borak kosong

Bookmark and Share

borak kosong


Berani betul awek ni pakai macamni

Posted: 05 Apr 2012 09:30 AM PDT






Korang suka tak kalau awek letak kaki macam ni?

Posted: 05 Apr 2012 09:15 AM PDT


Gilalah..agen insurans perempuan ni sanggup buat video tarian bogel demi untuk menarik pelanggan

Posted: 05 Apr 2012 09:00 AM PDT


Sampai macam ni sekali dia nak cari pelanggan.Maruah dan harga diri
dah tak berharga semata-mata mengejar wang ringgit....






sumber : stomp.com.sg

STOMPer KS says the woman in this video works for an insurance company in Singapore, and was performing a striptease in order 'to get clients'.

According to the STOMPer, the woman also studied in a local university.

The STOMPer wrote:

"This is a girl from an insurance company, doing a show to get clients."

Fesyen dunia nak terbalik

Posted: 05 Apr 2012 08:45 AM PDT

Dunia semakin lama semakin bercelaru.Semakin maju
pemikiran semakin tak senonoh fesyen yang keluar.Contoh seperti gambar dibawah ini...


Macam dah tak tahu nak buat fesyen macam mana..bra letak diluar...

dan
dibawah ni


baju cantik-cantik koyak sana koyak sini macam tak cukup kain....

Buat T'shirt guna prinsip mee segera

Posted: 05 Apr 2012 08:30 AM PDT

Jepun memang terkenal sebagai pusat teknologi. Mereka di Jepun telah mencipta baju t'shirt  dengan teknologi miee segera. T'shirt segera ini di buat berdasakan pembuatan seperti mee segera . Berukuran sangat mini, tetapi setelah direndam di air, ukuran nya akan menjadi normal Sesuai untuk di bawa travel dan amt menjimatkan ruang.








Alasan kenapa kita perlu belajar bahasa Inggeris

Posted: 05 Apr 2012 08:15 AM PDT

Alasan kenapa kita mesti belajar bahasa Inggeris...




This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Cipta Masjid bergerak

Posted: 05 Apr 2012 08:00 AM PDT



Seorang imam di sebuah masjid di Paris, Hassen Bounamcha menghasilkan sebuah masjid mudah alih yang boleh dibawa ke mana-mana dan dibina dalam masa singkat untuk kemudahan musafir menjalani ibadah solat.




Dia yang juga pereka sambilan mengatakan ciptaannya itu setinggi dua meter dengan dikenali sebagai Mihrabox seumpama struktur mihrab di masjid yang dihasilkan daripada kertas keras, papan lapis dan plastik polisterin.


Harga sebuah model berharga RM1779 dan untuk versi kanak-kanak RM272.(link)

Bentuk kek pengantin yang canggih

Posted: 05 Apr 2012 07:45 AM PDT









Foto kemalangan dan pembunuhan

Posted: 05 Apr 2012 07:30 AM PDT






Gila..Buktikan Cinta, Suami Terjun ke Tasik

Posted: 05 Apr 2012 07:15 AM PDT

BERLIN, KOMPAS.com - Seorang warga Poland yang sedang bercuti di Jerman melompat dari kapal pesiaran ke tasik berair sangat dingin demi membuktikan cintanya pada isterinya.

Namun malang tak dapat ditolak, lelaki itu (29), yang tak disebutkan pengenalan dirinya, malah kehilangan seluar panjangnya, dompetnya, dan berakhir dengan … didenda, kata polis .

Lelaki tersebut melompat dari dek kapal pelancung n ke Danau Moehne, yang suhu airnya mencapai 15 darjah Celsius di Jerman barat pada Rabu. Kerana khuatir ada orang nak cuba bunuh diri, kapten kapal menghubungi polis dan petugas pemadam kebakaran, kata juru cakap polis Soest Winfried Schierders kepada AFP.

Pelancung yang nekad itu diselamatkan, tapi tanpa seluar panjang dan dompetnya yang hilang ketika dia melompat. Ia juga didenda oleh bomba karena membuang-buang waktu petugasnya.

Ia "cuma mahu membuktikan cintanya kepada isterinya", kata Schnieders. Namun isterinya tidak bangga dengan kelakuan suaminya, tambah juru cakap polis tersebut.

Aksi 'projek' depan orang ramai

Posted: 05 Apr 2012 07:00 AM PDT

 aksi selamba pasangan ini..walaupun ramai orang disekelilingnya
dah habis projek selamba je blah..macam tak ade apa-apa
berlaku...
v
v
v


Sanggup menyayat tangan anak sendiri dengan pisau

Posted: 05 Apr 2012 06:45 AM PDT

SURABAYA, RIMANEWS – Jazeda Pieter Lawalata (43)sanggup menyayat-nyayat tangan kiri Gisela Lawalata (8), anak kandungnya, menggunakan pisau silet. Bukan itu sahaja warga Rungkut Penjaringan, Surabaya itu juga memukul punggung anaknya dengan tali pinggang, sehingga memicu kemarahan para tetangganya.

Jazeda dilaporkan ke polis oleh tetangganya dan kini ditahan dengan tuduhan penganiayaan. Di Mapolsek Rungkut, Jazeda mengakui perbuatannya itu salah. Ia berdalih penganiayaan itu dilakukan keraa dirinya malu dan kesal setelah Gisela dicap sebagai anak nakal oleh sekolahnya. Gisela yang masih duduk di kelas II Sekolah Dasar (SD) di kawasan Rungkut Asri itu dikenal hiperaktif dan sering mengganggu teman-temannya. "Anak saya bahkan pernah diberi surat panggilan untuk orang tua, tapi surat itu dibuang," ujar Jazeda.

Jazeda menceritakan,  dirinya dipanggil guru sekolah anaknya. Mulanya Janeda berfikir bahawa para guru akan fokus menanyakan keadaan anaknya yang cuti selama sebulan . Gisela memang cuti lama kerana masuk hospital Tangan kanannya patah kerana terjatuh.

Namun, guru-guru di sana ternyata juga membicarakan masalah lain, yakni soal kenakalan Gisela. "Semua mata guru tertuju pada saya ketika itu dan berkata anak saya nakal," katanya.

Kerana itu Jazeda geram. Ketika tiba di rumah, dia memanggil Gisela lalu terjadilah kekerasan tersebut.
Seorang tetangga Jazeda, Slamet Ratmoyo (58), mengaku, melihat dari luar rumah, punggung Gisela dipukuli dengan tangan dan tali pinggang hingga terluka. Tak puas sampai di situ, Jazeda meraih pisau silet (cutter) yang ada di deuat kerana kesakitan," ujar Slamet di lokasi.

Menurutnya, banyak warga yang mendengar tangisan Gisela yang meminta ampun. Kerana itu, para warga Penjaringan menggeruduk Mapolsek Rungkut dan melaporkan tindak kekerasan Jazeda.

Tak lama kemudian polis datang dan menahan Jazeda di Mapolsek Rungkut. "Kami takut kemungkinan warga bermain hakim sendiri terhadap pelaku," ujar Ketua polis Rungkut Kompol Naufil Hartono di pejabatnya.
Menurut Naufil, Jazeda ternyata sudah sering menganiaya anaknya dan pernah dilaporkan ke polis. Di mata warga, Jazeda dikenal pemarah dalam mendidik anak itu.

Bahkan pada November 2010, Naufil sudah pernah meminta Jazeda menandatangani surat pernyataan agar tidak pernah lagi menganiaya Gisela. Kala itu Gisela dipukul kerana memecahkan kaca kereta tetangganya.

Kini, Jazeda kembali merayu kepada polis agar dia dibebaskan. "Kalau saya dipenjara, siapa yang mengasuh Gisela," kata Jazeda.

Jazeda beralasan, semenjak isterinya merantau ke Jakarta empat tahun lalu, Gisela diasuh neneknya, Mace Lawalata. Namun, Mace telah meninggal dunia dua minggu lalu. "Saya khuatir kelakuan Gisela yang merepotkan, sebab ia nakal," aku lelaki yang bekerja sebagai pengawal itu.

Toh, polisi kali ini tak menghiraukan keinginan Jazeda. Polis lebih memilih membantu merawat Gisela daripada membiarkan Jazeda bebas. Untuk sementara, Gisela diasuh salah seorang anggota Polsek Rungkut.

Aneh,awek Ini Mandi Pakai Minuman Bersoda

Posted: 05 Apr 2012 06:30 AM PDT

Kmalangan trak yang mengangkut minuman soda ternyata telah membuat warga sekitar mendapatkan keuntungan.Keuntungan mereka adalah angkutan minuman soda yang dibawa trak terjatuh disamping jalan.Para warga yang berada disekitar sana berbondong-bondong mengangkut pulang minuman soda  itu.Ada juga yang malah menghabiskan minuman mahal itu dengan mandi.




Akibat dirantai terlampau kuat,rantai dan daging tangan dah sebati

Posted: 05 Apr 2012 06:15 AM PDT

Zhang Chuanqiu, a 27-year-old Chinese man, is hoping to save his hands after he was shackled so tightly in an illegal prison in Hunan ( 湖南省) that his flesh grew over the chains, the Austrian Times is reporting. According to the paper, Chuanqiu says he is interrible pain due to the wounds:
They cause me a lot of pain. They are always inflamed and ooze pus all the time. But we have no money so I have to rely on charity or the good heart of a hospital or doctor to save my hands.
Chuanqiu was imprisoned after a falling out over a loan he was usingto build his house. He was chained in a cowshed in 2005. He needs a surgery that will cost about $1,600 to remove the chains and to avoid further infection.




Aksi pelik dalam bas

Posted: 05 Apr 2012 06:00 AM PDT





Akibat terkejut

Posted: 05 Apr 2012 05:45 AM PDT




LETAK MAKLUMAT IKLAN

[GAMBAR], Ibu yang terpaksa merelakan nyawa anaknya diambil dengan suntikan

Posted: 05 Apr 2012 05:30 AM PDT

Perjuangan Seorang Ibu ( Cyndie ), Kesedihan hatinya menemani Anaknya ( Derek Madsen ) yang menghidap kanser Neuroblastoma dan setelah melalui perjuangan yang melelahkan akhirnya sianak disahkan tidak dapat disembuhkan lagi.Ini ialah gambar perjuangan dan kesedihan seorang ibu.






Cyndie bermain dengan anaknya Derek Madsen, 10, menyusuri lorong di UC Davis Medical Center di Sacramento 21 Juni 2005. Sang Ibu berhasil mengalihkan perhatian anaknya dari ketakutan akan pengambilan tulang sumsumnya. Para doktor menganalisa apakah anaknya sesuai untuk transpalasi sel batang darah yang merupakan harapan terbaik untuk sembuh dari kanser Neuroblastoma, penyaki  kanser yang jarang di temui pada kanak-kanak, penyakit itu ditemui pada Derek Madsen pada bulan November 2004


Cyndie memeluk anaknya, Derek Madsen ( umur 10 ) pada 25 Julai 2005. Setelah menyedari Derek perlu dioperasi untuk mengangkat tumor kanser diperut nya. Rasa khuatir, kalut dan sedih bercampur aduk pada siIbu. Gambar dibawah detik-detik bersama anaknya...














kerana tidak tahan melihat penderitaan anaknya,ibu ini terpaksa
merelakan anaknya disuntik..
Cyndie French  berkecamuk dalam batinnya, 10 Mei, untuk memutuskan agar anaknya dapat meninggal tanpa perlu lagi merasa sakit . Dia membiarkan jururawat melakukan tugasnya.

Tidak lama kemudian, Secara perlahan-lahan Derek Madsen meninggal di pangkuan sang Ibu, Cyndie. 10 Mei 2006

Cyndie memimpin pemakaman anaknya Derek Madsen, didampingi abang dan kakak Derek, Anthony, Micah, Vincent Morris dan beberapa teman lainnya. Derek dimakamkan di Mount Vernon Memorial Park, California, 19 Mei 2006.

Walau Gemuk, Model - Model Ini Tetap Pose Bogel

Posted: 05 Apr 2012 05:15 AM PDT

SIAPA kata tubuh seksi hanya dimiliki wanita-wanita berpinggang langsing? Model-model bertubuh gemuk –atau yang trend dengan istilah plus-size models- mampu menampik stigma ini.

Walau urniakan timbunan lemak di beberapa bahagian tubuh, mereka tak takut untuk menunjukkan bahawa beauty belongs to every women.


Natalie Laughlin


Model kelahiran Trinidad ini awalnya tak menyangka akan mendapat jolokan sebagai Cindy Crawford versi plus size. Kehadirannya mampu menangkis anggapan bahawa dunia modeling hanya milik para wanita bertubuh kurus, yang kebanyakan di antaranya rela dihinggapi anoreksia demi mendapat lekuk tubuh idaman.


Barbara Brickner

Pertama kali mendapat tawaran sebagai model, Brickner sempat menolaknya mentah-mentah. Ia mengaku takut tubuhnya hanya dijadikan bahan eksploitasi yang kemudian membuatnya sebagai bahan ejekan di media. Namun bayaran besar, perjalanan ke berbagai penjuru dunia, dan populariti membuatnya rela meninggalkan keraguannya. Kini wajah Brickner telah tampil sebagai ikon di beberapa brand ternama, seperti Eddie Bauer dan Target.


Christina Mendez

Wanita asal New York ini tidak hanya cantik, ia juga dikenal sebagai wanita yang tangguh. Hidup bersama anaknya yang mengidap autisme, Mendez mendedikasikan waktunya sebagai juru cakap bersama Autism Speaks, organisasi yang mendukung pendidikan bagi anak-anak penghidap autis.


Crystal Renn


Namanya yang terdengar seperti bintang porno, Renn kini melonjak sebagai salah satu model plus-size terpopuler. Tuntutan dari pihak agensi untuk dapat terlihat lebih langsing membuatnya sempat mengalami gangguan pencernaan akibat diet. Namun Renn akhirnya menyedari, big is beautiful. Saat ini, Renn menjadi satu-satunya model bertubuh tambun yang pernah tampil di sampul majalah Vogue di empat negara sekaligus.


Whitney Thompson

Thompson menggegarkan dunia penyiaran setelah menjadi satu-satunya model bertubuh gemuk yang meraih juara pertama untuk reality show America's Next Top Model. Si perang dari Florida ini sukses menyingkirkan para rivalnya yang bertubuh sintal di season ke-10 reality show ini. Supermodel senior Tyra Banks, bahkan menyebutnya "full-figured model" ketimbang plus-size model.

Wow...Bekas Presiden Tunisia Beli Bintang Di Angkasa

Posted: 05 Apr 2012 05:00 AM PDT

Bekas PresidenTunisia Ben Ali memang selalu membuat heboh dan kali ini, nama Ben Ali kembali menjadi perhatian di mana dirinya dilaporkan membeli sebuah bintang di langit atas namanya!

Radio FM Express melaporkan bahawa pihak penyelidikan menemukan adanya sebuah sijil dari sebuah lembaga ruang angkasa Russia yang mengatakan bahawa bekas Presiden Zine El Abidine Ben Ali adalah pemilik tunggal sebuah bintang dalam konstelasi bintang Virgo.

Sijil kepemilikan bintang tersebut, di mana Express FM (Radio Tunisia lokal) memiliki salinannya, memberikan serta menjelaskan koordinat dari bintang milik Ben Ali di konstelasi bintang di angkasa.

Sijil, yang dikeluarkan oleh "The International Star Catalogue Space-Earth Ground" di Moscow, ditawarkan oleh Mohamed Mouldi yang berhasil meyakinkan bekas presiden untuk memiliki bintang atas namanya yang bintang tersebut akan bersinar setiap malam.

Dilaporkan juga bahwa pendaftaran nama bintang "Zine El Abidine Ben Ali" dilakukan pada 2 Februari 2009 dalam sebuah buku yang bernama The International Star Catalogue Space-Earth Ground.

Sijil ditemukan oleh Komisi Nasional pencari fakta kes penggelapan dan rasuahi Ben Ali di salah satu laci pejabat presiden yang digulingkan itu.

Percaya tak foto ini dambil oleh photogarfer buta

Posted: 05 Apr 2012 04:45 AM PDT










These stunning pictures were taken by a blind photographer, who is living proof that sometimes, the visually challenged outshine those with perfect vision.


Says STOMPer Molly:


"These pictures are the work of notes photographer Evgen Bavcar, who is blind.


"His works have been published and exhibited worldwide.


"Four years after he went blind, he got hold of a camera and took a picture of a girl he loved.


"The rest, as they say, is history.


"He is proof that nothing is impossible."


sumber : stomp.com.sg


Guna bola keranjang ganti kaki palsu

Posted: 05 Apr 2012 04:30 AM PDT

Qian Hongyan mengalami kemalangan dan kehilangan kedua kakinya dan pinggulnya.Keluarganya di China miskin dan tidak dapat membeli kaki palsu, maka ia menggunakan bola keranjang untuk memudahkan bergerak. Qian Hongyan juga dikenali sebagai Basket Ball Girl.
Qian menggunakan dua sangga kayu untuk menyeret tubuhnya dan tidak mengeluh, walau bola keranjang telah banyak kali diganti dan dia tetap ke sekolah, walaupun harus bersusah payah ke sana.










Setelah bebarapa lama, Ada penyumbang yang baik hati dan menyumbangkan kedua kaki palsu untuk Qian HongYan






[Ngeri] Mari lihat proses pembaik pulih tangan yang dipatuk ular

Posted: 05 Apr 2012 04:15 AM PDT

Inilah proses pembaik pulih tangan yang dipatuk ular..
ngeri....















Biar Benar..Ada Syeikh Yang Kerjanya Khusus Membantu Suami Isteri Baru Berhubungan Seks

Posted: 05 Apr 2012 04:00 AM PDT

Kata menurut sumber, Di Negeri Arab, ada seorang Syeikh yang khusus membantu pasangan suami isteri baru melakukan hubungan intim. Mungkin kerana pasangan suami isteri tersebut belum berpengalaman sehingga tidak boleh melaksanakan tugas malam pertama mereka dengan benar. Boleh jadi si wanita takut melakukannya sehingga perlu bantuan pihak ketiga, dalam hal ini orang yang "dituakan" agar proses belah durian itu boleh berjalan lancar.




Inilah wanita yang menemukan 6 biji telur yang mempunyai kuning berganda

Posted: 05 Apr 2012 03:45 AM PDT

Kemungkinan menemukan telur yang memiliki 2 kuning telur adalah sangat tipis, iaitu  0.01% .

Cuba bayangkan kemungkinan menemukan telur seperti itu dalam bekas telur yang ada di supermarket.

Wanita bernama Fiona Exon lah yang secara kebetulan menemukannya, 6 telur dalam satu pack memiliki 2 kuning telur...Dia terkejut melihat hal tersebut ketika dia akan menyiapkan sarapan..,

Beruntung .....

Lawak..reporter tv ini guna kondom untuk cover mikrofon

Posted: 05 Apr 2012 03:30 AM PDT


Seorang reporter TV dari China Central Television bernama Shi Jinbin menggunakan mikrofon yang tertutup kondom saat meliput berita secara live badai tropika yang terjadi di Rongchen, Shandong, China bagian utara.

Adapun hal itu dilakukan Shi Jinbin untuk menghindari agar mikrofonnya tetap kering.

Tadinya pihak tv belum menyedari hal itu hingga mereka memperhatikan ada sesuatu yang lain di mikrofon yang digunakan Shi Jinbin.

Akhirnya mereka memotong atau menghentikan (laporan) Shi Jinbin setelah mengetahui kalau mikrofon itu tertutup kondom.

Pastinya stesen TV menolak memberikan komen mengenai masalah itu.

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment