan wangnya sebesar 1 juta dollar Amerika ketika pengadilan menuntut dirinya untuk menepati janji yang dulu pernah ia berikan kepada penemu laptopnya yang hilang.
Dua tahun yang lalu, rapper Amerika Ryan Leslie menawarkan sejumlah wang untuk penemu laptop dan eksternal hard drivenya yang hilang melalui Youtube. Jumlah imbalan yang ia tawarkan semula sebesar $20.000, namun jumlah itu dinaikan menjadi $1.000.000. Entah sesuai harapannya atau tidak, barang-barangnya yang hilang itu ternyata berhasil ditemukan oleh seorang lelaki bernama Armin Augstein di Jerman yang kemudian menyerahkan barang temuannya itu ke polis Jerman.
Augstein, lelaki berusia 54 tahun itu mengungkapkan kekecewaannya setelah menemukan bahwa sang rapper tidak berniat untuk menepati janjinya dulu.
"Sepertinya ia percaya jika ia tidak perlu menepati janjinya," kata Leslie kepada New York post.
Kekecewaannya semakin bertambah ketika di pengadilan, Leslie malah menuduh Augstein terlibat dalam pencurian laptopnya. Padahal dalam dua pertemuan sebelumnya, Augstein sempat menilai Leslie sebagai "orang yang amat bersahabat."
Setelah keputusan pengadilan dibacakan, rapper dan produser berusia 34 tahun itu mengatakan tidak kecewa, tapi masih mempertimbangkan untuk mengajukan rayuan.
Ketika ditanya mengenai alasannya untuk tidak memenuhi janjinya dulu, Leslie menjawab jika ia yakin bahwa Augstein tidak berhak atas hadiah itu.
Bagaimanapun, Leslie akhirnya memilih untuk pasrah atas kekalahan yang ia terima. Melalui akaun Twitter miliknya ia men-tweet: "Tidak ada gunanya ke atas ke bawah (dipermasalahkan lagi), rakan-rakan dewan juri lebih berpihak kepada pihak penggugat.

Pasangan Singapura cabar undang-undang label gay sebagai penjenayah

Posted: 30 Nov 2012 06:30 PM PST


SINGAPURA: Satu pasangan gay di sini memfailkan cabaran perlembagaan di mahkamah sebagai usaha mereka supaya undang-undang yang mengharamkan hubungan seks sejenis, dipinda.
Aktivis gay berkata, sejak kebelakangan ini, kerajaan mula bersikap bertolak ansur terhadap golongan gay dan lesbian tetapi di bawah undang-undang Singapura, perlakuan seks yang dianggap sebagai "satu perbuatan yang menjijikkan" dan boleh dihukum dua tahun penjara. 
Pasangan itu, Gary Lim dan Kenneth Chee, memfailkan cabaran mereka di Mahkamah Tinggi Singapura.

Chee berkata, mereka berbuat demikian bukan atas dasar takut.

"Saya mengambil tindakan ini kerana saya tahu Seksyen 377A melabelkan saya sebagai penjenayah," katanya.

Kes itu berikutan satu kes di mana seorang lelaki ditahan Ogos lalu kerana mengadakan seks oral dengan seorang lagi lelaki di tandas di sebuah pusat beli-belah.

Apabila dia memohon supaya undang-undang itu diisytihar tidak mengikut perlembagaan kerana ia melanggar kebebasan peribadi, dakwaan itu kemudian ditukar kepada seksyen lain mengenai perbuatan tidak senonoh di tempat awam.

Lelaki itu kemudian didenda Sg$3,000 (RM7,470).

Choo Zhengxi, seorang daripada peguam yang mewakili Lim dan Chee berkata, rakyat Singapura dibenarkan untuk mencabar undang-undang sekiranya mereka berada dalam golongan yang percaya mereka didiskriminasi oleh undang-undang yang melanggar kebebasan peribadi. - Straits Times

sumber : mymetro

100 wanita Thai ditipu di Facebook

Posted: 30 Nov 2012 06:00 PM PST


BANGKOK: Sekurang-kurangnya 100 wanita Thailand ditipu lebih 100 juta baht (RM10 juta) melalui akaun Facebook lelaki penipu yang berjanji untuk berkahwin dan meminta gambar lucah mangsa yang kemudian digunakan untuk mengugut mereka, kata polis, semalam.
Dua wanita Trang membuat aduan polis mengatakan mereka ditipu untuk menghantar wang hingga 100,000 baht (RM10,000) kepada kumpulan yang mengugut mereka. Masih ramai mangsa lain yang terlalu malu untuk tampil ke hadapan, kata mereka kepada polis. 
Anggota kumpulan itu menggunakan gambar lelaki asing berwajah tampan dan mendekati mereka melalui akaun Facebook.

Wanita pertama berkata, dia berkenalan dengan lelaki yang menamakan dirinya "Wyne Smith" dan berjanji untuk mengahwininya, manakala seorang wanita lagi secara tidak sengaja menghantar "gambar tidak senonoh" dirinya kepada "Alex Chris."



Selepas itu, mereka telah beberapa kali diperas ugut supaya menghantar wang ke akaun khusus di wilayah Chon Buri dan Songkhla.


sumber : mymetro

Guru belasah pelajar dalam kelas

Posted: 30 Nov 2012 05:45 PM PST


SEOUL: Rakaman video menunjukkan seorang guru membelasah pelajarnya dalam kelas kini menjadi perhatian apabila ia dimuat naik di YouTube awal bulan lalu.
Aksi ganas itu setakat ini ditonton sekurang-kurangnya 51,000 kali.

Laman sesawang koreaBANG melaporkan, rakaman asal klip video itu pernah dipadamkan sebelum ini tetapi salinannya muncul di YouTube.


Melalui video itu, guru terbabit dilihat menampar pelajarnya dan mengancam untuk menumbuk mangsa. Di akhir video, pelajar terbabit memegang lehernya, membayangkan dia mungkin dicekik. - AP

sumber : mymetro

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment